Проблем с мощноста на 325 ТДС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с мощноста на 325 ТДС
Проблем с мощноста на 325 ТДС, Изчистен МАП сензор, сменено маркучето от Смукателния колектор, Изтрити грешките от компютъра и шибания проблем с мощноста отново се появи. Има ли логика при появата на този проблем - тоест спадането на мощноста, налягането в смукателния колектор да се повиши. Как да си проверя МАП сензора дали работи коректно ???. Какви други причини са възможни за този дефект.
- to6i_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 2.12.2007
- Местоположение: Северозапад
- Пол: Мъж
Не са филтрите проблема се появява и спира изведнъж, без каквато и да е причина. Единственото което е постоянно е че не се появява в движение а смо при стартиране на автомобила, тоест ако запаля и тръгне да върви нормално си върви добре - нема проблеми, Но някой път не е така, запалвам и не ще да върви, преди като повъвеше колата и сама се опрявяше но сега не е така, ако тръгне куцо не ще да се оправи.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Минава ти авариен режим.
Трябва да разбереш от какво точно се ебава.
По принцип вакума на всмукателния колектор ,и датчика за въздуха я ебават така без да трупа грешка
.
Ръчкане му е майката,пиши какво е било като го хванеш.
Трябва да разбереш от какво точно се ебава.
По принцип вакума на всмукателния колектор ,и датчика за въздуха я ебават така без да трупа грешка

Ръчкане му е майката,пиши какво е било като го хванеш.

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
преди време карах опел омега 1998 2.5 ТДС а тя май беше със същия мотор.. при нея се появяваше понякога следния проблем: при ускорение на втора след 2.500 оборота изведнъж направо все едно и свършва нафтата и забива муцуна и гасне ако не включиш на първа... След обикаляне напред назад излезе че като са и мили матора са напръскали компа и той се е побъркал..
Обрешков написа:Май ще излезе разходомера. Вчера му махнах буксата и се пооправи но не върви както преди. Как се почиства разходомера колеги, че май ще требе.
Здравейте,
за какъв разходомер става въпрос колега?
Писал си че са ти изчистили грешките, какви бяха те?
Как разбра че налягането в смукателните колектори е повишено, и с колко е повишено? Обясни малко повече.
Поздрави
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Пробвах с откачен дебитомер, проблема изчезва, но вървежа и е малко по-малко отколкото като всичко си е наред. Може би влиза в некакъв сервизен режим.Но при закачен дебитомер направо си окуцява милата. Така че заради това смятам че се касае за дебитомера. Интересното е че не го прави постоянно а ту се появява проблема ту изчезва и колицата си върви кат ракета.
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Познат ми е проблема...мисля че моя диагностик може да ти даде 100% точна диагноза и да ти оправим колата....
Проблема е че съм във Варна, а не в София. Като гледам Кобра, ти си от София. Така или иначе проблема си съществува и най гадното е че ту се появява ту изчезва. Може да е електрониката на МАФ сенсора. Така смятам защото проблема изчезва изведнъж все едно някой - "закача кабелче" и колицата рипва. Секаш проблемите ми започнаха след като ми измиха двигателя ама това си беше бая отдавна ???. На диагностиката ми казаха че не могат да прочетат въпросния сензор, но пък тогава колата си вървеше, няма никаква логика, ама ко да се прави.
- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Ако тук откриеш някакъв съпоставим паралел с твоя проблем
- то не че има кой знае колко инфо, ама все пак!
Ако тук откриеш някакъв съпоставим паралел с твоя проблем

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Е то е трудна работа да намеря такъв ТДС че и му пробвам дебитомера. Направо невъзможно за мене. Какво смятам да направя - ще тръгна по инсталацията защото смятам че проблема е тоците. Смятам да проверя дали е коректно захранването на дебитомера и също така да му проверя и показанията. Некой може ли да ми даде е. схема на такъв дизел с дебитомер, или да подскаже къде /на коя букса/ да се закача и да меря с мултицет без да разглабям дебитомера. Смятам че така ще открия проблема. Ако самата жичка беше замърсена то проблема щеше да е постоянен а не да спира и тръгва рязко.Така че търся свястна ел схема.Въе форума схемите които намерих нямат описано къде се закача дебитомера, там на дизелите въобще няма дебитомер де, може би са по старички
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани