Губи ми вода-от каде?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: с усмивка.

Губи ми вода-от каде?

Мнение от Axis » 03 Юни 2008, 19:41

Абе да попитам нормално ли е нивото на водата (антифриза) в радиатора да се пада. Винаги го проверявам сутрин преди да запаля, на студен двигател, и за около седмица нивото пада с около 5пръста по-надолу от нормалното. Никога не е правила локвичка отдолу, значи е предполагам нещо малко и я изпарява от там. Тези добавките за радиатор, където уж запушвали такива дупки до колко са ефективни??

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 03 Юни 2008, 19:46

При всички нивото стои малко под чертата, колкото и да доливаш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Re: Губи ми вода-от каде?

Мнение от Шарампоя » 03 Юни 2008, 19:47

Не е нормално огледай хубаво вси4ки марку4и и съединения,ако не е под капака, провери в купето под мокета дали е мокро, може пропуска да е от вътре.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Re: Губи ми вода-от каде?

Мнение от HDI » 05 Юни 2008, 11:44

Axis написа:Абе да попитам нормално ли е нивото на водата (антифриза) в радиатора да се пада. Винаги го проверявам сутрин преди да запаля, на студен двигател, и за около седмица нивото пада с около 5пръста по-надолу от нормалното. Никога не е правила локвичка отдолу, значи е предполагам нещо малко и я изпарява от там. Тези добавките за радиатор, където уж запушвали такива дупки до колко са ефективни??

Ако не ти прави локвичка,а капе само в движение,според мен може да е и от радиатора.Преди година на старата ми кола (пежо 405) протече малко радиатора,и сложих от въпросната добавка.Оказа се доста ефективна,не е мръднало от тогава и нямам проблеми с това ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 05 Юни 2008, 13:00

Щом не прави локвичка как да тече радиатора бе пичове. Проблема е по-генерален а тая загуба от "5 пръста" мирише на доста пари.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 05 Юни 2008, 14:34

Да се включа и аз тук да не отварям нова тема. До колко е нормално да втвърдяра БМВ-то маркучите. Колата я имам от почти 1 седмица, губи вода ама май имам още за обезвъздушаване щот парното ми е много слабо.
И друготою, което ме интересува е колко вода трябва да наливам в казанчето, че нямам "макс" и "мин"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 05 Юни 2008, 14:46

mihal написа:Да се включа и аз тук да не отварям нова тема. До колко е нормално да втвърдяра БМВ-то маркучите. Колата я имам от почти 1 седмица, губи вода ама май имам още за обезвъздушаване щот парното ми е много слабо.
И друготою, което ме интересува е колко вода трябва да наливам в казанчето, че нямам "макс" и "мин"


Маркучите трябва да са с такава твърдост че- когато колата е загряла и като го натискаш с прист да ти оказва натиск и да не позволява на пръста да влезе повече от 1-2 см навътре. Завизи кой маркуч си хванал разбора се. Обезвъздушава се като - колата е студена -> махай капачката на казанчето, палиш и на отворена капачка я оставяш да загрее.
Колко вода тряя да имаш не та знам ;)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е30 м10б18,е36 м52б20

Re: Губи ми вода-от каде?

Мнение от тъчи » 05 Юни 2008, 14:59

Axis написа:Абе да попитам нормално ли е нивото на водата (антифриза) в радиатора да се пада. Винаги го проверявам сутрин преди да запаля, на студен двигател, и за около седмица нивото пада с около 5пръста по-надолу от нормалното. Никога не е правила локвичка отдолу, значи е предполагам нещо малко и я изпарява от там. Тези добавките за радиатор, където уж запушвали такива дупки до колко са ефективни??

По принцип антифриза при студен мотор се свива,а при топъл се разширява така,че е нормално да е паднало нивото сутрин.По-тревожно е ако продължи да пада...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 05 Юни 2008, 15:05

mihal написа:Да се включа и аз тук да не отварям нова тема. До колко е нормално да втвърдяра БМВ-то маркучите. Колата я имам от почти 1 седмица, губи вода ама май имам още за обезвъздушаване щот парното ми е много слабо.
И друготою, което ме интересува е колко вода трябва да наливам в казанчето, че нямам "макс" и "мин"

Пълниш горе-долу до средата на казанчето.Мойта и аз докато не знаех я пълнех до горе и след време тя сама си го нагаждаше нивото и се чудех дали и аз нямам проблем с охладителната с-ма.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: с усмивка.

Мнение от Axis » 05 Юни 2008, 23:08

Не бе хора, вкарвате ме във филми. Маркучите винаги са нормално твърди при загрял двиг. и меки при студен. Никога не ми е загрявала, дори и при пробег над 700км. без да я гася. Въпроса ми беше свързан по-скоро с тези течности, които ги продават, каква по-точно да си взема. Да ми препоръчате, някоя която сте пробвали и сте доволни?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Мнение от koleto_78 » 05 Юни 2008, 23:17

вземи си каквато искаш и после викай че нямаш парно :P

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 05 Юни 2008, 23:26

koleto_78 написа:вземи си каквато искаш и после викай че нямаш парно :P

Искаш да ми кажеш че с вода няма парно ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 06 Юни 2008, 1:02

Вземи си концентриран антифриз от БМВ дилър, разреди го с дестилирана вода и сипвай. Може да вземеш и лукойлски антифриз, пак не е лош, но оригиналния не се различава кой знае колко по цена от този на лукойл.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook