Проблем - не иска да пали :(

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Проблем - не иска да пали :(

Мнение от astoinov » 16 Апр 2008, 13:22

Здравейте,

мен ми стана навик да питам за някакви глупости но ... кво да се прави.

Значи днес сутринта мятам се в колата и потеглям нормално, карах я 2-3 километра (може и по-малко) и спрях на бензиностанцията. Врътвам след тва да запаля ама няма никой. Чува се само едно ЧАТ като завъртя ключа и тва е. Пробвах доста пъти така. Нервирах се, заключих я и след 15-20 секунди викам айде ще пробвам за последно и тя взе че запали :shock:

Какъв може да е проблема ? Дали може да е паднал акумулатора или да се готвя за нещо по-финансоотнемащо ? :roll:
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 16 Апр 2008, 13:24

може и стартер
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 16 Апр 2008, 13:36

ко да е, не ти отлепя бендикса на стартера.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 16 Апр 2008, 14:40

Тва нещо оправя ли се или трябва нов стартер? Ако може да се оправя дайте някакъв акъл къде да гледам и кви да ги върша. Ако има схеми примерно в realoem да ми дадете линк.

Мерси предварително !

П.С. Дори не знам къде се намире шибания стартер :help:
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 16 Апр 2008, 14:41

Този ефект най-често се получава при хлабава клема на акумулатора или не добре затегната връзка на стартера с кабелите. Може и четките на стартера да са заминали.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 16 Апр 2008, 14:54

Ми едната клема на акумулатора е окислена. Като се прибера от работа почвам стъргането. А някой ще може ли да ми покаже на схема или снимка кое е стартера, за да проверя да не да се е разкачило нещо.
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 16 Апр 2008, 14:54

astoinov написа:Тва нещо оправя ли се или трябва нов стартер? Ако може да се оправя дайте някакъв акъл къде да гледам и кви да ги върша. Ако има схеми примерно в realoem да ми дадете линк.

Мерси предварително !

П.С. Дори не знам къде се намире шибания стартер :help:


В кв. Лозенец от Хемус посока Семинарията, преди светофара по бул. Свети Наум в дясно (пада се преди светофара с руското училище)
работят много читаво
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 16 Апр 2008, 15:22

Ами ще пробвам сам да направя нещо по-късно. Най-много да дооплескам нещата, но човек така се учи :lol:
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 16 Апр 2008, 15:47

Бе ти ако не си барал, по добре не си сваляй сам стартера и да пробваш да го правиш. Не че е трудно, ма ше ти се изснима фотоапарата, да показваш тука кое как си разглобил. Не че е лошо СУПЕР е ако искаш сам да си я правиш, и 100% помощ ще получиш. Почни с чистенето на клемите. Като даваш на контакт отвори капака и слушай дали чатка леко стартера.

Ето ти схемата на стартера сглобен:

Изображение


Ето ти схемата на стартера разглобен:

Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 16 Апр 2008, 16:05

Мерси много за съдействието. По-късно ще погледна клемите, а ще пропусна разглобяването верно, че да не омажем тотално положението.

След тва ще се похваля кви съм ги натворил.
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook