подобен сайт на realoem малката печка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
подобен сайт на realoem малката печка
здравейте малката печка като намалее нафтата гасне / почва да има яко въздух след филтъра/ помпата на резервоара - дясната тапа си работи , като отворих лявата тапа големия маркуч беше откачен / според мен той е връщащия , закачих го но пак като дам газ и се вижда въздух след горивния филтър , има около 20 кила нафта
от каде може да смуче въздух ?
трябва ми сайт като realoem за да видя точно схемата на маркучите , от каде може да смуче въздъх?
като гледам схемата помпата отзад фука в един тройник , едното отива към лявата част на резервоара а другото отива към филтъра , а не както тъка повечето твърдят че е само за да прехвърля от едната половин в другата
от каде може да смуче въздух ?
трябва ми сайт като realoem за да видя точно схемата на маркучите , от каде може да смуче въздъх?
като гледам схемата помпата отзад фука в един тройник , едното отива към лявата част на резервоара а другото отива към филтъра , а не както тъка повечето твърдят че е само за да прехвърля от едната половин в другата
- LacitEgarot
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 24.11.2007
- Местоположение: Варна
Помпата служи за да изравни нивата в двете отделения на резервоара.ГНП си тегли гориво сама и то от лявата част, тъй като помпата има по-голямо съпротивление.Системата е гениално проста - ДВГ-то смуче от ляво.Нивото пада.Помпата изравнява.Като причини за проблема мога да посоча 4 :
1.Спукани маркучи, кофти скоби - най-малко вероятно.
2.Нивомерите (ляв или десен?) не отчитат правилно - примерно левия стои на МАХ, помпата не включва.В този случай ще има и невярно показание за количесвото на горивото.Ама много грешно!
4.Оксидирали контакти на нивомерите(моят случай!) - симптоми: би трябвало резервата да е е осем литра, обаче светва късно и обикновено не можеш да стигнеш много далече.РЕШЕНИЕ:контактен спрей.Напръскай контактите, дори и да не ти е това проблема.
5.Скапана помпа - сори!
Помпата се проверява лесно - сваляш я и виждаш захранващите кабели, ти си плуват в нафтата.На единия пише (+) на другия (-) - връзваш я с две жици на на акумулатора и ще разбереш.
Успех!
1.Спукани маркучи, кофти скоби - най-малко вероятно.
2.Нивомерите (ляв или десен?) не отчитат правилно - примерно левия стои на МАХ, помпата не включва.В този случай ще има и невярно показание за количесвото на горивото.Ама много грешно!

4.Оксидирали контакти на нивомерите(моят случай!) - симптоми: би трябвало резервата да е е осем литра, обаче светва късно и обикновено не можеш да стигнеш много далече.РЕШЕНИЕ:контактен спрей.Напръскай контактите, дори и да не ти е това проблема.
5.Скапана помпа - сори!
Помпата се проверява лесно - сваляш я и виждаш захранващите кабели, ти си плуват в нафтата.На единия пише (+) на другия (-) - връзваш я с две жици на на акумулатора и ще разбереш.
Успех!
нивомерите са верни - пълно празно - показва точно,
като изолирам лявата страна запушвам и двата маркуча , колата си върви което ме навежда на мисълта че ГНП смуче посредата и от двете половини , или по скоро помпата отзад веднъж прехвърля втори път качва към ГНП
мислиш ли че помпата отзад зима сигнал от нивомерите - не работи ли винаги като е на контакт????
п.с. градинското помпе отзад си бачка свалих го дадох на контакт и ми изми очите
като изолирам лявата страна запушвам и двата маркуча , колата си върви което ме навежда на мисълта че ГНП смуче посредата и от двете половини , или по скоро помпата отзад веднъж прехвърля втори път качва към ГНП
мислиш ли че помпата отзад зима сигнал от нивомерите - не работи ли винаги като е на контакт????
п.с. градинското помпе отзад си бачка свалих го дадох на контакт и ми изми очите
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
така номер 1 си работи , номер 2 дебелия е връщащ от моторетката ? а тънкия е от малкото помпе отзад и влизат в резервоара като се съединяват и правят нещо като ежектор накрая .... как влиза въздух.....
а на номер 1 дебелия требе да е пак връщащ от моторетката ....
така номер 1 си работи , номер 2 дебелия е връщащ от моторетката ? а тънкия е от малкото помпе отзад и влизат в резервоара като се съединяват и правят нещо като ежектор накрая .... как влиза въздух.....
а на номер 1 дебелия требе да е пак връщащ от моторетката ....
- LacitEgarot
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 24.11.2007
- Местоположение: Варна
Не мисля, че помпата подкачва активно към ГНП.По-скоро са се застраховали, че ако поради някаква причина нивото вляво е много ниско, няма да засмуче въздух от там докато помпата изравнява.Няма друго.Различните нива в двете части на резервоара са причината колата да не ще да върви - от това се оплакват доста колеги.Ако горивото стои в дясно, а в ляво няма никой, през лявата сонда влиза въздух.Разбира се, ако помпата не се включва, това не означава, че ГНП не взема гориво през нея, все пак не запушена.Резултата е балончета в нафтата, недостатъчно гориво в ГНП, липса на мощност и накрая писане във форума.
п.п. Въздух влиза през дюзата (ежектор )

п.п. Въздух влиза през дюзата (ежектор )

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани