Вибрации над 60 км/ч

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

Вибрации над 60 км/ч

Мнение от emiche » 05 Май 2008, 16:22

Над тази скорост се появява вибрация по цялата кола,от 60 до 100 се чувства доста силно от там нагоре да 160 (повече не съм вдигал заради проблема) става по-фино - като трептене и при натискане на спирачка почва да тресе волана доста осезаемо, не е от гуми или джанти, защото ги проверих, преди доста време пак ми правеше тоя проблем, номи бяха разбити тампоните на носачите,смених ги и се оправи, още са си здрави, дали може да прави тоя номер заради шарнири и тампони на пр. амортисьори, че те са ми за смяна....?
Изображение
Дизелите са мъртви души.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: София

Мнение от poweramper » 05 Май 2008, 16:39

На мен ми тресеше в диапазона от 120 до 130 км/ч, при 140 изчезваше. Оказа се, че е шарнир.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 05 Май 2008, 17:44

poweramper написа:На мен ми тресеше в диапазона от 120 до 130 км/ч, при 140 изчезваше. Оказа се, че е шарнир.
:yes:

Сменяй шарнирите
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 05 Май 2008, 19:10

ВИж ги първо. Ако имат луфт, сигурно са те.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 05 Май 2008, 20:41

Криви дискове и/или шарнири. Щом като тресенето се увеличава при натискането на спирачки - дискове.

Хмм, я сподели кога ти се появи това тресене. Имало ли е някакви интервенции по предницата - смяна на гуми, джанти, болтове, дискове и т.н. Сигурен ли си че джантите са чисти от вътрешната страна. Ако има натрупана кал ефекта е същия.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 05 Май 2008, 21:35

Преди няколко год. на моя хлопел беше от баланса!...смотан гумаджия ми ги балансира и ето до де ми доде това вибриране....отидох при друг и проблемът се реши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 07 Май 2008, 11:11

и на мен ми тресе .. но ми е от крива гума

преди да сменя тампоните и шарнирите на предницата
бях с разкъсан тампон .. и не се чувстваше тресене

след като сложих подсиления с изместен център тампон
и подсилени шарнири .. почна да ми тресе волана и колата да има винрации

започват от 100 и до 160 има вибрации
нагоре .. изчезват


та в тоя ред на мисли ..

къде е по добре да се сложи кривата гума
отпред или отзад ... (най-добре е на боклука де!)
но .. не мога да си намеря в БГ гуми за моите капли

и .. още един въпрос ме тормози .. кривата гума .. какви поразии може да ми направи

може ли да ми разбие .. рейката както са ми отпред ?
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: бангия
Мечтае да кара: много кончета под капака

виж може да ти е от разбит висяшт лагер или каре

Мнение от slep » 07 Май 2008, 13:40

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

Мнение от emiche » 07 Май 2008, 15:39

Ivo III написа:и на мен ми тресе .. но ми е от крива гума

преди да сменя тампоните и шарнирите на предницата
бях с разкъсан тампон .. и не се чувстваше тресене

след като сложих подсиления с изместен център тампон
и подсилени шарнири .. почна да ми тресе волана и колата да има винрации

започват от 100 и до 160 има вибрации
нагоре .. изчезват


та в тоя ред на мисли ..

къде е по добре да се сложи кривата гума
отпред или отзад ... (най-добре е на боклука де!)
но .. не мога да си намеря в БГ гуми за моите капли

и .. още един въпрос ме тормози .. кривата гума .. какви поразии може да ми направи

може ли да ми разбие .. рейката както са ми отпред ?


Ако е отзад ще ебава дифа, а ако е отпред ще ебава рейката и ходовата част, така че най-добре ги смени, за да няма мяу.... :winky: :D
Изображение
Дизелите са мъртви души.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 08 Май 2008, 15:13

не мога да си намеря .. :(

дайте савет за гума с .. достатъчно голям страничен борд
за да пази каплата ..

Изображение
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас/Добрич
Пол: Мъж
Кара: E36

Мнение от GarDolf » 08 Май 2008, 22:10

шарнири, накрайници.. И аз имах такъв проблем, майстора вика: "Ко прайш ве, човек?! Ше си изгубиш гумите ве" :mhihi: Ми така де, то по родните ни пътища.. Нали послушно си плащаме данъците (че в нашия град вече са и двойно по-високи от минали години), кой го е*е, че тия части и ремонти пари правят.. :evil: :evil: :evil:
Изображение Изображение
Не е срамно да спазваш правилника за движение по пътищата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 09 Май 2008, 0:25

Колега, виж да не би да имаш луфт между някоя главина и отвора на джантата. Ако си сменял джанти е възможно да ти трябват втулки. (не говоря за фланци!!!) Аз имах такъв проблем когато си сложих 17-ките.

Поздрави.
Красимир Дянков

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Мнение от BOOKER » 09 Май 2008, 1:37

Днес си смених тампоните,сложих плътни и колата се насра мама и дали.
Започна да вибрира волана,то и преди си го имаше това вибриране обаче беше много леко,а сега като държа волана се треса целия.
Сложих едни железни джанти да пробвам как е с тях,разлика няма същата работа :banghead: :paranoid: :puke:
Имам лека хлабина във вътрешните накрайници дали може да е от това,ако някой се е сблъсквал с това да помага!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас/Добрич
Пол: Мъж
Кара: E36

Мнение от GarDolf » 09 Май 2008, 2:22

BOOKER написа:...Имам лека хлабина във вътрешните накрайници дали може да е от това..

Може, при мен поне това бше причината за меко казано неприятното и дори заплашващо тресене на цялата предница - накрайници. Даже беше почнала да дърпа и надясно :mhihi: Около 15-16 десятки ми излезе цялата работа с майсторлъка
Изображение Изображение
Не е срамно да спазваш правилника за движение по пътищата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 09 Май 2008, 14:21

ozy написа:Колега, виж да не би да имаш луфт между някоя главина и отвора на джантата. Ако си сменял джанти е възможно да ти трябват втулки. (не говоря за фланци!!!) Аз имах такъв проблем когато си сложих 17-ките.

Поздрави.
Красимир Дянков


верно че .. вибрациите се получиха
след смяна на шарнири и тампони !!!

а каплите са ми некви с по големи отвори ..

можете ли да обясните по-подробно какво да направя

бтв: каплите ми харесват и нямам намерение да ги сменям ;)
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook