Стартер

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Стартер

Мнение от Веселин|Василев » 02 Юли 2008, 22:51

Колеги кажете как се сваля стартера при М52?
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

a

Мнение от pinko_23 » 02 Юли 2008, 23:06

много трудно, но мога да ти кажа как се сваля на м43 ако ши помогне тва, не мисля че има голяма разлика
Няма начин да няма начин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 4.08.2007

Мнение от brobot » 02 Юли 2008, 23:19

а честито колега :)
сваляш всмукателните колектори и си при стартера
малко е играчка :mhihi:
аз бих го сменил по следния начин (а ако някой друг знае по-лесен нека сподели ) първо сваляш:
-двете кори на двигателя - 4 гайки
-кутията на въздушния филтър - 2 гайки
-дебитомера + гумения маркуч - 2 скоби
-развиваш болтчета които държат стъпоковото моторче - 3 на брой
-развиваш още три болтчета на еднп шашаво нещо (не му знам името )което е забито в всмукателните колектори
-развиваш двата ботла който държат колекторите откъм страната на филтъра
-развиваш и останалите седем на всмукателните колектори
- освобождаваш инсталацията на мотора от ляво (буксата за компа,плюсовете и всички други жички ...
-извждаш колекторите и си при стартера тоест извърташ ги на една страна за да може да си работиш спокойно по стартера
Брабус - Мечта Водителя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 02 Юли 2008, 23:42

Да и тук има малко снимки на казаното по горе

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Мнение от Веселин|Василев » 03 Юли 2008, 0:05

brobot написа:а честито колега :)
сваляш всмукателните колектори и си при стартера
малко е играчка :mhihi:
аз бих го сменил по следния начин (а ако някой друг знае по-лесен нека сподели ) първо сваляш:
-двете кори на двигателя - 4 гайки
-кутията на въздушния филтър - 2 гайки
-дебитомера + гумения маркуч - 2 скоби
-развиваш болтчета които държат стъпоковото моторче - 3 на брой
-развиваш още три болтчета на еднп шашаво нещо (не му знам името )което е забито в всмукателните колектори
-развиваш двата ботла който държат колекторите откъм страната на филтъра
-развиваш и останалите седем на всмукателните колектори
- освобождаваш инсталацията на мотора от ляво (буксата за компа,плюсовете и всички други жички ...
-извждаш колекторите и си при стартера тоест извърташ ги на една страна за да може да си работиш спокойно по стартера



Всичко е много точно, изкормил съм всичко само, че проблема е там, че немога да отвия билтовете на стартера нямам мясно за въртене с квото и да е. Пробвах с гидоре с различни накрайници наставки, приставки, чашки, гаечни ключове, лули, мека и твърда връзка, но с нищо немога да ги отвъртя още шлайфера несъм взел :mhihi: . Болтовете са еврейска звезда, а гаечен на който едната страна му е лула няма с такива нарези. Дайте идей.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Юли 2008, 0:13

Е отпред държиш контра,а отзад от към кутията въртиш с една трешчотка и няколко удължения.
Както явор казва - полесно се сваля мотора от колкото стартера :mhihi:
Изображение

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Мнение от Веселин|Василев » 03 Юли 2008, 0:16

vld написа:Е отпред държиш контра,а отзад от към кутията въртиш с една трешчотка и няколко удължения.
Както явор казва - полесно се сваля мотора от колкото стартера :mhihi:


Много щеше да е хубаво ако имаше на какво да се държи контра, но и а да имаше гайка отпред пак немога да бръкна с трешчотката отзад.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

а

Мнение от pinko_23 » 03 Юли 2008, 10:39

колега аз моят си го свалих от долу, трябвати подемник или канал, няколко лоста и става работата
Няма начин да няма начин

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Re: а

Мнение от Веселин|Василев » 03 Юли 2008, 11:30

pinko_23 написа:колега аз моят си го свалих от долу, трябвати подемник или канал, няколко лоста и става работата


Канала го имам, а лостовете за какво са?
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

a

Мнение от pinko_23 » 03 Юли 2008, 11:44

така, има една планка която държи скоростите откачаш я и за да имаш по голям достъп до стартера с лост се измества малко двигателя зада можеш да бръкнеш абе тегава работа, и третият болт които е наи отгоре се сваля с едно дълго удължение което му се вика кардан или нещо такова и бъркаш от към скоростите, моят така го свалих, хаиде успех
Няма начин да няма начин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 03 Юли 2008, 19:48

На М43 с удължения и каре тресчотката стигна чак до карданния вал :!:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

a

Мнение от pinko_23 » 03 Юли 2008, 19:56

нещо такова се получава и се сваля горният болт
Няма начин да няма начин

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Юли 2008, 20:22

Веселин|Василев написа:
vld написа:Е отпред държиш контра,а отзад от към кутията въртиш с една трешчотка и няколко удължения.
Както явор казва - полесно се сваля мотора от колкото стартера :mhihi:


Много щеше да е хубаво ако имаше на какво да се държи контра, но и а да имаше гайка отпред пак немога да бръкна с трешчотката отзад.

Колега мисля че отпред трябва да имаш гайка и на двата болта :idea:
Поне на 324-ката имах ,а от зад е М10 или М12 ,като размер на камъка - женски.
Трябва ти едно дълго удължение , едно каре ,едно по късо и тресчотка, а гайките са 17-ки.
Не вярвам на М52 да е по различно
Изображение

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Мнение от Веселин|Василев » 03 Юли 2008, 21:52

Гайки нямам, а болтовете са ми 10-ки еврейски, но както и да е с един метър удължения + 1 каре го промушихме от задната страна на скоростите до отпред и се одвиха. Тва е ебати наказията да ти се прецака стартера. Ако иска някой снимки ше направа. Мерси на всички за помоща.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320 купе , 94

Мнение от Батька Махно » 07 Юли 2008, 0:54

Ако иска някой снимки ше направа. ------Направи,не се знае кой ще бъде следващиат,дето ще се мъчи със същото :mhihi:
Бог създаде ВМW, а хората-всичко останало!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook