Проблем с газов инжекцион - високи оборти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Braikoff
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: ... E30, 324D, M21
E36, 318i, M43
E60, 530D, M57
Проблем с газов инжекцион - високи оборти
Здравейте.Скоро си взех бима с газов инжекцион.Общо взето колата върви добре на газ(200-210),гори добре(10 до 13),но имам проблем с ниските обороти.Постоянно се менят,а когато я форсирам падат много бавно и то не до 800-900,а до 2500-3000.Ходих в сервиз Клаас(от Русе съм),изчистиха ми стъпковите моторчета и смениха филтър за газта,но сега дори е по-зле(преди това оборотите бяха около 1500-2000)Там ми казаха,че нямат софтуер за уредбата(Тартарини),защото явно е стар модел.Тя е слагана в Италия може би.
Имам един маркуч между дебитомера и някакви колектори,който май е пробит и може би от там смуче въздух.Колата е с мотор М43.
Та въпросът ми е къде да отида за да ми кажат точно какво и има и да ми го оправят или какво да направя аз,освен да сменя този маркуч?
Имам един маркуч между дебитомера и някакви колектори,който май е пробит и може би от там смуче въздух.Колата е с мотор М43.
Та въпросът ми е къде да отида за да ми кажат точно какво и има и да ми го оправят или какво да направя аз,освен да сменя този маркуч?
SONY - make.believe
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
преместена от Съборите

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- Braikoff
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: ... E30, 324D, M21
E36, 318i, M43
E60, 530D, M57
Днес най-после дойде скъпоценния маркуч,смених го,но никаква разлика.Какво друго може да прави проблеми?Ламбда сондата или нещо друго,което има отношение към инжекциона?
SONY - make.believe
- hugh
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 26.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 Компакт
Колега и аз съм със същия мотор - М43, и при мен го имаше същия проблем с бавното падане на оборотите, но аз съм с обикновена газова LOVATO. При обикновената газова има кранчета за настройка на газта, та при мен се оправиха нещата с намаляването на потока на газ. Обаче не знам как става настройката при инжекционите.
Но да знаеш, че проблема идва от голямото количество газ. Просто трябва да се намали газта.
Но да знаеш, че проблема идва от голямото количество газ. Просто трябва да се намали газта.
- Braikoff
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: ... E30, 324D, M21
E36, 318i, M43
E60, 530D, M57
Значи,вчера забелязах друго - докато е студена колата оборотите са ок,но приближи ли до оптималната температура - край...
SONY - make.believe
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Пробката на изпарителя развивал ли си?Моята като я взех беше пълен с конденз и също така държеше високи обороти,като го източих и се нормализираха...Виж също и всички филтри,въздушен и на газта...
Другото което е,ако е стар изпарителя се изпичат мембраните и се отразява на оборотите и разхода...
Другото което е,ако е стар изпарителя се изпичат мембраните и се отразява на оборотите и разхода...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Braikoff
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: ... E30, 324D, M21
E36, 318i, M43
E60, 530D, M57
Ето снимки на изпарителя,но някои са малко кофти.Отдолу се вижда нещо,което може би е пробка,но дали е то?
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=253111
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=253111
SONY - make.believe
- Braikoff
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: ... E30, 324D, M21
E36, 318i, M43
E60, 530D, M57
Днес развих това,което вчера мислех за пробка,под изпарителя,но май не е такова,защото с нея излезе и някаква пружинка,а и нищо не изтече.
Иначе всички филтри по двигателя и купето са сменени...
Иначе всички филтри по двигателя и купето са сменени...
SONY - make.believe
- Braikoff
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: ... E30, 324D, M21
E36, 318i, M43
E60, 530D, M57
Благодаря за съветите,но сега проблема е друг.
Снощи разбазиках болта,който се намира на изпарителя.Започнах да го навивам и оборотите постепенно паднаха.Оставих ги на около 800 и подкарах за проба.
Първото,което ми направи впечатление,беше,че при рязко подаване на газ,мотора първо заглъхва за малко и тогава се форсира.
Второто,по лошото беше,че между 2000 и 3000 об/м,колата се зачудва дали да набере или да спре.Когато я изцепих по яко(при смяна на скоростите оборотите не падаха под 3000)няма проблем.Явно така ще се кара:).
Та пак стигам до проблема с майстора и софтуера.Къде в БГ има майстори на Тартарини?
Снощи разбазиках болта,който се намира на изпарителя.Започнах да го навивам и оборотите постепенно паднаха.Оставих ги на около 800 и подкарах за проба.
Първото,което ми направи впечатление,беше,че при рязко подаване на газ,мотора първо заглъхва за малко и тогава се форсира.
Второто,по лошото беше,че между 2000 и 3000 об/м,колата се зачудва дали да набере или да спре.Когато я изцепих по яко(при смяна на скоростите оборотите не падаха под 3000)няма проблем.Явно така ще се кара:).
Та пак стигам до проблема с майстора и софтуера.Къде в БГ има майстори на Тартарини?
SONY - make.believe
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Тоя болт който си въртял е за състава на горивната смес,сега предполагам си я обеднил и затова има това заглъхване.Най-добре да я видиш на газоанализатор и да я настроят.Сега ще падне и разхода
Не пишеш от къде си,аз съм доволен от тези хора http://olimpic.hit.bg/bg/indexbg.htm ако искаш им звънни,ако са ти далече - мога да дам и др. линкове...

Не пишеш от къде си,аз съм доволен от тези хора http://olimpic.hit.bg/bg/indexbg.htm ако искаш им звънни,ако са ти далече - мога да дам и др. линкове...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Braikoff
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: ... E30, 324D, M21
E36, 318i, M43
E60, 530D, M57
От Русе съм.
Относно разхода, мисля, че може и да падне, защото разходомерът (ако отчита правилно) понякога не може да стигне до 30, дори и на пълна газ.
Има ли вероятност уредбата да е регулирана за по студено време, щото четох май някъде, че газ инжекционите се регулират два пъти годишно.Когато е студена оборотите са по-ниски...
Относно разхода, мисля, че може и да падне, защото разходомерът (ако отчита правилно) понякога не може да стигне до 30, дори и на пълна газ.
Има ли вероятност уредбата да е регулирана за по студено време, щото четох май някъде, че газ инжекционите се регулират два пъти годишно.Когато е студена оборотите са по-ниски...
SONY - make.believe
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Добрите газови инжекциони са много прецизни,имат си датчици за налягането на газта,температура на газта,охлаждащата течност и т.н.Не се регулират по сезони,но за да работят добре колата трябва да е в пълна изправност и да работи без грешка и на бензин.Много хора се оплакват от проблеми с газовата,повечето произтичат от това че колата не е изправна за работа на бензин...Ходил ли си на диагностика?Ако има неизправност с ламбда сондата няма да работи добре и на газ...
-- разходомера отчита доста точно и на газ
-- разходомера отчита доста точно и на газ

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Braikoff
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: ... E30, 324D, M21
E36, 318i, M43
E60, 530D, M57
Здравйте отново,
Ходих вчера в Пловдив,във фирма Ваас,вносител на Тартарини.
Там установиха, че проблема не е в ГИ,а в някакви колектори и клапи за въздуха, които са счупени.Явно и италианците не са много акълии, щом си правят експерименти с обикновени газови уредби.Сега ще сменя колекторите и тогава ще настрйваме ГИ.
Та, съветът ми към всички, които след като са си взели кола с ГИ и имат проблем на газ, а на бензин привидно нямат, първо да отидат в истински сервиз за диагностика и ако всичко е наред, тогава да ходят при газаджия.Може да спестят някой лев...
Ходих вчера в Пловдив,във фирма Ваас,вносител на Тартарини.
Там установиха, че проблема не е в ГИ,а в някакви колектори и клапи за въздуха, които са счупени.Явно и италианците не са много акълии, щом си правят експерименти с обикновени газови уредби.Сега ще сменя колекторите и тогава ще настрйваме ГИ.
Та, съветът ми към всички, които след като са си взели кола с ГИ и имат проблем на газ, а на бензин привидно нямат, първо да отидат в истински сервиз за диагностика и ако всичко е наред, тогава да ходят при газаджия.Може да спестят някой лев...

SONY - make.believe
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]