Ъпгрейд на спирачките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Ъпгрейд на спирачките
Интересува ме за да сложа отзад дискове отпред т.е. малко по-големи и вентилирани какво трябва да сменя? Също така ми стана интересно какво трябва да се преправи за да влязат 302мм дискове от Е34 отпред ? Алтернативи също ако може да ми предложите оптимален изпробван от вас вариант.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
браво,на прав път си..ама тряя се охарчиш около 2-300 кинта за отзад
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Е аз и сега съм си с дискове отзад, продавам ги и избивам половината. Въпроса е конкретно само предни апарати и дискове и тураш и караш ли е или има още филми. Най-интересно ми е отпред обаче как дали ще стане работата без оскари 

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
сменят се само апаратите, дисковете и накладките
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
ех тая търсачка
не стават от е34
трябват ти предни апрати, накладки и дискове от е46 330, 325х22мм , трябват ти и джанти 17ки за да ги побереш, стават без абсолютно никакви проблеми, махаш и слагаш (ако си намериш една скоба за апарат от 330 може да измислим нещо защото имам два апарата но само една скоба)
отзад може да сложиш апарати и дискове от е46 328
разликата в спирането е нечовешка (а ако сложиш и стоманени маркучи и си в джаза
) аааа и всичко е проверено и направено, не е като само да съм го чел в нета

не стават от е34
трябват ти предни апрати, накладки и дискове от е46 330, 325х22мм , трябват ти и джанти 17ки за да ги побереш, стават без абсолютно никакви проблеми, махаш и слагаш (ако си намериш една скоба за апарат от 330 може да измислим нещо защото имам два апарата но само една скоба)
отзад може да сложиш апарати и дискове от е46 328
разликата в спирането е нечовешка (а ако сложиш и стоманени маркучи и си в джаза





- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
трябват ти предни апрати, накладки и дискове от е46 330, 325х22мм , трябват ти и джанти 17ки за да ги побереш, стават без абсолютно никакви проблеми, махаш и слагаш (ако си намериш една скоба за апарат от 330 може да измислим нещо защото имам два апарата но само една скоба)
отзад може да сложиш апарати и дискове от е46 328
Добре тази операция я знам ,но ми е интересно цифром колко ще излезе всичко без труда!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Тая скоба много ли е сложна та не може да се направи? А 330ките не са много често срещани и се съмнявам тия апарати да са на нормални цени но кажи какво имаш предвид да си правя сметката колко да спестявам видяло се е че ще се наливат пари в спирачки
Мисля да сложа отзат тия които сега са ми отпред, отпред явно ще трябва да са от 330
ПП Най накрая една по-свястна тема да се получи в тоя раздел, не само "Хелп! Преебаха ми се чистачките"

ПП Най накрая една по-свястна тема да се получи в тоя раздел, не само "Хелп! Преебаха ми се чистачките"
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
стан Дилян Пенчев Тук Е развил доста, интересна тема. Прочети я.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
предни спирачни апарати от е46 330 - 120 евро
предни вентилирани надупчени дискове zimmermann - 120 евро
ЕВС червени спортни накладки - 70 евро
стоманени маркучи - 70 евро
спирачна течност - 30 евро
цифрата не е малка но си струва със сигурност, разликата е огромна
в разни сайтове пише да се се сложат апарати и дискове от 328 отзад защото иначе ще има разлика в спирачното усилие, от личен опит няма такова нещо, колата си спира перфектно и АБС също си бачка нормално
(аз съм приготвил апаратите и дисковете но нещо имаше объркване със скобите та сега търся нови)
предни вентилирани надупчени дискове zimmermann - 120 евро
ЕВС червени спортни накладки - 70 евро
стоманени маркучи - 70 евро
спирачна течност - 30 евро
цифрата не е малка но си струва със сигурност, разликата е огромна
в разни сайтове пише да се се сложат апарати и дискове от 328 отзад защото иначе ще има разлика в спирачното усилие, от личен опит няма такова нещо, колата си спира перфектно и АБС също си бачка нормално
(аз съм приготвил апаратите и дисковете но нещо имаше объркване със скобите та сега търся нови)




- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Най ме притеснява първо че ще трябва да слагам 17-ки с тия кратери тука просто не ми се ще. Цените са горе долу посилни, ама с тия специални накладки ще трябва да ги загрявам сигурно за да спират добре. Нещо за вариант в 15-ки не знаеш ли какъв е максимума който мога да сложа и от какъв автомобил понеже виждам че си доста запознат?
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
ditko1 написа:след минаване на по големи дискове, не трябва ли и спирачна помпа да се сложи по силна или ?
зависи, някои препоръчват спирачен цилиндър от м3 но при мен нямаше нужда и си карах със стандартния. баща ми може да се появи на събора с 325цата (подарих му я преди 2 месеца), виненото купе от галерията ми, питай го за кръгче за да видиш разликата в спирачките.
от 17ки няма как да избягаш ако искаш да спира, можеш да си сложиш предни скоби за апарати и дискове от 328 (мисля че бяха 302мм), но почти няма разлика защото е същия апарат и същата накладка (т.е. площта която спира е еднаква, само малко по-дълго рамо) и едва ли струва.
ако искаш малко подобрение просто си сложи стоманени маркучи, добра спирачна течност и добри накладки (от средния вариянт едва ли има смисъл защото е $$$ и време а ефектът е малък)




- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Еми стремя се да избягам от 17-ка понеже зимните гуми ще са много пари и по тоя лунен пейзаж... Има ли варианти да се слезе от тия пари дето ти си ги дал като пример без да сваляме качеството естествено?
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани