губи мощ и не държи обороти-пояснение!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.05.2008

губи мощ и не държи обороти-пояснение!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Мнение от ДЖОРДИ » 19 Май 2008, 16:22

Здравейте всички!
искам още веднаж да изреда всички симптоми на моята кукла и ако някой има конкретни предположения моля да ги сподели:
1-во,когато е студена всичко е наред държи обороти около 1000 и слд минута падат на 800-900.
2-ро след като загрее пак всичко изглежда ОК,но след потегляне и подаване на газ забива носа губи мощ почва да халца и след 4-5 секунди подема и се форсира,но в купето мирише на бензин.
3-то по някое неопределено време всичко се оправя и колата варви добре,до като не се повтори всичко от начало.
4-то на сфетофар играят оборотите (не винаги)
5-то сменена е ламбда сонда и е на 1000 км(бошова с дензо)
бях на елкон и ми казаха ,че е ламда сонда-възможно ли е?
6-то смених няколко ламда сонди (2-ра у-треба-бошови),но подобрение никакво.
7-мо смених ма6инката за ниски обороти,но и това не помогна.
въпросът ми е съ6то възможно ли е да горят ламбда сондите от нещо и дали това,че сам махнал катализатора може да играе роля за всичко това.
Извинявам се за романа,който написах,но все пак тр да се знае всичко.
ще очаквам вашите съвети и предположния!
благодаря на всички предварително!
Йордан-Пловдив.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 19 Май 2008, 16:27

Бате, пишеш трета тема за един и същи проблем в рамките на един ден :) Копирай си мнението в другата тема и помоли модовете да изтрият тази. Глупост правиш в момента, просиш си всички теми да ти модерират.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Мнение от dqvola666 » 19 Май 2008, 16:30

Аз нещо не разбрах ква е колата т.е. двигателя де?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 19 Май 2008, 16:48

И мойта кола/320i E36 M50B20/ така прави с оборотите и като я понатисна замирисва на гадно /недобре изгорял бензин/

Ходих на диагностика смених почти всичко /ламда сонда-дебитомер-стъпково-няколко пъти свещи и все като ги сменям са упушени/ но ефект никакъв и на диагностиката ми казват че колата е добре и няма никакви грешки

А според мен проблема е от компресията на мотора - а сегменти не ми се сменят защото те сруват колкото един мотор на старо :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Мнение от dqvola666 » 19 Май 2008, 16:57

Абе те сегментите не са много скъпи ама със смяната ще ти стане малиииии.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 19 Май 2008, 17:05



Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 19 Май 2008, 17:21

муци стегни се малко,не ми се четат три еднакви теми на първата страница :winky: както ти каза D3BEPА(занапред го слушай,винаги са му от полза коментарите) потърси потребители със по голям стаж от твоя град и ако трябва вижте се дискутирайте ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.05.2008

Мнение от ДЖОРДИ » 19 Май 2008, 20:40

здравей!ти направо ме плашиш :shock: и в крайна сметка от какво се получава6е това и оправи ли го?аз карам Е-36 318 ис.
с уважение Йордан.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от bobo_ld » 20 Май 2008, 10:53

Здравей! Имам абсолютно същия проблем. Смених няколко сонди и след 3-4 дни проблема пак се появява. Оказва се че сондите изгарят. Единственото решение е или сменяш ЕКУ-то или откачаш сондата от буксата и караш така с разход 1 литър отгоре. Аз така и направих, защото смяна на ЕКУ-то е голяма гимнастика. Ако имаш имобилайзер трябва да се настрои ЕКУ-то за него иначе няма палене. Успех! Ако имаш някакво друго решение на проблема пиши, ще го обсъдим.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каручки

Мнение от horhef » 20 Май 2008, 11:37

Смени свещите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 20 Май 2008, 23:51

Аз имах същия проблем на моя М50Б20 без вануса. След смяната на всички консумативи (лули, свещи, гартнитура на клапаните, масметър и други) колата ми продължаваше да има същия проблем. Сетих се обаче че точно преди да започне да ми прави проблем колата смених ламбдасонда BOSH (преди това ми беше изгоряла). След 1 месец ходене по мъките, теми в форума... купих си универсална ламбда за 60лв и когато я сложих колата хвръкна.
Това го пиша може би за 3-ти път в различни теми но се чувствам длъжен хората да знаят че BOSH не е това което е :mhihi:

Поздрави.
Красимир Дянков

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 253
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе

Мнение от boricha » 21 Май 2008, 0:12

Един приятел има същия проблем с тойота и накрая се оказа че единия инжектор като поработи и позагрее колата се прецаква и от време на време правеше точно това. Доста време загуби посервизи докато разберат от какво е.
BMW RULEZ !!!
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.05.2008

Мнение от ДЖОРДИ » 21 Май 2008, 12:12

Здравей!видях,4е си писал по темата,няма мо6ност и не държи обороти и си имал същия проблем.искам да те питам разбра ли от какво ти горят сондите и това 4е 6те хар4и литър пове4е е равно на?/?искам и да ти поясна 4е мойте сонди които слагах са 2 употреба и не сам сиг ,4е и те са били наред.аз преди 6 месеца смених старата BOSH sys дензо-японска.възможно ли е да ми горят,защото сам махнал катализатора?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.05.2008

Мнение от ДЖОРДИ » 21 Май 2008, 12:17

Здравей!писал си 4е твой приятел имал същия проблем като моя-нямям мощ и не държи обороти-и проблема бил в инжектора;аз как да провера това-на еЛкон ли да ида или???????не съм много в 4ас с това ,затова ако може да ми поясниш малко.
С УВАЖЕНИЕ ЙОРДАН!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 21 Май 2008, 13:13

Колега я погледни оборотите ти така ли падат

http://www.vbox7.com/play:5ccb3552

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook