Прищракване на обтегач и пищене на ремък, когато е студена
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Прищракване на обтегач и пищене на ремък, когато е студена
Здравейте, наскоро се сдобих с E36 и веднага го закарах на майстор, там смениха филтри, ремъци (два ремъка са), масло. (С ангренажна верига е, която е ОК, не е разхлабена.)
След това, от колата започнаха да се чуват странни звуци за около минута - минута и половина при палене като е студена. Едното е като потропване, а другото си е пищене на ремък. Първо спира тропането, след това и пищенето. След това не се чува, докато отново не я запаля след като е вече напълно изстинала (примерно след час-два).
Предполагам, че е едното е обтегач на някой от двата ремъка, а другото е самият ремък - въпросът е дали това е често срещан страничен ефект при смяна на ремъците с нови и дали ще отшуми с времето. Или да я карам на майстор, да му я оставя да я пробва като изстине и да я оправя.
След това, от колата започнаха да се чуват странни звуци за около минута - минута и половина при палене като е студена. Едното е като потропване, а другото си е пищене на ремък. Първо спира тропането, след това и пищенето. След това не се чува, докато отново не я запаля след като е вече напълно изстинала (примерно след час-два).
Предполагам, че е едното е обтегач на някой от двата ремъка, а другото е самият ремък - въпросът е дали това е често срещан страничен ефект при смяна на ремъците с нови и дали ще отшуми с времето. Или да я карам на майстор, да му я оставя да я пробва като изстине и да я оправя.
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Е той може и сам да си погледне ремъка...2 болта ако не може да затегне сам човек,при положение,че при М43 има място къде да се бърка между перката и двигателя накъде сме тръгнали


- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Ми той пита дали да я откара на майстор от което си вадя заключение, че не знае как да процедира сам.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Mpower84 написа:Ми той пита дали да я откара на майстор от което си вадя заключение, че не знае как да процедира сам.
Ама нали затова е форума да си обясняваме. И комшията може да ти каже отиди на майстор нали.
thunderl Когато се сменя ремък който няма самообтягане (ролка с пружина примерно), след малко пробег той се отпуска и трябва да се донатегне. Все пак гумата е еластична макар и армирана. Трябва да си го обтегнеш с 1 дума

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Благодаря ви за отговорите! Предполагам, че няма да е проблем да го направя и сам, но нямам толкова време, нито инструменти. Ще го дам на този, който смени ремъците - така или иначе съм си платил вече за смяната. Дано са коректни и всичко е точно.
Иначе, ще пусна отговор в темата като я оправят и се разбере дали е било това
Иначе, ще пусна отговор в темата като я оправят и се разбере дали е било това

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Закарах я днес колата да я гледат през деня - казаха, че прищракване не са чули, ремъците действително пищели, но това било, защото били още много нови. Всичко е самозатягащо се, и според тях проблема не е в ролката. Напръскали са го със някакъв спрей и е спряло уж да пищи. Казаха да си я карам спокойно 

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Ем карай спокойно тогава 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани