подобен сайт на realoem малката печка

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

подобен сайт на realoem малката печка

Мнение от nandrolon » 09 Мар 2008, 19:53

здравейте малката печка като намалее нафтата гасне / почва да има яко въздух след филтъра/ помпата на резервоара - дясната тапа си работи , като отворих лявата тапа големия маркуч беше откачен / според мен той е връщащия , закачих го но пак като дам газ и се вижда въздух след горивния филтър , има около 20 кила нафта

от каде може да смуче въздух ?

трябва ми сайт като realoem за да видя точно схемата на маркучите , от каде може да смуче въздъх?

като гледам схемата помпата отзад фука в един тройник , едното отива към лявата част на резервоара а другото отива към филтъра , а не както тъка повечето твърдят че е само за да прехвърля от едната половин в другата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 09 Мар 2008, 20:00


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 09 Мар 2008, 20:17

мерси , но за съжаление схемите са същите и не става много ясно ков как върви

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 24.11.2007
Местоположение: Варна

Мнение от LacitEgarot » 09 Мар 2008, 23:18

Помпата служи за да изравни нивата в двете отделения на резервоара.ГНП си тегли гориво сама и то от лявата част, тъй като помпата има по-голямо съпротивление.Системата е гениално проста - ДВГ-то смуче от ляво.Нивото пада.Помпата изравнява.Като причини за проблема мога да посоча 4 :
1.Спукани маркучи, кофти скоби - най-малко вероятно.
2.Нивомерите (ляв или десен?) не отчитат правилно - примерно левия стои на МАХ, помпата не включва.В този случай ще има и невярно показание за количесвото на горивото.Ама много грешно! :mhihi:
4.Оксидирали контакти на нивомерите(моят случай!) - симптоми: би трябвало резервата да е е осем литра, обаче светва късно и обикновено не можеш да стигнеш много далече.РЕШЕНИЕ:контактен спрей.Напръскай контактите, дори и да не ти е това проблема.
5.Скапана помпа - сори!
Помпата се проверява лесно - сваляш я и виждаш захранващите кабели, ти си плуват в нафтата.На единия пише (+) на другия (-) - връзваш я с две жици на на акумулатора и ще разбереш.
Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 10 Мар 2008, 0:00

нивомерите са верни - пълно празно - показва точно,

като изолирам лявата страна запушвам и двата маркуча , колата си върви което ме навежда на мисълта че ГНП смуче посредата и от двете половини , или по скоро помпата отзад веднъж прехвърля втори път качва към ГНП

мислиш ли че помпата отзад зима сигнал от нивомерите - не работи ли винаги като е на контакт????

п.с. градинското помпе отзад си бачка свалих го дадох на контакт и ми изми очите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 10 Мар 2008, 0:10

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15

така номер 1 си работи , номер 2 дебелия е връщащ от моторетката ? а тънкия е от малкото помпе отзад и влизат в резервоара като се съединяват и правят нещо като ежектор накрая .... как влиза въздух.....
а на номер 1 дебелия требе да е пак връщащ от моторетката ....

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 24.11.2007
Местоположение: Варна

Мнение от LacitEgarot » 10 Мар 2008, 0:25

Не мисля, че помпата подкачва активно към ГНП.По-скоро са се застраховали, че ако поради някаква причина нивото вляво е много ниско, няма да засмуче въздух от там докато помпата изравнява.Няма друго.Различните нива в двете части на резервоара са причината колата да не ще да върви - от това се оплакват доста колеги.Ако горивото стои в дясно, а в ляво няма никой, през лявата сонда влиза въздух.Разбира се, ако помпата не се включва, това не означава, че ГНП не взема гориво през нея, все пак не запушена.Резултата е балончета в нафтата, недостатъчно гориво в ГНП, липса на мощност и накрая писане във форума. :mhihi:
п.п. Въздух влиза през дюзата (ежектор ) :?:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook