Стартер
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Стартер
Колеги кажете как се сваля стартера при М52?
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
a
много трудно, но мога да ти кажа как се сваля на м43 ако ши помогне тва, не мисля че има голяма разлика
Няма начин да няма начин
а честито колега
сваляш всмукателните колектори и си при стартера
малко е играчка
аз бих го сменил по следния начин (а ако някой друг знае по-лесен нека сподели ) първо сваляш:
-двете кори на двигателя - 4 гайки
-кутията на въздушния филтър - 2 гайки
-дебитомера + гумения маркуч - 2 скоби
-развиваш болтчета които държат стъпоковото моторче - 3 на брой
-развиваш още три болтчета на еднп шашаво нещо (не му знам името )което е забито в всмукателните колектори
-развиваш двата ботла който държат колекторите откъм страната на филтъра
-развиваш и останалите седем на всмукателните колектори
- освобождаваш инсталацията на мотора от ляво (буксата за компа,плюсовете и всички други жички ...
-извждаш колекторите и си при стартера тоест извърташ ги на една страна за да може да си работиш спокойно по стартера

сваляш всмукателните колектори и си при стартера
малко е играчка

аз бих го сменил по следния начин (а ако някой друг знае по-лесен нека сподели ) първо сваляш:
-двете кори на двигателя - 4 гайки
-кутията на въздушния филтър - 2 гайки
-дебитомера + гумения маркуч - 2 скоби
-развиваш болтчета които държат стъпоковото моторче - 3 на брой
-развиваш още три болтчета на еднп шашаво нещо (не му знам името )което е забито в всмукателните колектори
-развиваш двата ботла който държат колекторите откъм страната на филтъра
-развиваш и останалите седем на всмукателните колектори
- освобождаваш инсталацията на мотора от ляво (буксата за компа,плюсовете и всички други жички ...
-извждаш колекторите и си при стартера тоест извърташ ги на една страна за да може да си работиш спокойно по стартера
Брабус - Мечта Водителя
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
brobot написа:а честито колега
сваляш всмукателните колектори и си при стартера
малко е играчка![]()
аз бих го сменил по следния начин (а ако някой друг знае по-лесен нека сподели ) първо сваляш:
-двете кори на двигателя - 4 гайки
-кутията на въздушния филтър - 2 гайки
-дебитомера + гумения маркуч - 2 скоби
-развиваш болтчета които държат стъпоковото моторче - 3 на брой
-развиваш още три болтчета на еднп шашаво нещо (не му знам името )което е забито в всмукателните колектори
-развиваш двата ботла който държат колекторите откъм страната на филтъра
-развиваш и останалите седем на всмукателните колектори
- освобождаваш инсталацията на мотора от ляво (буксата за компа,плюсовете и всички други жички ...
-извждаш колекторите и си при стартера тоест извърташ ги на една страна за да може да си работиш спокойно по стартера
Всичко е много точно, изкормил съм всичко само, че проблема е там, че немога да отвия билтовете на стартера нямам мясно за въртене с квото и да е. Пробвах с гидоре с различни накрайници наставки, приставки, чашки, гаечни ключове, лули, мека и твърда връзка, но с нищо немога да ги отвъртя още шлайфера несъм взел

Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Е отпред държиш контра,а отзад от към кутията въртиш с една трешчотка и няколко удължения.
Както явор казва - полесно се сваля мотора от колкото стартера
Както явор казва - полесно се сваля мотора от колкото стартера


- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
vld написа:Е отпред държиш контра,а отзад от към кутията въртиш с една трешчотка и няколко удължения.
Както явор казва - полесно се сваля мотора от колкото стартера
Много щеше да е хубаво ако имаше на какво да се държи контра, но и а да имаше гайка отпред пак немога да бръкна с трешчотката отзад.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
а
колега аз моят си го свалих от долу, трябвати подемник или канал, няколко лоста и става работата
Няма начин да няма начин
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Re: а
pinko_23 написа:колега аз моят си го свалих от долу, трябвати подемник или канал, няколко лоста и става работата
Канала го имам, а лостовете за какво са?
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
a
така, има една планка която държи скоростите откачаш я и за да имаш по голям достъп до стартера с лост се измества малко двигателя зада можеш да бръкнеш абе тегава работа, и третият болт които е наи отгоре се сваля с едно дълго удължение което му се вика кардан или нещо такова и бъркаш от към скоростите, моят така го свалих, хаиде успех
Няма начин да няма начин
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
На М43 с удължения и каре тресчотката стигна чак до карданния вал 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Веселин|Василев написа:vld написа:Е отпред държиш контра,а отзад от към кутията въртиш с една трешчотка и няколко удължения.
Както явор казва - полесно се сваля мотора от колкото стартера
Много щеше да е хубаво ако имаше на какво да се държи контра, но и а да имаше гайка отпред пак немога да бръкна с трешчотката отзад.
Колега мисля че отпред трябва да имаш гайка и на двата болта

Поне на 324-ката имах ,а от зад е М10 или М12 ,като размер на камъка - женски.
Трябва ти едно дълго удължение , едно каре ,едно по късо и тресчотка, а гайките са 17-ки.
Не вярвам на М52 да е по различно

- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Гайки нямам, а болтовете са ми 10-ки еврейски, но както и да е с един метър удължения + 1 каре го промушихме от задната страна на скоростите до отпред и се одвиха. Тва е ебати наказията да ти се прецака стартера. Ако иска някой снимки ше направа. Мерси на всички за помоща.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- Батька Махно
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320 купе , 94
Ако иска някой снимки ше направа. ------Направи,не се знае кой ще бъде следващиат,дето ще се мъчи със същото 

Бог създаде ВМW, а хората-всичко останало!
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани