трепери двигателя
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
трепери двигателя
оня ден бях на диагностика.дотогава не беше така.сега започна едно трептене че чак на седалките се усеща.от какво може да е
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- changethegame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.05.2007
- Местоположение: Варна
колега и моя двигател така трепереше, даже се беше изметнал на една страна и се оказа че двата тампона на двигателя са скъсани, а на скоростната кутия единият липсваше а другият беше скъсан, за тези на двигателя видимо им нямаше нищо, обаче бяха омаслени, двигателните имат някаква мазна течност вътре, предполагам масло и като изтекат и се получава този дисбаланс и треперене, иначе са около 50-70лв броя, а тези на скоростната 20-30лв
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Според мен има няколко варианта и те съветвам да почнеш от най-ефтиния:
1.Въздушен филтър за смяна
2.Скъсан гофриран маркуч и смуче повече въздух или разместен
3.Свещи
4.Тампони
5.Стъпков мотор за празен ход
6.Дебитомер
7.Ламбда сонда
8.Кабели на свещите
Сигурен съм, че може да се измисли и още нещо, но предполагам вече те боли глава.Успех!
1.Въздушен филтър за смяна
2.Скъсан гофриран маркуч и смуче повече въздух или разместен
3.Свещи
4.Тампони
5.Стъпков мотор за празен ход
6.Дебитомер
7.Ламбда сонда
8.Кабели на свещите
Сигурен съм, че може да се измисли и още нещо, но предполагам вече те боли глава.Успех!
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Mpower84 написа:Според мен има няколко варианта и те съветвам да почнеш от най-ефтиния:
1.Въздушен филтър за смяна
2.Скъсан гофриран маркуч и смуче повече въздух или разместен
3.Свещи
4.Тампони
5.Стъпков мотор за празен ход
6.Дебитомер
7.Ламбда сонда
8.Кабели на свещите
Сигурен съм, че може да се измисли и още нещо, но предполагам вече те боли глава.Успех!
9.Дюзи
- Stur6ela
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 Touring / 318d / 2008
- Мечтае да кара: M3
как стана всичко?сутрин при студен двигател колата си пали и си потеглям без проблем.покарам малко докато загрее двигателя и спирам да кажем за цигари(изгасям двигателя).после като запаля оборотите почват да падат и таман ще изгасне отнякъде си дава газ и се оправя.така мина почти месец (винаги си го правеше)ходих на диагностика,казаха ми че е от гумения маншон(малкия дето излиза от големия след дебитомера,правел остър завой и не му достигало въздух)което не ми се вярва .сипваха му някаква течност точно през този маншон след което се прави едно яко форсиране и изкарва един бял дим и това беше.сега май чувствам тресенето чак в седалката
колега, имам същия проблем от половин година. Смених тампоните на двигателя и скоростната кутия, но вибрацийте останаха същите. Смених и дебитомера, прегледах маркучите сантиметър по сантиметър и никакъв ефект! Свещите и кабелите са наред и интересното е че в момента в който подам гас с педала вибрацийте изчезват, а оборотите на празен ход са заковани на 900!
Смяната на тампоните излезе към 200лв с работата ако те интересува
Смяната на тампоните излезе към 200лв с работата ако те интересува
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани