Проблем с Климатика

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Проблем с Климатика

Мнение от ceno83 » 19 Май 2008, 11:04

Значи закарах си колата на климатичар в орландовци преди гробищата, където продават цветя на ъгъла. Заредиха ми го всичко точно , изпускаше от някъде и хванаха от къде с оцветител. На другия ден всичко точно дадох 150 лева. Работеше си нормално докато колата е в движение. Но от вчера страквам копчето и си духа само като на вентилатори... Щракам си по таблото същото. Спирам пускам и пак не работи. От къде може да е проблема и какво да провера. Някой имал ли е съшия проблем. Ше се радвам някой ако сподели какво да правя и какъв може да е проблема.

Поздрави!
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 19 Май 2008, 11:07

Караш пак там, рекламация! Те са ти правили ремонта! Един ден да не трае, не е у ред.
Да не е изтекъл фреона?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 19 Май 2008, 11:11

еми незнам дали е изтекъл. Днес ще ходя по обяд да го видят тогава. Може и от компресора да е де да знам. А по принцип нормално ли е като си по светофари да не духа студено ??
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 19 Май 2008, 11:20

постоянно требе да си духа,все едно в къщи като е на едно място климатика да не духа :roll: :mhihi: :arrow:
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 19 Май 2008, 11:33

Aко духа, но не е студено, вероятно компресора работи, фреон няма.
На светофарите също трябва да духа студено. Не духа студено само на контакт, като не е включен мотора. Работи ли мотора, работи и климата. Ако не гасиш колата на светофари - :mhihi: - студено трябва да духа!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 19 Май 2008, 12:28

Еми пълна е с фреон а не духа ! нито в движение нито на светофар а 1 ден си духаше добре :) :help: :help: :help: :help: :help:
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 19 Май 2008, 12:36

Не разбрах добре от трите ти поста духа топло, не духа или духа слабо честно казано, но ако не духа, проблемът отива към компресор и електроника, ако духа, но не е студено - към повторно изтичане на антифриза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 19 Май 2008, 13:18

D3BEP написа:Не разбрах добре от трите ти поста духа топло, не духа или духа слабо честно казано, но ако не духа, проблемът отива към компресор и електроника, ако духа, но не е студено - към повторно изтичане на антифриза.


Така то и без да духа студено пак си духа някакъв въздух. Въпроса е че не е студен както би трябвало да е ! Не пуска от никъде а фреона е догоре, но не духа студено !!
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 19 Май 2008, 15:14

Проблема е ясен. Компресора на климатика е фира! Някой да ми даде идеи какво да правя и цени ?
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 19 Май 2008, 15:40

Колега,сигурен ли си че не те будалкат,Щото то твоите думи само по светофарите не духа студено.
Ако е така значи няма обдухване на кондензатора,виж като пуснеш климатика дали перката,която е отпред работи.
Щото има такива майстори дето само парите ще ти вземат,уж че е изгорял компресора.
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 19 Май 2008, 15:43

По принцип при по-продължително "висене" в задръстване е нормално студенината на влизащият въздух да намалее малко... тва е така, щото кондензатора (климатичният радиатор) се загрява доста от липсата на по-силен охлаждащ го въздух (то и зависи ква ти е системата и дали перката върти)... сега не говорим за някви изцепки, но принципно при по-висока температура на кондензатора следва и по-висока температура на изпарителя...

Тук не говорим за разлики от порядъка на 10С, но ако имаш добро чувство за температурата и усещаш само много лека промяна - тогава всичко е ок, но ако си духа някъв въздух, но не е студен и си сигурен, че фреона е на място - компресора ти е заминал... ма и тия от "сервиза" може да са му помогнали (ако е бил тръгнал) като примерно не са му направили добър вакуум и е останало влага вътре, еле па ако не са сменили филтъра... а и са ти одрали кожата с тия 150лв, майко мила.... на повечето места за тия пари две коли се правят...

P.S. Както каза турбо-то, ако перката на клима радиатора не върти като нищо това може да е проблема.... ако при по-висока скорост (над 60км/ч) всичко е ОК, значи може от там да е проблема...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 19 Май 2008, 16:19

Един ден след като ми го заредиха беше ок. На другия ден всичко свърши. Филтъра на климатика не беше сменен. Абе не работи и това е и съм супер нервен кажете ми каде да отида защото ми писна да давам пари и нищо да не става. Бтв какво мога да направя с тези дето ми зеха 150 лева за пълнене те мяй нямат вина или имат ?
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 19 Май 2008, 16:25

Ами то е ясно и естествено че трябва да се върнеш при тях за рекламация. Какво е то туй "фира", а вчера излизаш от сервиза...?
Макар че спорно дали те въобще са компетентни да ти го оправят. Но все пак, длъжен си да отидеш и да им кажеш за осирацията. А те са длъжни да не ти искат пари, пак...

Макар че това, коеот каза Моллов, ме навежда на мисли, дали първо няма как да си набавиш експертно мнение как се е скапал компресора и после да ги осолиш... Ама съмнителна работа... Ти сигурно даже нямаш касова или фактура...

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 19 Май 2008, 16:30

ceno83 написа:Филтъра на климатика не беше сменен.


Става дума за филтъра за влага на самата фреонова система... той се грижи да сбира евентуално наличната влага, ма "капацитета" му е няколко капки (не си спомням вече колко точно бяха).. ако не са го сменили и не е направен добър вакуум е възможно да се е задържала влага, която старият филтър да не може да сбере и ако компресора ти е бил на свършване да се е довършил така... всичко това разбира се са предположения, щото не знам какво точно са направили тия "майстори" дето са ти взели 150лв...

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 19 Май 2008, 20:05

Mollov написа:
ceno83 написа:Филтъра на климатика не беше сменен.


Става дума за филтъра за влага на самата фреонова система... той се грижи да сбира евентуално наличната влага, ма "капацитета" му е няколко капки (не си спомням вече колко точно бяха).. ако не са го сменили и не е направен добър вакуум е възможно да се е задържала влага, която старият филтър да не може да сбере и ако компресора ти е бил на свършване да се е довършил така... всичко това разбира се са предположения, щото не знам какво точно са направили тия "майстори" дето са ти взели 150лв...


Незнам кой те е излъгал за тъоя филтър,че все го споменаваш,но той не се сменя(сменя се когато се запуши),а като се направи вакуум влагата се изпарява!!!
Последна промяна ТУРБО на 20 Май 2008, 15:49, променена общо 1 път
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook