Стартови неволи

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Стартови неволи

Мнение от D3BEP » 28 Май 2008, 22:51

Колеги,
След като си прочистих дюзите на моето диване и с това не реших проблемите, сега се появи нова хитрина.
Като е седяла на слънце, но е студена, при стартиране пали почти отма, обаче на 500 оборота.... След малко мисъл дали ги харесва ги стабилизира(на по - човешки).
Не го прави всеки път, понякога, и засега не разбирам как ги подбира точно... Иначе топла, а и понякога студена, пали след секунда - две на 1500 и ги сваля веднага под хиляда и нема проблем.

Напомням историята.
Имаше бензин в маслото . Малко, 100 - 200 грама.
Смених свещите. Бензина не се махна, взе и да попретриса на мястото и да мени обороти(оборотите мени много слабо, като се загледаш, но тресавището се чувства), а уж свещите са НЖК, от проверен източник и точно за Маторя...
ЧИстихме дюзите. Сега върви повече, но добави и този проблем.
Правен е Елкон или както го викат, близо час и половина... Бачка часовник.
Майсторите се кълнат, че е разглобена и проверена цялата инжекционна система . Не знам на какво да вярвам... Един месец ме разкарваха, накрая им казах: Направете диагностика на това, това и това, че да отметнем проблема... Обещаха и не направиха...
Всички викат: не е сегменти, колата върви добре... Като отварям капачките понякога гасне(зимата предимно, падат оборотите при студено време), но от пробката за картера не мисля че духа, даже по - скоро би смукала... Пробвано със салфетка...
Не знам дали не е сегменти...

Кажете, дайте идеи, че и на мен взе да ми писва от майстори... Сигурно трябва да взема мотиката и да обработя мотора, че да са доволни, да обърнат внимание и всичко да е наред. Вече три пъти олеквам, кога със сто, кога със стотин лева и всеки път един и същи филм, разкарванки, за операция два часа остай колата за три дена и накрая пак никой... И хем им казвам ебаси, всичко, даже и съмненията, и им казвам: направете тази и тази диагностика, ще ви ги платя.... да взема аз да стана майстор накрая...

Кажете кво да търся...
Не знам дали смяната на майстор е алтернатива... Не са много а другите ги знам добре, тоя според мен разбира ама просто не му се занимава и аз плащам за това, а колата не се подобрява.
Мотора за празния ход да е?
Акомулатора, нещо, кабели, жици?
Вече взех и аз да се фащам за сламката...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 28 Май 2008, 23:20

Само при палене ли е проблема,с такова впечатление останах.
Имали макар и слабо доловимо колебание в оборотите докато я караш по града набираш се нормално и изключваш примерно ...
Плавно ли падат или рязко и едвам се задържат?
Според мен е стъпковото моторче, може да е регулатора на налягане на бензина или бензинова помпа,но в такъв случай ще има проблем с вървежа.
Как е сместа?
Те като и правят диагностика трябва да го видят дали е бедна богата ,по това се разбира как е изгарянето и дали свещи кабели бобини са наред :idea:
Да не е кофти бенцина нещо или да се е задръстил бензиновия филтър.
Разхода на колата нормален ли е?
А що се филмираш с тия сегменти ,ако много се съмняваш премерете компресията и то ще си покаже.
Трябва на всички цилиндри да е еднакво числото с много минимални разлики.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 28 Май 2008, 23:34

Ами аз ги карах да проверят:
1. На колко бара са дюзите след почистването
2. Бобини и кабели на свещите
3. Компресия...
Уж щеше, ама не щяло и сега пак съм в батака. Вече определено по - ефикасно за мен щеше да се беше случило, даже и да изглежда глупаво, това е завършен трети ремонт на същия проблем....


Не са проверени газове, ама не ми се стори необходимо(не са ми и предлагали де), щото ауспуха е чист като бърсано бебешко дупе... Странно, досега даже не съм попадал на кола на тея години с толкова чист ауспух.. Уж няма катализатор, иначе щех да си мисля нещо да не е запушен...


По въпросите:
Проблема е при палене.
Оборотите в движение при спиране се смъкват плавно, на нещо като "отсечки".
И като паднат до правилните около 750 на светофара, започват едвам видимо да се местят и да претриса. Като тласъци са, виждат се и по мотора.
Колата върви добре, даже по -добре от колкото когато я купих(след чистенето). Аз не я гоня много да набира, по скоро понякога карам с високи скорости.
Разходът изглежда нормален или леко завишен. 40 литра бенз сложих, в момента е на 330 км - почти само градско и има още бенз.
Бензина е ОМВ 100 с добавка редекс за дюзи... Филтрите - сменяни, преди около 1000 км... Не е свалян бензиновия, но вероятността от запушване е малка...
??????????

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 28 Май 2008, 23:57

шанс :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 29 Май 2008, 0:28

Я първо покарай с друг бензин без добавки и да не е ОМВ :mhihi:
ако не се оправи тогава пак я мисли.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 29 Май 2008, 10:43

Юзър написа:шанс :mhihi:

Да, и на мен взе да ми се струва че ходенето по майстори е малко тото 2 първо теглене. На печелившите - честито!
Високо компетентните и технически издържани мнения май се тълпят само във форума... Само по форумите е пълно с ценни кадри и глупаци, които не ги разбират и им развалят средата :mhihi: Не и в реалния живот...
Там наистина те правят на глупак, без да си такъв.


Благодаря, Влад, ще пробвам. Макар че тя получи тоз бензин и добавката в следствие на установено възникване на проблема. Преди това беше с А95 на ЛУКойл, но реших да пробвам да отпушя дюзите без майсторска намеса...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 30 Май 2008, 18:11

Не ти следя проблема и незнам дали си проверявал но ще спомена за всеки случай:
- гумения маншон на смукателния колектор,скоро го сменях че при мен леко ги сваляше на място
- нищо не казваш за ламбда сондата,работи ли :?: в норми ли са и параметрите...дали се подгрява,имаше стара тема и колегата се оплакваше че релето било извадено и тресяла...
- провери си всички мъркучи... ама сам,не да ти каже майстор - "Здрави са!"Даже леко пукнат на някое скрито място и можеш да станеш луд :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 30 Май 2008, 18:17

vladiverm написа:Не ти следя проблема и незнам дали си проверявал но ще спомена за всеки случай:
- гумения маншон на смукателния колектор,скоро го сменях че при мен леко ги сваляше на място
- нищо не казваш за ламбда сондата,работи ли :?: в норми ли са и параметрите...дали се подгрява,имаше стара тема и колегата се оплакваше че релето било извадено и тресяла...
- провери си всички мъркучи... ама сам,не да ти каже майстор - "Здрави са!"Даже леко пукнат на някое скрито място и можеш да станеш луд :mhihi:

Според Елкона всичко по запалването е шестица, вкл. и ламбда сонда. Той основно с нея се занимаваше този тест, също и със свещи и не знам още какво...
Гуменият маншон е ок, маркучите уж първо ние, после и майсторите ги гледаха... Не знам дали изпускаме нещо...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook