Тампони заден носач

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Тампони заден носач

Мнение от bum_bum » 18 Мар 2008, 21:29

Интересуват ме тампоните за задния носач, че не съм съвсем сигурен дали се ориентирам много добре по тая схема :mhihi: .. на картинката тия най долу в дясно и ляво ли са. Става въпрос за тези, които се развиват като се прави реглажа .. :roll:
Изображение
Номер 8 го имам ама ми се струва прекалено голям за да е този. Май е някъде за др място. Иначе е описан като Rear Trailing Arm Front Bush.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 12.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от axl » 18 Мар 2008, 22:38

Виж този линк: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=33_1004&hg=33&fg=30

Номер 8 от твойта картинка е номер 4 от реалоем. Това е Rear Trailing Arm Front Bush. Планката в която се захваща този тампон 4 посредством болта 18 се регулира/измества спрямо купето и така се регулира сходимостта на задния мост.

Номер 3 в реалоем заедно с ексцентричния болт номер 10 регулират надлъжния наклон(камбер) на всяко от колелата на задния мост. На твойта картинка те не са означени с номера.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 18 Мар 2008, 23:09

Мерси колега :ok:
На бившия собственик- цървул :twisted: явно не са му се давали 20лв за тампон и болт и го е заварил направо за носача :shock: Надявах се да е номер 8 щото него го имам полиуретанов, но явно Poweflex не ги правят този и другия, който е без номер :confused:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 18 Мар 2008, 23:20

:shock: Е как го е заварил бре то няма ли огъване там :shock: :shock: :shock:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 18 Мар 2008, 23:35

ми и да е имало вече няма :mhihi: требаше да го снимам днес
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 18 Мар 2008, 23:56

Това нещо правилното масто е на 8мм над центъра на оста и така се монтира, ето подробности:
http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-rear ... ushing.php
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 19 Мар 2008, 0:16

vld написа::shock: Е как го е заварил бре то няма ли огъване там :shock: :shock: :shock:

има ама тва се прави да е вечен :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 19 Мар 2008, 0:23

Joro_Paveto написа:Това нещо правилното масто е на 8мм над центъра на оста и така се монтира, ето подробности:
http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-rear ... ushing.php


Полезен линк с добро обяснение за някой по- сръчен в ръцете колега. Аз ако взема да го пробвам тва ще трябва да викам репатрака да ме закара в сервиза за да довършат :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 19 Мар 2008, 0:50

Ами не е нещо сложно, но за съжаление трябват скоби за вадене и слагане на тампоните. Ваденето всъщност, както се и вижда от снимковия материал не е чак такъв проблем, но правилното слагане без инструмент си е проблемно.
А в сервиза едвали някой ще ти гледа 8мм, ще го направят едно към гьотере пък ти се оправяй... :banghead:
Аз ги имам тия тампони от няколко месеца и просто не съм видял да се продава подходящ инструмент, не че съм търсил специално, но ще ги сложа временно докато взема полиуретанови.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Мнение от hell's angel » 19 Мар 2008, 10:47

Ма т'ва с полиуретана неква панацея ли е ? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Що се занимавате с глупости ? :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 19 Мар 2008, 12:06

Ми колкото и да има противоречиви мнения (повечето от хора, които никога не са карали кола с такива тампони) аз лично веднъж сложих предни на тдс- ката и от тогава се зарекох на всяка бензинова кола, която имам да слагам целия наличен комплект на Powerflex.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 19 Мар 2008, 12:19

Аз мислех да взема superpro вкарват ги хеед'91, пак са английско производство, но не прочетох никакви отзиви за тях по английските форуми.
А иначе тия тампони, са всичко друго, но не и занимаване с глупости. Аз сложих нови оригинални за Е36 тампони преди няколко месеца...в момента нещата не се различават особено от положението със старите...ковеш спирачката и волана те дръпва наляво, е преди се чудеше накъде да те дърпа...
А пълната изрудия е плътни изцяло алуминиеви тампони...за писта са супер :mhihi:
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 19 Мар 2008, 14:55

Аз мойте ги сменях сам с подръчни материали си ги смених общовзето с 2 планки от едната и от другата страна и една шпилка и върши работата на тая скоба ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 19 Мар 2008, 15:13

Вчера още си поръчах нови тампони от щатите, 50- тина лв излизат 2- та с доставката, сега само болтове трябват. Иначе смяната е лесна май.
За долните говоря..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 19 Мар 2008, 19:34

bum_bum написа:. Иначе смяната е лесна май.
За долните говоря..

ако имаш подходящите инструменти е лесна, за единия ми трябваха около 3 часа да го сменя :mhihi: , като 90% от времето отиде в ровене из гаража за подходящи планки. Другия го смених за половин час.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook