предно окачване...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
предно окачване...
Един такъв въпрос,
гледах схемата на окачването, но не е показано как става захващането на шарнира за носача?
Има ли няква пружина или елемент, който да играе такава роля?
Или казано по друг начин трябва ли да има луфт шарнира като го напънеш с щанга?
гледах схемата на окачването, но не е показано как става захващането на шарнира за носача?
Има ли няква пружина или елемент, който да играе такава роля?
Или казано по друг начин трябва ли да има луфт шарнира като го напънеш с щанга?
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
супер снимка, значи аз питам за тези ламаринки дето се виждат от долу
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- keith_flint69
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.08.2007
- Местоположение: Sofiqta
Това, братле, трябва да ти го избият на преса или и ти можеш да си го избиеш, ама ще се озориш с тръбата и чука, обаче така или иначе после като слагаш новия шарнир, за да не го прецакаш по-добре си го занеси някъде с преса да свършат и двете процедури (едва ли ще ти вземат пари за това - точно 2 минути работа им е).LANA написа:супер снимка, значи аз питам за тези ламаринки дето се виждат от долу
А отделно на носача има и още един дълъг шарнир + тампона - така, че ако решиш ти да си ги сменяш сам, приготви се много да псуваш

- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
keith_flint69 написа:Това, братле, трябва да ти го избият на преса или и ти можеш да си го избиеш, ама ще се озориш с тръбата и чука, обаче така или иначе после като слагаш новия шарнир, за да не го прецакаш по-добре си го занеси някъде с преса да свършат и двете процедури (едва ли ще ти вземат пари за това - точно 2 минути работа им е).LANA написа:супер снимка, значи аз питам за тези ламаринки дето се виждат от долу
А отделно на носача има и още един дълъг шарнир + тампона - така, че ако решиш ти да си ги сменяш сам, приготви се много да псуваш
И аз съм съгласен,ас тва го напрайх преди една седмица,и пак на преса...и то с 300-а зора

- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
общо взето проблема е, че вече направих предницата в сервиз, но сега пак тропа (правих я преди месец и половина)
И като напъна гумаджията ония ден с щангата и вика разбити са шарнирите. Отидох при онез в сервиза, а те викат нормално било да има луфт щото били с няква пружина. Та затова питам от долу на снимката дето съм посочил със стрелката аджеба пружина ли е или не?
И като напъна гумаджията ония ден с щангата и вика разбити са шарнирите. Отидох при онез в сервиза, а те викат нормално било да има луфт щото били с няква пружина. Та затова питам от долу на снимката дето съм посочил със стрелката аджеба пружина ли е или не?
Шарнир
Колега тази процедура със окачването я правих сам преди месец.
Луфт не трябва да има и пружина също няма.
Има голяма вероятност при самото набиване с пресата да са ти прецакали шарнира, като цяло процедурата е елемнтарна но трябва ода я прави някой който знае как. Много често при самото набиване се къса гумения маншон в седствие на това знаеш какво следва, другия вариант е да са го напънали много с пресата и да са му е..... майката.
Луфт не трябва да има и пружина също няма.
Има голяма вероятност при самото набиване с пресата да са ти прецакали шарнира, като цяло процедурата е елемнтарна но трябва ода я прави някой който знае как. Много често при самото набиване се къса гумения маншон в седствие на това знаеш какво следва, другия вариант е да са го напънали много с пресата и да са му е..... майката.
Шарнир
Ето ти една снимка на окачването
http://img120.imageshack.us/my.php?image=147nz2.png
А ламаринките за които питаш са за по комфортно возене уж
По принцип шарнирите за Е30 и Е36 са еднакви разликата е само в тези ламаринки или по точно казано нещо като скоби в долната част.
http://img120.imageshack.us/my.php?image=147nz2.png
А ламаринките за които питаш са за по комфортно возене уж
По принцип шарнирите за Е30 и Е36 са еднакви разликата е само в тези ламаринки или по точно казано нещо като скоби в долната част.
Последна промяна BeautyG на 24 Мар 2008, 9:11, променена общо 1 път
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
ако много държиш сам да я правиш тая процедура, става и с менгеме и 2 втулки, едната по-голяма от шарнира, да държи носача от страни, а другата по-малка, да го натиска. Като слагаш новия шарнир го намажи с малко течен сапун, че иначе гумата закача по метала, става накъсване и след 1-2 месеца пак ще трябва да сменяш. Успех!
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
аз няма да я правя то е ясно (нито имам време, нито гараж)
Дали да ходя да се разправям в сервиза отново или просто да си закарам колата другаде и да я направят като хората е тва се чудя.
От всичко казано дотук стигнах до извода, че предницата си ми е разбита и трябва да сменят отново шарнирите
Благодаря на всички за коментарите
Дали да ходя да се разправям в сервиза отново или просто да си закарам колата другаде и да я направят като хората е тва се чудя.
От всичко казано дотук стигнах до извода, че предницата си ми е разбита и трябва да сменят отново шарнирите

Благодаря на всички за коментарите

- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
LANA написа:..... Та затова питам от долу на снимката дето съм посочил със стрелката аджеба пружина ли е или не?
Е нали точно там е разликата с Е30 - че при новите шарнирът е еластично (с гумен тампон) окачен за носача. И да - нормално е да поддава леко, но не трябва да хлопа и чука!
Иначе доколкото знам са взаимо-заменяеми за Е30 и Е36 (естествено в комплект ляв-десен).
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Ще споделя и аз малко опит, че гледам в постовете малко се получава конфликт и неяснота.
На снимката е показан старият шарнир, не където е стрелката а в найдолната централна част, вътре има една пружинка. Новите са с гумен пръстен а в долната част с една скоба(планка). Двата вида шарнири не са взаимозаменяеми ако ще се монтират на същият носач, ако смените носача ДА. Старите шарнири са с по малко Ф-и в монтажната си част и са със шлици , новите са гладки. Сега ако някоя фирма е решила да изчанчи нещо , тяхна работа.
Монтажа според мен на менгеме е труден, затова аз отидох на преса. Труден не само откъм усилие, гониш и точност, внимаваш да не прецакаш шарнира. За новите се прави приспособление ,което забикаля планката при натискането за да не я огъне.
За хлопането при момчето пуснало темата, за мен е абсурд да ти лопа от новите шарнири, другия вариант е крайно некадърни механици, но аз лично не го вярвам това. Ако си мислиш че при Е36 се разбиват само шарнири , да знаеш че грешиш. Най-вероятно другаде ти е проблема,......... накрайници на рейка(на легнал полицай яко се чуват), тампони на амортесьорите, същите на носачите не разбрах сменяни ли са.........,не си писал що за шарнири си сложил ,май от там да беше почнал.., месец и половина ,....
рекорди се чупят.
Хайде със здраве на всички!
На снимката е показан старият шарнир, не където е стрелката а в найдолната централна част, вътре има една пружинка. Новите са с гумен пръстен а в долната част с една скоба(планка). Двата вида шарнири не са взаимозаменяеми ако ще се монтират на същият носач, ако смените носача ДА. Старите шарнири са с по малко Ф-и в монтажната си част и са със шлици , новите са гладки. Сега ако някоя фирма е решила да изчанчи нещо , тяхна работа.
Монтажа според мен на менгеме е труден, затова аз отидох на преса. Труден не само откъм усилие, гониш и точност, внимаваш да не прецакаш шарнира. За новите се прави приспособление ,което забикаля планката при натискането за да не я огъне.
За хлопането при момчето пуснало темата, за мен е абсурд да ти лопа от новите шарнири, другия вариант е крайно некадърни механици, но аз лично не го вярвам това. Ако си мислиш че при Е36 се разбиват само шарнири , да знаеш че грешиш. Най-вероятно другаде ти е проблема,......... накрайници на рейка(на легнал полицай яко се чуват), тампони на амортесьорите, същите на носачите не разбрах сменяни ли са.........,не си писал що за шарнири си сложил ,май от там да беше почнал.., месец и половина ,....

Хайде със здраве на всички!

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Конфликт няма
За двата вида шарнира са абсолутно прав
аз карах със разбит тампон на макферсона доста дълго време и да ти кажа като сменях окачването накрайниците на рейката си бяха читави
Май човека е попаднала на доста "кадърен" майстор
Другия вариант е наистина да си е взел калпави части
Да се обади ще го качим на подемника и ще видим какво му е

За двата вида шарнира са абсолутно прав
аз карах със разбит тампон на макферсона доста дълго време и да ти кажа като сменях окачването накрайниците на рейката си бяха читави
Май човека е попаднала на доста "кадърен" майстор
Другия вариант е наистина да си е взел калпави части
Да се обади ще го качим на подемника и ще видим какво му е
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани