Заслужава ли си един Компакт?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Заслужава ли си един Компакт?
Здравейте.
Моля за мнения и съвети относно предстоящата ми придобивка. Това ще е първото ми БМВ, нямам кой знае какви технически познания за автомобилите като цяло, но с желание да се уча постепенно, разбира се.
Допреди 2-3 години мечтата ми беше нещо от рода на седан 320, но нямах възможностите. Сега възможност има, но пък моделът изглежда позастарял. Започнах да се заглеждам по петиците (Е39), но може би не е подходящ избор за първа кола от марката - в миналото съм карал все мудни трошки и си представям едни ожулвания на бои, леки блъскания, и всякакъв тип аварии, които гледам ей така
, предвид нивото ми на разбирачество... А и разходите по подръжка, гориво, също се опитват да ме сплашат (засега не особено успешно, но все пак...).
Та разглеждам разни обяви и гледам едни компакт-и 98-99 година примерно и малко километри, (демек бая новички за Е36), евтинийка на всичкото отгоре... Та стигнахме и до въпроса: добър избор ли е един компакт при условие, че искам да усетя типичния БМВ драйв-експириънс? Откъм стабилност на пътя някакви разлики има ли със седановата версия (изглежда и по-тясна, освен че е по-къса..), тия сравнително слаби моторчета доставят ли достатъчно удоволствие?
Ще бъда благодарен на всякави мнения, впечатления или препоръки, които бихте споделили. И дано стана ваш колега в скоро време

Моля за мнения и съвети относно предстоящата ми придобивка. Това ще е първото ми БМВ, нямам кой знае какви технически познания за автомобилите като цяло, но с желание да се уча постепенно, разбира се.
Допреди 2-3 години мечтата ми беше нещо от рода на седан 320, но нямах възможностите. Сега възможност има, но пък моделът изглежда позастарял. Започнах да се заглеждам по петиците (Е39), но може би не е подходящ избор за първа кола от марката - в миналото съм карал все мудни трошки и си представям едни ожулвания на бои, леки блъскания, и всякакъв тип аварии, които гледам ей така

Та разглеждам разни обяви и гледам едни компакт-и 98-99 година примерно и малко километри, (демек бая новички за Е36), евтинийка на всичкото отгоре... Та стигнахме и до въпроса: добър избор ли е един компакт при условие, че искам да усетя типичния БМВ драйв-експириънс? Откъм стабилност на пътя някакви разлики има ли със седановата версия (изглежда и по-тясна, освен че е по-къса..), тия сравнително слаби моторчета доставят ли достатъчно удоволствие?
Ще бъда благодарен на всякави мнения, впечатления или препоръки, които бихте споделили. И дано стана ваш колега в скоро време


- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
Здравей , и добре дошъл във форума.Това дето го споменаваш 98-99,малко километри и евтинийка малко да те хване страх-напомня на оная приказка за жените хема да е честна ,хем да е фурия в леглото
Има много теми изписани можеш да почетеш, а относно това дали си заслужава сам трябва да решиш-каква кола ти трябва ,каква можеш да подържаш,семeен ли си или не...........
Компакта според мен е по женска кола(да не се обиждат колегите с компактите) но това си е мое мнение, има седани ,които са добър избор, но ако искаш да усетиш динамика ти препоръчвам 318 ис или 320 .
Прецени кое ти е по джоба и най важното гледай състоянието на колата, дори и по стара година или по бедна от към екстри важно да е в добра кондиция,че иначе се почва ......
Всеки един модел на бмв си струва,нали е бмв

Има много теми изписани можеш да почетеш, а относно това дали си заслужава сам трябва да решиш-каква кола ти трябва ,каква можеш да подържаш,семeен ли си или не...........
Компакта според мен е по женска кола(да не се обиждат колегите с компактите) но това си е мое мнение, има седани ,които са добър избор, но ако искаш да усетиш динамика ти препоръчвам 318 ис или 320 .
Прецени кое ти е по джоба и най важното гледай състоянието на колата, дори и по стара година или по бедна от към екстри важно да е в добра кондиция,че иначе се почва ......

Всеки един модел на бмв си струва,нали е бмв

Последна промяна CONAN на 24 Мар 2008, 18:15, променена общо 1 път
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Благодаря
.
Форума го преглеждам, но викам - може пък някой да спомене нещо ново, дето не ми е минавало през акъла.. Споделям мнението, че малко на женска кола бие това, но пък и на мен не ми е необходимо нещо повече за момента - все още не съм семеен и няма всеки ден да товаря чували картофи в багажника. Пък и компактите са по-нова разработка, по елементарната ми логика би следвало да са и по-ошлайфани..
Другата ми интимна мисъл е, че евентуално по някое време ше ми дотрябва по-голяма и сигурна кола (дай боже бмв отново!) и ще искам да се отърва от нея... Пък и откъм динамика най-вероятно няма да може да ме задоволи за дълго време... Компактите ми се чини че ще се продават малко по-успешно.
Мерси, ще поумувам още малко
.

Форума го преглеждам, но викам - може пък някой да спомене нещо ново, дето не ми е минавало през акъла.. Споделям мнението, че малко на женска кола бие това, но пък и на мен не ми е необходимо нещо повече за момента - все още не съм семеен и няма всеки ден да товаря чували картофи в багажника. Пък и компактите са по-нова разработка, по елементарната ми логика би следвало да са и по-ошлайфани..

Другата ми интимна мисъл е, че евентуално по някое време ше ми дотрябва по-голяма и сигурна кола (дай боже бмв отново!) и ще искам да се отърва от нея... Пък и откъм динамика най-вероятно няма да може да ме задоволи за дълго време... Компактите ми се чини че ще се продават малко по-успешно.
Мерси, ще поумувам още малко

ditko1 написа:не спомена двигател? и компакта някой път му олеква задницата при по остри завой
ами то основно има 2 двигателя - 316 (105 коня) бензин и 318 ТДС (90 коня).. Дизелът видях, че може да се чипне до 120.
Споменах, че не съм карал такива коли (само една дърта 5-ица) и затова попитах за преки впечатления доколко кеф доставят тия комбинации


Хммм значи и стабилността е леко прецакана и не лепне за асфалта, както една по-голяма кола?


- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Бмв Е36 Компакт са 5 версии:
1. 316i (1994-1998) M43B16
2. 318tds (1995-1998) M41D17
3. 318ti (1994-1996) M42B18
4. 318ti (1996-1998) M44B19
5. 323ti (1996-1998) M52B25
ти си избери, но тези които си посочил си най-масови да така е. Няма как да лепне като голяма кола тя не е. Повечко завърта дупето от седана според мен, по лека е все пак.
1. 316i (1994-1998) M43B16
2. 318tds (1995-1998) M41D17
3. 318ti (1994-1996) M42B18
4. 318ti (1996-1998) M44B19
5. 323ti (1996-1998) M52B25
ти си избери, но тези които си посочил си най-масови да така е. Няма как да лепне като голяма кола тя не е. Повечко завърта дупето от седана според мен, по лека е все пак.
Последна промяна deyan-enchev на 24 Мар 2008, 21:43, променена общо 1 път
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- SpLiT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes-Benz E280 4Matic
- Мечтае да кара: отново BMW
Gand написа:ditko1 написа:не спомена двигател? и компакта някой път му олеква задницата при по остри завой
ами то основно има 2 двигателя - 316 (105 коня) бензин и 318 ТДС (90 коня).. Дизелът видях, че може да се чипне до 120.
Споменах, че не съм карал такива коли (само една дърта 5-ица) и затова попитах за преки впечатления доколко кеф доставят тия комбинации![]()
Хммм значи и стабилността е леко прецакана и не лепне за асфалта, както една по-голяма кола?![]()
Кажи къде да дойда и да теставаш едно компактче??? От утре с чип

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
deyan-enchev написа:Бмв Е36 Компакт са 5 версии:
1. 316i (1994-1998) M43B16
2. 318tds (1995-1998) M41D17
3. 318ti (1994-1996) M42B18
4. 318ti (1996-1998) M44B19
5. 323ti (1996-1998) M52B25
ти си избери, но тези които си посочил си най-масови да така е. Няма как да лепне като голяма кола тя не е. Повечко завърта дупето от седана според мен, по лека е все пак.
+316 (1997-2001)М43B19
Компакта е по лек със 80кг. от седана и купето и 100кг. от комбито.
Задницата я завърта по лесничко заради задния мост който е взаимстван от Е30 ,разбирасе спомагат както килограмите така и различното разположение на осите.
За теснотия неможе да се говори същото е като в купе/седан.комби.
Има разлика единствено във дължината и разположението на шофьорската седалка.В компакта положението на шофьора е малко по изтеглено напред и нагоре,разбирасе става дума за един или два сантиметра.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ми какви отзиви,той утре като сложи чипа ще се откаже да я продава
Разликата при ТДС-а е толкова голяма че чак незнам как някои хора все още карат без чип.

Разликата при ТДС-а е толкова голяма че чак незнам как някои хора все още карат без чип.


- SpLiT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes-Benz E280 4Matic
- Мечтае да кара: отново BMW
vld написа:Ми какви отзиви,той утре като сложи чипа ще се откаже да я продава![]()
Разликата при ТДС-а е толкова голяма че чак незнам как някои хора все още карат без чип.
Лъчо каза същото... ама аз не я продава заради вървежа, а защото ми трябва по-голяма кола...
Абе знам ли, нека я тествам чипосана и ще видим

- renene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325xi
Ами ще ти кажа едно колега-малката кола не можеш да я направиш голяма.Комбито или седана са по добрия вариант според мен 

диагностика 0899937450
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
SpLiT написа:vld написа:Ми какви отзиви,той утре като сложи чипа ще се откаже да я продава![]()
Разликата при ТДС-а е толкова голяма че чак незнам как някои хора все още карат без чип.
Лъчо каза същото... ама аз не я продава заради вървежа, а защото ми трябва по-голяма кола...
Абе знам ли, нека я тествам чипосана и ще видим
не знаех че нямаш иначе до сега да съм ти показал каква е разликата


- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
Е тука един баш компакт - даже мислех да ходя да го гледам, ама не се знае дали има типеншайн! Щото ако има това 340i ( бившо 318i) ша си го внеса без акциз
Кво се бърка че тоз написал разни слаломи и дрифтове
http://www.autoscout24.at/Details.aspx?id=ldvvuwmal4ys


http://www.autoscout24.at/Details.aspx?id=ldvvuwmal4ys
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани