проблем abs
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
проблем abs
Днес ходих на маистор за abs щото свети и не работи Той каза че щял да свърши бързо Закачи и провери системата но уви компа не отчита abs и ми каза че трябвало да откача целиат комп за да провери Причината могла да е и от захранването Имал ли е някой подобен проблем Даите съвет че не искам да ми разбутат колата и после да имам повече проблеми
Не всичко което лети се яде
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Първо провери за разкачен кабел към датчиците на абс-а на колелата,после ако намериш от някаде датчик да пробваш с него и за накрая помпата на абс-а/но не вярвам да е от нея/!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
а преди работил ли е abs-а.
аз си купих "обслужена" кола от един колега и се оказа,че ги нямало релетата за abs-а и затова не излиза,че го има на диагностиката.
аз си купих "обслужена" кола от един колега и се оказа,че ги нямало релетата за abs-а и затова не излиза,че го има на диагностиката.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Ако има разкачен датчик на АБС на комп-а за диагностика ще изписва незатворена верига... не е от датчика...
Не знам, аз като ходих на диагностика каза че ''не можел да се свърже с датчика на абс-а и помпата на абс-а'' ,после смених само датчика и всичко се оправи интересното е че на помпата и нямаше нищо пари ли искаше да ми смакне незнам!!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
abs-a може да му се намери повредата и без да се демонтира нищо , само с мултицет, ако всичко е наред компа е нерботещ , проверяват се направо на куплонга на компютъра 4та датчика , съпротивление на бобините на помпата , захранващи напрежения и маси на компа , ключе имаше някакво на педала си спомням и ако всичко е точно - търсиш друг блок. Вчера подкарахме carsоft za BMW , и там пише "някои модели абс от 92-94 г. не подържат К линия " това означава че с диагностична апаратура абс-а няма го хванеш , моя на е36 93г. по средата по части производство не го хвана карсофта , та .. майстор .. ама не такъв дет му се демонтира , ако искаш повече инфо какво трябва да ти показват различните датчици и тнт прати едно Л.С.

- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
mitak_o написа:ако искаш повече инфо какво трябва да ти показват различните датчици и тнт прати едно Л.С.
Колега, пусни го тук инфото, ако не ти е проблем че и аз имам интерес.
П.С. При мен става въпрос за м52 '96г, незнам компа на абс-а какъв е.
всичкото инфо не е малко , в аутодата го има , мисля и в мануала който е в по горната тема за ръководствата . Датчиците се проверяват по 2 начина с мутицет , ако имаш осцилоскоп има и 3ти за 100% сигура , но и с мултицета се ориентираш предостаъчно . Първия тест е да се измери съпротивлението на всеки един от 4та датчика директно на куплонга на компютъра - /autodata каза:/ за е36 96г, м52б20 без asc
предни - ЛЯВ 13 И 37 краче , десен 15 и 36 - приблизително 1100 ома
задни - 13 и 34 ляв , 14 и 35 десен - прибзлизително 1000 ома.
това е на куплонга на компа - откачен - на него се мери
следващия тест :
на същите крачеъа за напрежение - променливо , гумата се върти с около 60 оборота на минута на ръка
предните трябва да покажат по 0,3 волта приблизително , задните по около 0,4
тея тестове ако минат с мултицет не означава че сензорите са ОК , с осцилоскоп се проверява самата парабула която генерират , НО минат ли с мултицета , лампата на абс-а траява да изгасне , и ако има повреден датчик след потеглянето лампата да светне . Това е ако веригите са ОК , но самия сигнал който се генерира в движени е некачествен.
това за датчиците , проверяват се и веригите на клапаните - в рамките на 4до7 ома на съответните пинове , веригата на бобината на помпата - 0,7 ома , релетата , позиционер на педала , захранването на компа ... и така ... ако всичко е ок .. компа си е заминал
твоя абс , ще го изловят с апаратура , да не се занимаваш с глупоске
предни - ЛЯВ 13 И 37 краче , десен 15 и 36 - приблизително 1100 ома
задни - 13 и 34 ляв , 14 и 35 десен - прибзлизително 1000 ома.
това е на куплонга на компа - откачен - на него се мери
следващия тест :
на същите крачеъа за напрежение - променливо , гумата се върти с около 60 оборота на минута на ръка
предните трябва да покажат по 0,3 волта приблизително , задните по около 0,4
тея тестове ако минат с мултицет не означава че сензорите са ОК , с осцилоскоп се проверява самата парабула която генерират , НО минат ли с мултицета , лампата на абс-а траява да изгасне , и ако има повреден датчик след потеглянето лампата да светне . Това е ако веригите са ОК , но самия сигнал който се генерира в движени е некачествен.
това за датчиците , проверяват се и веригите на клапаните - в рамките на 4до7 ома на съответните пинове , веригата на бобината на помпата - 0,7 ома , релетата , позиционер на педала , захранването на компа ... и така ... ако всичко е ок .. компа си е заминал
твоя абс , ще го изловят с апаратура , да не се занимаваш с глупоске


- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Майстора провери бушоните и релетата каза че са здрави Колата е 91 г Днес ще проверя някаде некой кабел да не се е разкачил или да няма маса но не знам дали да я оставям да ми разглобят компа
Не всичко което лети се яде
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
slep написа:Сигорен ли си в това Да не стане някоя беля Но явно си го опитвал
Ти след като не си сигорен не го прави ! Беля не може да стане ако човека който търси повредата си разбира от работата, трябва ти жичкаджия и малко информация за характиристиките на различните части от системата. Но след като не си разбрал това което писах по нагоре , не се занимавай!

- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани