0.7A консумация при изгасен двигател

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

0.7A консумация при изгасен двигател

Мнение от kyna » 23 Мар 2008, 19:12

Здравейте
Имам следния проблем и се надявам накой да успее да ми помогне:
Акумулатора ми пада за ден- два - мислех че е от студовете или е стар акумулатора, но се оказа че като е изгасен двигателя има консумация 0,7А от него това го проверих след като двигателя беше изгасен преди 4-5 часа, което не е нормално защото за около 80 часа ще бъде изчерпан тотално. пробвах да откача кабела от акум. вечерта и на др. ден като го закачих я нямаше тази консумация, но оставя ли го закачен кунсумацията си я има докато не събори акумулатора. Премерих консумацията непосредсвено след изгасяне на двигателя - беше около 1,5А и след известно време пада на 0,7А и така си остава. Пробвах да откача всички предпазители, но уви -нямаше ефект!
Ще бъда много благодарен, ако някой може да ми даде насока къде да търся проблема или направо решение :)

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 19.04.2006

Мнение от NightBoy » 23 Мар 2008, 19:23

Провери си снопа, който е на багажника. Там доста често има прекъсване на някои от кабелите. Лампата в багажника дърпа точно толкова.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Мнение от kyna » 23 Мар 2008, 19:27

да но тази лампа минава през предпазител - аз откачих всички предпазители и пак същото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.08.2007
Местоположение: Sofiqta

Мнение от keith_flint69 » 23 Мар 2008, 19:38

kyna написа:да но тази лампа минава през предпазител - аз откачих всички предпазители и пак същото.
Абе и при мен го има т'ва, за един ден не ама ако 2-3 не го карам пада - а като угася нещо си продължава да си бръмчи в колата, що така се получава, нещо швабите ли пак са направили някоя безмислена мизерия или това ще да е от предишния собственик някое негово дело по електрониките?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Мнение от netmurder » 23 Мар 2008, 19:47

бате продължава да бучи щото има ел. клапи в таблото и докато се затворят минава време това е от климатроника... Постой няколко минути в колата и ще видиш че ще спре :mhihi:
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Мнение от kyna » 23 Мар 2008, 19:55

и при мен го има и тогава консумацията е около 1,5А, но след около 10-15 мин се изключва и консумацията пада на 0,7А, но като изкараш предпазителите това спира.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 23 Мар 2008, 22:09

и при мен ми падаше акумолатора, проблема беше че, едното копче за ел. стъклата постоянно даваше + все едно държиш натиснато..........

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 23 Мар 2008, 22:44

matros написа:и при мен ми падаше акумолатора, проблема беше че, едното копче за ел. стъклата постоянно даваше + все едно държиш натиснато..........

А забелязвал ли си като натискаш копчето за смъкване после дали ти се вдига само?!?Ако не как разбра че е от него?!


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 23 Мар 2008, 22:46

cucko написа:Ако не как разбра че е от него?!

Чисто и просто моторчето цъка... ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 23 Мар 2008, 23:33

Да моторчето цъка.При мен беше станало така:Смъквам стъклото няма проблем, после натискам да вдигам плстинката залепва и не мога да го спра по средата примерно.Ако трябва да го спра трябваше да натисна "за надолу' Като свалих карата на вратата моторчето не можех да го пипна :mhihi: яко беше загряло :!: мислех че си е изгоряло, ама не всичко си беше ОК.То затова има едно копче за изключване тока на ел.стъклата, вдясно под волана (докато разбера за кво е голям зор беше :mhihi: :mhihi: )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Мнение от kyna » 24 Мар 2008, 21:43

Дали е възможно да е някаква утечка от алтернатора и стартера?!? Защото само те не се захранват през предпазител!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 24 Мар 2008, 22:46

алармата иобилайзери нещо?
Имах подобен случай преди години с една корса.
Консумацията беше 0.45а и беше от ЕКУ-то.
И понеже в сервиза на опел се появи изведнъж тоя проблем ми искаха една торба пари ,я направих с ключ маса.
От тогава не оставям кола да я правят без да гледам.
Щото съм 100% сигурен че там го смениха копа.
Колата преди това се караше от майката на приятел фа кажеме 4-5 години,после аз я копувам кара я сестра ми 2 години,карам я в опел бояна на околовръстното да и сменят термостата и я оставям.
Приемчика ми вика ела утре че имаме много работа и аз се съгласих.
От тогава тая кола си беше с тоя проблем.
Според мен можеш да направиш тест на по големите модули един по един( с подмяна с на някой колега) докато се разбере къде е грижата.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Мнение от kyna » 24 Мар 2008, 22:59

май на там отиват работите -да откачам едно по едно всичко - но се надявах, че със сваляне на предпазителите ще стане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 25 Мар 2008, 10:02

kyna написа:май на там отиват работите -да откачам едно по едно всичко - но се надявах, че със сваляне на предпазителите ще стане.

Не е необходимо да сваляш предпазителите. Вземаш един мултицет, нагласяш го да отчита 10 ампера, допираш минусовия кабел /този с черния цвят/ на маса и с червения пробваш всички предпазители. На този предпазител, който отчете някаква консумация преглеждаш електрическата схема, т.е. какво минава през него. След елиминиране на възможните консуматори един по един ще разбереш от къде има утечка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Мнение от BOOKER » 25 Мар 2008, 10:22

За да даде някакви показания,ампермера трябва да е свързан последователно в дадена верига поради причината че той работи в режим на късо съединение.За да се разбере дали има консумация трябва да се махне предпазителя и там да се поставят сондите на мутицета!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook