0.7A консумация при изгасен двигател
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
0.7A консумация при изгасен двигател
Здравейте
Имам следния проблем и се надявам накой да успее да ми помогне:
Акумулатора ми пада за ден- два - мислех че е от студовете или е стар акумулатора, но се оказа че като е изгасен двигателя има консумация 0,7А от него това го проверих след като двигателя беше изгасен преди 4-5 часа, което не е нормално защото за около 80 часа ще бъде изчерпан тотално. пробвах да откача кабела от акум. вечерта и на др. ден като го закачих я нямаше тази консумация, но оставя ли го закачен кунсумацията си я има докато не събори акумулатора. Премерих консумацията непосредсвено след изгасяне на двигателя - беше около 1,5А и след известно време пада на 0,7А и така си остава. Пробвах да откача всички предпазители, но уви -нямаше ефект!
Ще бъда много благодарен, ако някой може да ми даде насока къде да търся проблема или направо решение
Имам следния проблем и се надявам накой да успее да ми помогне:
Акумулатора ми пада за ден- два - мислех че е от студовете или е стар акумулатора, но се оказа че като е изгасен двигателя има консумация 0,7А от него това го проверих след като двигателя беше изгасен преди 4-5 часа, което не е нормално защото за около 80 часа ще бъде изчерпан тотално. пробвах да откача кабела от акум. вечерта и на др. ден като го закачих я нямаше тази консумация, но оставя ли го закачен кунсумацията си я има докато не събори акумулатора. Премерих консумацията непосредсвено след изгасяне на двигателя - беше около 1,5А и след известно време пада на 0,7А и така си остава. Пробвах да откача всички предпазители, но уви -нямаше ефект!
Ще бъда много благодарен, ако някой може да ми даде насока къде да търся проблема или направо решение

- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
- keith_flint69
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.08.2007
- Местоположение: Sofiqta
Абе и при мен го има т'ва, за един ден не ама ако 2-3 не го карам пада - а като угася нещо си продължава да си бръмчи в колата, що така се получава, нещо швабите ли пак са направили някоя безмислена мизерия или това ще да е от предишния собственик някое негово дело по електрониките?kyna написа:да но тази лампа минава през предпазител - аз откачих всички предпазители и пак същото.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
бате продължава да бучи щото има ел. клапи в таблото и докато се затворят минава време това е от климатроника... Постой няколко минути в колата и ще видиш че ще спре 

Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
и при мен го има и тогава консумацията е около 1,5А, но след около 10-15 мин се изключва и консумацията пада на 0,7А, но като изкараш предпазителите това спира.
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
и при мен ми падаше акумолатора, проблема беше че, едното копче за ел. стъклата постоянно даваше + все едно държиш натиснато..........
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
matros написа:и при мен ми падаше акумолатора, проблема беше че, едното копче за ел. стъклата постоянно даваше + все едно държиш натиснато..........
А забелязвал ли си като натискаш копчето за смъкване после дали ти се вдига само?!?Ако не как разбра че е от него?!
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
Да моторчето цъка.При мен беше станало така:Смъквам стъклото няма проблем, после натискам да вдигам плстинката залепва и не мога да го спра по средата примерно.Ако трябва да го спра трябваше да натисна "за надолу' Като свалих карата на вратата моторчето не можех да го пипна
яко беше загряло
мислех че си е изгоряло, ама не всичко си беше ОК.То затова има едно копче за изключване тока на ел.стъклата, вдясно под волана (докато разбера за кво е голям зор беше
)




- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Дали е възможно да е някаква утечка от алтернатора и стартера?!? Защото само те не се захранват през предпазител!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
алармата иобилайзери нещо?
Имах подобен случай преди години с една корса.
Консумацията беше 0.45а и беше от ЕКУ-то.
И понеже в сервиза на опел се появи изведнъж тоя проблем ми искаха една торба пари ,я направих с ключ маса.
От тогава не оставям кола да я правят без да гледам.
Щото съм 100% сигурен че там го смениха копа.
Колата преди това се караше от майката на приятел фа кажеме 4-5 години,после аз я копувам кара я сестра ми 2 години,карам я в опел бояна на околовръстното да и сменят термостата и я оставям.
Приемчика ми вика ела утре че имаме много работа и аз се съгласих.
От тогава тая кола си беше с тоя проблем.
Според мен можеш да направиш тест на по големите модули един по един( с подмяна с на някой колега) докато се разбере къде е грижата.
Имах подобен случай преди години с една корса.
Консумацията беше 0.45а и беше от ЕКУ-то.
И понеже в сервиза на опел се появи изведнъж тоя проблем ми искаха една торба пари ,я направих с ключ маса.
От тогава не оставям кола да я правят без да гледам.
Щото съм 100% сигурен че там го смениха копа.
Колата преди това се караше от майката на приятел фа кажеме 4-5 години,после аз я копувам кара я сестра ми 2 години,карам я в опел бояна на околовръстното да и сменят термостата и я оставям.
Приемчика ми вика ела утре че имаме много работа и аз се съгласих.
От тогава тая кола си беше с тоя проблем.
Според мен можеш да направиш тест на по големите модули един по един( с подмяна с на някой колега) докато се разбере къде е грижата.

- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
май на там отиват работите -да откачам едно по едно всичко - но се надявах, че със сваляне на предпазителите ще стане.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
kyna написа:май на там отиват работите -да откачам едно по едно всичко - но се надявах, че със сваляне на предпазителите ще стане.
Не е необходимо да сваляш предпазителите. Вземаш един мултицет, нагласяш го да отчита 10 ампера, допираш минусовия кабел /този с черния цвят/ на маса и с червения пробваш всички предпазители. На този предпазител, който отчете някаква консумация преглеждаш електрическата схема, т.е. какво минава през него. След елиминиране на възможните консуматори един по един ще разбереш от къде има утечка.
- BOOKER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 27.02.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50
За да даде някакви показания,ампермера трябва да е свързан последователно в дадена верига поради причината че той работи в режим на късо съединение.За да се разбере дали има консумация трябва да се махне предпазителя и там да се поставят сондите на мутицета!
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани