Проблем с мощноста на 325 ТДС

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Проблем с мощноста на 325 ТДС

Мнение от Обрешков » 22 Мар 2008, 11:53

Проблем с мощноста на 325 ТДС, Изчистен МАП сензор, сменено маркучето от Смукателния колектор, Изтрити грешките от компютъра и шибания проблем с мощноста отново се появи. Има ли логика при появата на този проблем - тоест спадането на мощноста, налягането в смукателния колектор да се повиши. Как да си проверя МАП сензора дали работи коректно ???. Какви други причини са възможни за този дефект.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

Мнение от to6i_Racing » 22 Мар 2008, 12:03

виж филтрите,и те също са причина за падане на мощноста

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 22 Мар 2008, 12:24

Не са филтрите проблема се появява и спира изведнъж, без каквато и да е причина. Единственото което е постоянно е че не се появява в движение а смо при стартиране на автомобила, тоест ако запаля и тръгне да върви нормално си върви добре - нема проблеми, Но някой път не е така, запалвам и не ще да върви, преди като повъвеше колата и сама се опрявяше но сега не е така, ако тръгне куцо не ще да се оправи.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Мар 2008, 13:11

Минава ти авариен режим.
Трябва да разбереш от какво точно се ебава.
По принцип вакума на всмукателния колектор ,и датчика за въздуха я ебават така без да трупа грешка :roll: .
Ръчкане му е майката,пиши какво е било като го хванеш.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 23 Мар 2008, 11:21

Май ще излезе разходомера. Вчера му махнах буксата и се пооправи но не върви както преди. Как се почиства разходомера колеги, че май ще требе.

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Мнение от uricatoli » 23 Мар 2008, 12:39

преди време карах опел омега 1998 2.5 ТДС а тя май беше със същия мотор.. при нея се появяваше понякога следния проблем: при ускорение на втора след 2.500 оборота изведнъж направо все едно и свършва нафтата и забива муцуна и гасне ако не включиш на първа... След обикаляне напред назад излезе че като са и мили матора са напръскали компа и той се е побъркал..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 23 Мар 2008, 13:57

Обрешков написа:Май ще излезе разходомера. Вчера му махнах буксата и се пооправи но не върви както преди. Как се почиства разходомера колеги, че май ще требе.

Здравейте,
за какъв разходомер става въпрос колега?
Писал си че са ти изчистили грешките, какви бяха те?
Как разбра че налягането в смукателните колектори е повишено, и с колко е повишено? Обясни малко повече.
Поздрави

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 23 Мар 2008, 16:59

Ако е за диагностика или безплатен съвет съм насреща...0877530288

Пробва ли с откачен дебитомер?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 23 Мар 2008, 17:24

Грешките бяха от МАП сензора, при теста обаче не можа да се МАФ сензора

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 23 Мар 2008, 17:30

Пробвах с откачен дебитомер, проблема изчезва, но вървежа и е малко по-малко отколкото като всичко си е наред. Може би влиза в некакъв сервизен режим.Но при закачен дебитомер направо си окуцява милата. Така че заради това смятам че се касае за дебитомера. Интересното е че не го прави постоянно а ту се появява проблема ту изчезва и колицата си върви кат ракета.

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 23 Мар 2008, 18:04

Познат ми е проблема...мисля че моя диагностик може да ти даде 100% точна диагноза и да ти оправим колата....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 23 Мар 2008, 20:32

Проблема е че съм във Варна, а не в София. Като гледам Кобра, ти си от София. Така или иначе проблема си съществува и най гадното е че ту се появява ту изчезва. Може да е електрониката на МАФ сенсора. Така смятам защото проблема изчезва изведнъж все едно някой - "закача кабелче" и колицата рипва. Секаш проблемите ми започнаха след като ми измиха двигателя ама това си беше бая отдавна ???. На диагностиката ми казаха че не могат да прочетат въпросния сензор, но пък тогава колата си вървеше, няма никаква логика, ама ко да се прави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 23 Мар 2008, 20:47

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=

Ако тук откриеш някакъв съпоставим паралел с твоя проблем :dunno: - то не че има кой знае колко инфо, ама все пак!

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 23 Мар 2008, 22:14

Намери същия тдс и смени дебитомерите...ако проблема остава пиши ми пак...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 23 Мар 2008, 22:34

Е то е трудна работа да намеря такъв ТДС че и му пробвам дебитомера. Направо невъзможно за мене. Какво смятам да направя - ще тръгна по инсталацията защото смятам че проблема е тоците. Смятам да проверя дали е коректно захранването на дебитомера и също така да му проверя и показанията. Некой може ли да ми даде е. схема на такъв дизел с дебитомер, или да подскаже къде /на коя букса/ да се закача и да меря с мултицет без да разглабям дебитомера. Смятам че така ще открия проблема. Ако самата жичка беше замърсена то проблема щеше да е постоянен а не да спира и тръгва рязко.Така че търся свястна ел схема.Въе форума схемите които намерих нямат описано къде се закача дебитомера, там на дизелите въобще няма дебитомер де, може би са по старички

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook