Присаждане на 6та скорост на Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Присаждане на 6та скорост на Е36
Днес докато се прибирах по магистралата със 140-150 осъзнах че БМВ-то е доста високо-оборотно. В града не ми е проблем, но малко ме дразни да е на 4000 оборота при нормални 130-140 (не помня точно колко). Шумна е малко...
Някой в БГ правил ли е нещо подобно. Да се добави 6та скорост в нормална 5 скоростна кутия, на 318ti, М42 140 коня. Предполагам скоростните кутии са еднакви на повечето БМВ-та със 4 цилиндрови. Видях че за Е36 единствено М3 се предлага с фабрична кутия с 6 предни скорости. Предполагам няма нищо общо м/у моята и кутия на М3, освен това е трудна за намиране, така че не е опция.
Поразрових в нета и намерих complete kit Цък ТУК
Диференциалът също влияе по въпроса, но моя не е LSD - шпер. За момента не мисля разумно да се разглежда като част за решение на проблема.
Странно ми е как 3та серия, която би трябвало да е замислена като кола, която да се кара с високи скорости по магистралите е толкова неикономична на 5та скорост, докато примерно 5та и 7ма серия имат съвсем различно поведение.
Друго което ми е малко странно е, че почти не усещам разликата м/у 4та и 5та скорост. Има разбира се, но не е това, което е при повечето други коли, които съм карал...
Някой мислил ли е по този въпрос?
Някой в БГ правил ли е нещо подобно. Да се добави 6та скорост в нормална 5 скоростна кутия, на 318ti, М42 140 коня. Предполагам скоростните кутии са еднакви на повечето БМВ-та със 4 цилиндрови. Видях че за Е36 единствено М3 се предлага с фабрична кутия с 6 предни скорости. Предполагам няма нищо общо м/у моята и кутия на М3, освен това е трудна за намиране, така че не е опция.
Поразрових в нета и намерих complete kit Цък ТУК
Диференциалът също влияе по въпроса, но моя не е LSD - шпер. За момента не мисля разумно да се разглежда като част за решение на проблема.
Странно ми е как 3та серия, която би трябвало да е замислена като кола, която да се кара с високи скорости по магистралите е толкова неикономична на 5та скорост, докато примерно 5та и 7ма серия имат съвсем различно поведение.
Друго което ми е малко странно е, че почти не усещам разликата м/у 4та и 5та скорост. Има разбира се, но не е това, което е при повечето други коли, които съм карал...
Някой мислил ли е по този въпрос?
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
и аз се дразня на това, само те подтиква да я натискаш като е примерно със 120 защото е влезнала във оборотии иначе доста добър въпрос с 6 скорост си е друго, но има нещо друго, че предавателните числа май няма да са същите като на наще и може и друг диф да се слага. Разббирачите да споделят 

- Gentsa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: 21.12.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320i
- Мечтае да кара: Hummer, Mustang
на мен винаги ми е било интересно как на 140 оборотомера ми е точно на 4000 оборота,а на 5500-600 на 200 км/ч 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
да бе яко си бучи. ама се свиква. най весело е като спреш малко и после като тръгнеш и все едно си над мотора. по-добре шумова изолация няква 

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Колко пъти съм включвал на 6-та...
Колко пъти съм включвал на 6-та...ма не ще да влиза...
Иначе един приятел се съсипа от смях като ме видя какво правя...ама то си е инстинктивно - като чуя двигателят да реве и търся по-висока предавка

- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Според мен хич не се занимавай.
Бая пари ще хвръкнат.
Пък и на тоя мотор,незнам дали има смисъл.
Нека все пак някой по-вещ да се изкаже.
Бая пари ще хвръкнат.
Пък и на тоя мотор,незнам дали има смисъл.
Нека все пак някой по-вещ да се изкаже.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
да ма с по дълги дифове или скорости няма да можете да си пълните оборотомерите на 5-та
Да реве ,засилваш музиката и газ
Аз какво да кажа ,като на 4000 съм на 160 и остават само някакви си 700-800 до критичните


Да реве ,засилваш музиката и газ

Аз какво да кажа ,като на 4000 съм на 160 и остават само някакви си 700-800 до критичните



- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
SummonedToDIe написа:Слагай 3.15 диф и си ти![]()
И аз обмислях нещо подобно...
мисли го още ,ама нали знаеш че не само до диф

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Аз съм с 325и и на 3000 съм на 130-135 и е доста добре на 4000 на 160-165 и тогава става малко шумно пък и мотора си е шумен като цяло, а и с моето спортно гърне като сляза след като съм я настъпвал пия по 2 аналгина за главоболие , но ако можеш да сложиш скоростна кутия и диф от 325 определено , шумовите проблеми ще изчезнат , ама ще имаш проблеми с динамиката , скоростната кутия си е прецизно изчислена за 192 коня и 140 ще и са малко мудна ще дойде и ще и е трудно в началото, ина4е заради голямото предавателно число на кутията много хора са се 4удили чак как ми дава такива малки разходи извънградско 7.5/100 със 100 км/ч по хубав път . Иначе градско 15 ка та си е закон : ). Предполагам в градско каране колата ще е направо трагедия ако се предприеме подобна интервенция .
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Манете тия глупости дифове скоростни кутии
Купете си ново гърне, допълнителна изолация и това е. Пък и това е малко БМВ със спортен дух все пак, трябва да е шумно, да тресе, да е тясно. Мерцедес е марката за пенсионери 


не се занимавайте с глупости,а си сложете диф с предавателно число което отговаря на това къде и как си карате колата,примерно ако пътувате повечко на дълго диф с по малко предавателно число(примерно 3.45на 4000 об около 160-170км/ч в зависимост от предавателното на кутията)а пък ако си я покарвате из града на ръчка в старта от 3.91 нагоре!за мен лично най добрият вариянт е 3.64 на стандартния гетраг в 318ис
ПС:лично мнение
ПС:лично мнение

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани