Регулиране на фаровете - по алтернативен начин...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Регулиране на фаровете - по алтернативен начин...

Мнение от HDI » 08 Мар 2008, 14:23

Въпроса ми е следния: Машинката за регулиране на фаровете не ги помества въобще,а врътките за ръчно регулиране не поместват фаровете по никакъв начин,нито една от 4-те.Ако разглобя фаровете,мога ли ръчно да ги регулирам по някакъв начин,че така просто не се издържа и не може да се регулират? Има ли вариант да са прецакани всички врътки за регулиране,те сменяват ли се ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: Регулиране на фаровете - по алтернативен начин...

Мнение от Le Transporteur » 08 Мар 2008, 14:52

HDI написа:Въпроса ми е следния: Машинката за регулиране на фаровете не ги помества въобще,а врътките за ръчно регулиране не поместват фаровете по никакъв начин,нито една от 4-те.Ако разглобя фаровете,мога ли ръчно да ги регулирам по някакъв начин,че така просто не се издържа и не може да се регулират? Има ли вариант да са прецакани всички врътки за регулиране,те сменяват ли се ?


Ако ги разглобиш можеш само да констатираш счупванията и евентоално да опиташ ремонт, чак пък да са откъртени и 4-те закрепващи точки :roll: , но пък случва се ... Провери си машинките ,за да не мърдат и двете най вероятно е ел. проблема.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 08 Мар 2008, 15:01

Да няма някакъв бушон за ел.регулирането на фаровете?
Beautiful Mechanical Wonder

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Мнение от HDI » 08 Мар 2008, 15:33

Машинката за ел регулиране работи(издава звук),но не помръдва фаровете.Всички бушони са си наред.Машинката мисля,че няма нищо общо с ръчното регулиране с врътките? А и фаровете бият МНОГО нагоре,и не мисля че ел.регулирането ще ги смъкне толкова много.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 08 Мар 2008, 18:06

HDI написа:Машинката за ел регулиране работи(издава звук),но не помръдва фаровете.Всички бушони са си наред.Машинката мисля,че няма нищо общо с ръчното регулиране с врътките? А и фаровете бият МНОГО нагоре,и не мисля че ел.регулирането ще ги смъкне толкова много.

Най отгоре на фаровете има три винта звезда,пробвай малко да ги отвиеш и ще ти паднат малко фаровете.
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 08 Мар 2008, 23:19

ябълката на мотора за реглаж влиза в една щипка,ако е вадена машинката и после не е влезнала в скобата а просто я е натиснала сега фаровете ти трябва да светят нагоре......у небесата...или на петия етаж на блока :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ^ivo^ » 08 Мар 2008, 23:42

KIM написа:ябълката на мотора за реглаж влиза в една щипка,ако е вадена машинката и после не е влезнала в скобата а просто я е натиснала сега фаровете ти трябва да светят нагоре......у небесата...или на петия етаж на блока :mhihi:

Е тва е одговора братле моите удряха 6ти 7ми етаж :mhihi: наи вероятно не са ти влезнали машинките в гнездата
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 09 Мар 2008, 1:07

Я кажете къде са тея врътки за регулиране ?
I'm slowly drifting
Изображение

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 09 Мар 2008, 16:14

най-лесния начин:
горе на фара има 3 винта, които влизат в дистанционни втулки
винтовете няма да ги развиваш, ще развиеш втулките, които са завити на рамата
така фаровете ти ще се смъкнат по-надолу
ако искаш да ги вдигнеш - натягаш втулките
;)
ама тва най-добре е да го направиш в някое СБА
там имат стендове за реглаж на фаровете
и не само там де :)
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 09 Мар 2008, 17:51

Може би СБА Ботунец дето в 12 бяха пияни чичаци на 50 ... Не че аз му разбирам ама защо да давам пари на хората дето пак толко са наясно .... Мерси за пояснението ;)
I'm slowly drifting
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Мнение от HDI » 09 Мар 2008, 19:35

Andronoff написа:най-лесния начин:
горе на фара има 3 винта, които влизат в дистанционни втулки
винтовете няма да ги развиваш, ще развиеш втулките, които са завити на рамата
така фаровете ти ще се смъкнат по-надолу
ако искаш да ги вдигнеш - натягаш втулките
;)
ама тва най-добре е да го направиш в някое СБА
там имат стендове за реглаж на фаровете
и не само там де :)

Винтовете отгоре са ми два :roll: . Така няма ли да се получи прекалено голям луфт между предния капак и фаровете ? Между другото как се маха машинката за ел.регулиране ? няма винтчета,пробвах с дърпане - не става....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 09 Мар 2008, 19:45

HDI написа:
Andronoff написа:най-лесния начин:
горе на фара има 3 винта, които влизат в дистанционни втулки
винтовете няма да ги развиваш, ще развиеш втулките, които са завити на рамата
така фаровете ти ще се смъкнат по-надолу
ако искаш да ги вдигнеш - натягаш втулките
;)
ама тва най-добре е да го направиш в някое СБА
там имат стендове за реглаж на фаровете
и не само там де :)

Винтовете отгоре са ми два :roll: . Така няма ли да се получи прекалено голям луфт между предния капак и фаровете ? Между другото как се маха машинката за ел.регулиране ? няма винтчета,пробвах с дърпане - не става....

Три са бе,виж дали са сложени.Случайно колата да не е с челен удар и майстора да си е накарал оная работа да я напасне.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Мнение от HDI » 09 Мар 2008, 19:54

GVT написа:
HDI написа:
Andronoff написа:най-лесния начин:
горе на фара има 3 винта, които влизат в дистанционни втулки
винтовете няма да ги развиваш, ще развиеш втулките, които са завити на рамата
така фаровете ти ще се смъкнат по-надолу
ако искаш да ги вдигнеш - натягаш втулките
;)
ама тва най-добре е да го направиш в някое СБА
там имат стендове за реглаж на фаровете
и не само там де :)

Винтовете отгоре са ми два :roll: . Така няма ли да се получи прекалено голям луфт между предния капак и фаровете ? Между другото как се маха машинката за ел.регулиране ? няма винтчета,пробвах с дърпане - не става....

Три са бе,виж дали са сложени.Случайно колата да не е с челен удар и майстора да си е накарал оная работа да я напасне.

Ами по еднакъв начин е и на двата фара,с 2 втулки,така я купих.То и със двете би трябвало да може да се регулира,но мисля че не това е начина...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 09 Мар 2008, 20:52

по новите фарове са с по 2 ,но от там няма да си регулираш фаровете ,тия врътки служат за движение на целия фар напред назад .. като отвориш капака над фара за дългите има болчета за кръстачка с тях се регулира фара надоре надолу - за вдигане развиваш ,най добре е нощем пред стена .. моите ги регулирах вчера( имам и от купето но бяха много забити) и сега ксенона си показа възможностите ,дълги не ми трябват

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 24.11.2007
Местоположение: Варна

Мнение от LacitEgarot » 09 Мар 2008, 21:41

Закрепващият (поз.15) и регулиращият (поз.16) винтове са за напасване на линията на фара към купето.С тях не се регулира посоката на светене.
За регулиране се използват врътките посочени със стрелки - шестограм 8 или 10, не съм сигурен.
Ако фаровете светят много високо, то предполагам, че се е измъкнал ябълковидния болт от гнездото на отражателя (сивия кръг на поз.4).
Оваряш фара, щрак, затваряш фара.

Изображение

Успех!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook