Проблеми с МЕТАН за БМВ 36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Проблеми с МЕТАН за БМВ 36
Ми кво мисля че това ще е много добра тема за вбъдеще само моля да не давате мнения за или против МЕТАНА смятам че са излишни,а и са засегнати в една друга тема във форума достатъчно ясно......
Имам Баварка 316 36 - харчи 9-11 лв на 130км градско от нея казваха ми че за метан е по добре да е с двигател по голям от 2.0 но в краина сметка се уверих,че не е точно така,но и не че отричам това твърдение разбирасе..... ,но до вчера колата си вървеше почти като на бензин,докато един ден не ми гръмна мушона м/у колекторите и дебитомера (цена 65лв ) препоръчаха един маистор (мразя ги тия хора) които ми каза че и дебитомера може да гръмне при по голямо натоварване на двигателя ако не си купя от него една клапа за 30лв която се слага м/у колекторите и дебитомера,която на пръв поглед беше съгурно 3-4 пъти по малка от радиуса на гумения мушон (м/у колекторите и дебитомера ) поради което мисля че притока на въздух драстично намалява ,това мисля е и причината мощноста ми падне с около 30%. Моля даите мнения има ли голяма опасност при положение 4е направа няколко дупки около моталната клапа с цел увеличение на притока на въздух да ми гръмне дебитомера.
Имам Баварка 316 36 - харчи 9-11 лв на 130км градско от нея казваха ми че за метан е по добре да е с двигател по голям от 2.0 но в краина сметка се уверих,че не е точно така,но и не че отричам това твърдение разбирасе..... ,но до вчера колата си вървеше почти като на бензин,докато един ден не ми гръмна мушона м/у колекторите и дебитомера (цена 65лв ) препоръчаха един маистор (мразя ги тия хора) които ми каза че и дебитомера може да гръмне при по голямо натоварване на двигателя ако не си купя от него една клапа за 30лв която се слага м/у колекторите и дебитомера,която на пръв поглед беше съгурно 3-4 пъти по малка от радиуса на гумения мушон (м/у колекторите и дебитомера ) поради което мисля че притока на въздух драстично намалява ,това мисля е и причината мощноста ми падне с около 30%. Моля даите мнения има ли голяма опасност при положение 4е направа няколко дупки около моталната клапа с цел увеличение на притока на въздух да ми гръмне дебитомера.
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
по принцип тези гърмежи не трябва да ги има - в повечето случаи дебитомера си заминава, предполагам че е инжекцион метана,щом имаш гърмеж значи нещо не е настроено както трябва.
И мисля че при гърмежа сега ти се ебава дебитомера- затова ти е паднала мощността, а това за повечето въздух - ще обогатиш повече сместта с въздух и пак има опастност от гърмеж- поне така мисля, по добре отиди на др. майстор да видиш и какво той ще ти каже.
И мисля че при гърмежа сега ти се ебава дебитомера- затова ти е паднала мощността, а това за повечето въздух - ще обогатиш повече сместта с въздух и пак има опастност от гърмеж- поне така мисля, по добре отиди на др. майстор да видиш и какво той ще ти каже.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ако бях един мод в тоя форум всяка тема с метан в нея щеше да се затрива моментално. Върви в оторизирания сервиз на БМВ да ти видят проблема 

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Смени марката е личното ми мнение,щом и 316-ка не можеш да поддържаш на бензин не ми се мисли от частите каква икономия ще правиш...ти си потенциална бомба на пътя 

- DA HUSTLA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.07.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci ZHP
- Мечтае да кара: без значение к'во е63
айдееее почна се.... пак за и против газта... пак ше осерете темата на колегата...
... 'cause pussy is pussy and baby you're pussy for life
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Ама найстина трябва да се локват темите свързани с газ и метан!!! Ти му говориш недей слага, а те пак продължават!! Малко е тъпо 1000 човека да ти казват, че ще имаш проблем като сложиш уредбица, пък после пише проблем имало то тва да не е мандра го еба!! 

Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
АААААААААААААААААААААА,ама вие за метаааааааанаааа ли питатеее...е па че ви кажем,що да не ви кажем 

Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
ако ще е компромис поне да е направен и компромиса с малко здрава мисъл, аз на един фиат не исках да слагам обикновенна газова,а му сложих инжекцион, какво остава за BMW, при кадърно направен монтаж на газов или метанов инжекцион, проблемите се свеждат до минимум, аз карам 3 години с газов инжекцион, мой познат сложи на Ауди А4 2.6 метанов инжекцион преди половин година и също няма проблеми с колата, така че моя съвет е ако искаш да караш на метан. сложи и метанов инжекцион, много проблеми ще спестиш!
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- mitak_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: veliko tarnovo/sofiq
колега щом ти гърми колата най вероятно си с обикновенна метанова уредба-тя гърми или от свещи или от кабели(това най често) може да има и други причини-тази клапа се слага за д аможе при гърмеж да не ти изпуши дебитомера!!!но по добре сменяй тази уредба!!!аз мислих за метан на ис-ката но се отказах-предпочетох газов инжекцион!!!и ми гори мн добре 9 на 100 мисля че ми е идеален разход!!!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблеми с МЕТАН за БМВ 36
Предполагам въпросната клапа е с едностранно отваряне, т.е. при нормална работа на двигателя при засмукването на въздух клапата е отворена. След гърмеж и връщане на газовете в обратна посока, тя се затваря. С оглед редуциране на налягането при гърмеж диаметъра на клапата е значително по-малък от диаметъра на гумения маншон. Може би има някакъв ефект от тази клапа, защото спира до известна степен изгорелите газове и предпазва дебитомера от повреда, както и кутията с въздушния филтър. Но със сигурност намалява притока на въздух. той постъпва в цилиндрите с по-ниско от атмосферното налягане, респективно реалната компресия е по-ниска и от там - по-ниска мощност и динамични качества. Съвет не мога да ти дам, но тези, които карат на метан са сравнително доволни от газовия инжекцион.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
всичко опира май до майстори
отиди на някои по свестен да ти я погледне .. има хора с обикновени и с инжекциони и не се оплакват и те не са МАЛКО,тея дни се возих и карах такива коли и не видях проблеми
.. така че да се прави заключения от 5 проблема като цяло че не става и е гадно е малко тъпо .. особено за мислещи хора 

отиди на някои по свестен да ти я погледне .. има хора с обикновени и с инжекциони и не се оплакват и те не са МАЛКО,тея дни се возих и карах такива коли и не видях проблеми



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблеми с МЕТАН за БМВ 36
michi69 написа:Ми кво мисля че това ще е много добра тема за вбъдеще ....
аз пък мисля,че ше е добре да се качи една такава тема за газениците като "Важна" та там да си пишете за проблемите на воля


добра ти е темата колега, за всичките с газово...всички все от едно и също се оплаквате


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани