Регулиране на фаровете - по алтернативен начин...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Регулиране на фаровете - по алтернативен начин...
Въпроса ми е следния: Машинката за регулиране на фаровете не ги помества въобще,а врътките за ръчно регулиране не поместват фаровете по никакъв начин,нито една от 4-те.Ако разглобя фаровете,мога ли ръчно да ги регулирам по някакъв начин,че така просто не се издържа и не може да се регулират? Има ли вариант да са прецакани всички врътки за регулиране,те сменяват ли се ?
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Регулиране на фаровете - по алтернативен начин...
HDI написа:Въпроса ми е следния: Машинката за регулиране на фаровете не ги помества въобще,а врътките за ръчно регулиране не поместват фаровете по никакъв начин,нито една от 4-те.Ако разглобя фаровете,мога ли ръчно да ги регулирам по някакъв начин,че така просто не се издържа и не може да се регулират? Има ли вариант да са прецакани всички врътки за регулиране,те сменяват ли се ?
Ако ги разглобиш можеш само да констатираш счупванията и евентоално да опиташ ремонт, чак пък да са откъртени и 4-те закрепващи точки

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Машинката за ел регулиране работи(издава звук),но не помръдва фаровете.Всички бушони са си наред.Машинката мисля,че няма нищо общо с ръчното регулиране с врътките? А и фаровете бият МНОГО нагоре,и не мисля че ел.регулирането ще ги смъкне толкова много.
HDI написа:Машинката за ел регулиране работи(издава звук),но не помръдва фаровете.Всички бушони са си наред.Машинката мисля,че няма нищо общо с ръчното регулиране с врътките? А и фаровете бият МНОГО нагоре,и не мисля че ел.регулирането ще ги смъкне толкова много.
Най отгоре на фаровете има три винта звезда,пробвай малко да ги отвиеш и ще ти паднат малко фаровете.

KIM написа:ябълката на мотора за реглаж влиза в една щипка,ако е вадена машинката и после не е влезнала в скобата а просто я е натиснала сега фаровете ти трябва да светят нагоре......у небесата...или на петия етаж на блока
Е тва е одговора братле моите удряха 6ти 7ми етаж



- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
най-лесния начин:
горе на фара има 3 винта, които влизат в дистанционни втулки
винтовете няма да ги развиваш, ще развиеш втулките, които са завити на рамата
така фаровете ти ще се смъкнат по-надолу
ако искаш да ги вдигнеш - натягаш втулките
ама тва най-добре е да го направиш в някое СБА
там имат стендове за реглаж на фаровете
и не само там де
горе на фара има 3 винта, които влизат в дистанционни втулки
винтовете няма да ги развиваш, ще развиеш втулките, които са завити на рамата
така фаровете ти ще се смъкнат по-надолу
ако искаш да ги вдигнеш - натягаш втулките

ама тва най-добре е да го направиш в някое СБА
там имат стендове за реглаж на фаровете
и не само там де

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Може би СБА Ботунец дето в 12 бяха пияни чичаци на 50 ... Не че аз му разбирам ама защо да давам пари на хората дето пак толко са наясно .... Мерси за пояснението 

I'm slowly drifting


- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Andronoff написа:най-лесния начин:
горе на фара има 3 винта, които влизат в дистанционни втулки
винтовете няма да ги развиваш, ще развиеш втулките, които са завити на рамата
така фаровете ти ще се смъкнат по-надолу
ако искаш да ги вдигнеш - натягаш втулките
ама тва най-добре е да го направиш в някое СБА
там имат стендове за реглаж на фаровете
и не само там де
Винтовете отгоре са ми два

HDI написа:Andronoff написа:най-лесния начин:
горе на фара има 3 винта, които влизат в дистанционни втулки
винтовете няма да ги развиваш, ще развиеш втулките, които са завити на рамата
така фаровете ти ще се смъкнат по-надолу
ако искаш да ги вдигнеш - натягаш втулките
ама тва най-добре е да го направиш в някое СБА
там имат стендове за реглаж на фаровете
и не само там де
Винтовете отгоре са ми два. Така няма ли да се получи прекалено голям луфт между предния капак и фаровете ? Между другото как се маха машинката за ел.регулиране ? няма винтчета,пробвах с дърпане - не става....
Три са бе,виж дали са сложени.Случайно колата да не е с челен удар и майстора да си е накарал оная работа да я напасне.

- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
GVT написа:HDI написа:Andronoff написа:най-лесния начин:
горе на фара има 3 винта, които влизат в дистанционни втулки
винтовете няма да ги развиваш, ще развиеш втулките, които са завити на рамата
така фаровете ти ще се смъкнат по-надолу
ако искаш да ги вдигнеш - натягаш втулките
ама тва най-добре е да го направиш в някое СБА
там имат стендове за реглаж на фаровете
и не само там де
Винтовете отгоре са ми два. Така няма ли да се получи прекалено голям луфт между предния капак и фаровете ? Между другото как се маха машинката за ел.регулиране ? няма винтчета,пробвах с дърпане - не става....
Три са бе,виж дали са сложени.Случайно колата да не е с челен удар и майстора да си е накарал оная работа да я напасне.
Ами по еднакъв начин е и на двата фара,с 2 втулки,така я купих.То и със двете би трябвало да може да се регулира,но мисля че не това е начина...
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
по новите фарове са с по 2 ,но от там няма да си регулираш фаровете ,тия врътки служат за движение на целия фар напред назад .. като отвориш капака над фара за дългите има болчета за кръстачка с тях се регулира фара надоре надолу - за вдигане развиваш ,най добре е нощем пред стена .. моите ги регулирах вчера( имам и от купето но бяха много забити) и сега ксенона си показа възможностите ,дълги не ми трябват
- LacitEgarot
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 24.11.2007
- Местоположение: Варна
Закрепващият (поз.15) и регулиращият (поз.16) винтове са за напасване на линията на фара към купето.С тях не се регулира посоката на светене.
За регулиране се използват врътките посочени със стрелки - шестограм 8 или 10, не съм сигурен.
Ако фаровете светят много високо, то предполагам, че се е измъкнал ябълковидния болт от гнездото на отражателя (сивия кръг на поз.4).
Оваряш фара, щрак, затваряш фара.
Успех!
За регулиране се използват врътките посочени със стрелки - шестограм 8 или 10, не съм сигурен.
Ако фаровете светят много високо, то предполагам, че се е измъкнал ябълковидния болт от гнездото на отражателя (сивия кръг на поз.4).
Оваряш фара, щрак, затваряш фара.

Успех!
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани