Халогени-как да ги захванем по-здраво

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Халогени-как да ги захванем по-здраво

Мнение от Mpower84 » 08 Мар 2008, 11:56

Здравейте колеги.Поради наглостта на гадните наркомани доста от БМВ ентусиастите търсят начин да направят новите си халогени по-трудни за крадене.Вчера след кратко обмисляне на бял свят излезе и моя вариант.Реших да го споделя с вас и за целта направих няколко снимки, но уви имам проблем с качването на снимки и за това ще се опитам да обясня по-подробно.Ако някой може да съдейства за качването на снимковия материал да свирка.

Стъпка 1-Откачате стойките на халогените от бронята с цел по-удобна работа (В моя случай бяха счупени едни пласмасови крачета и тъй като нямах други стойки към новите халогени се наложи да импровизирам.Обших пласмасата около счупените крачета с тънка ламарина и я захванах с два нита.После на мястото на шчупеното краче пробих дупка и сложих болт мисля, че беше осмица.По този начин стойката става доста по-здрава.)

Стъпка 2-С ножовка отрязвате онази част на щипката която се натиска през дупката на бронята за да се откачи халогена.Тази операция трябва да бъде направена внимателно.Най-добре сами да прецените къде да срежете.Идеята е да не може да се натиска от дупката на бронята, но да има начин да се дръпне от вътре след като се свалят пласмасите под бронята.

Стъпка 3-В тялото на халогена на пласмасовото краче на което е металната щипка пробивате през цялото малка дупка.

Стъпка 4-В стойката на халогена малко под щипката за която се закача халогена (в страната която се намира към двигатела на колата) също пробивате дупки.

Дупките от Стъпка 3 и 4 се пробиват с цел през тях след като бъде монтиран халогена на стойката да се прекара авто тел :mhihi: и да се стегне така, че да хване по-здраво халогена за стойката.По този начин дори и след евентуално натискане на вече отрязаната от части щипка (не знам как ще стане това, но все пак) да не може да падне.

Стъпка 5-Монтирате стойката на халогена на бронята.Почиствате го добре с кореселин и обилно го шприцовате със черен силикон.Аз ползвах Terostat 8597 на Teroson.Препоръчвам точно този силикон, защото знам от опит, че не се отлепя от пласмаса.

Стъпка 6-Прекарвате си предварително премерено парче тел през дупката която сте пробили на тялото на халогена с цел по лесна работа и по обратния път монтирате на стойката така, че телта да мине през дупката и на стойката.Следва стягане на телта с клещи от вътрешната страна на бронята (внимателно да не счупите нещо от пренатягане :mhihi: )

Това е!Следва другия халоген по същия начин :D .Стегне ли силикона става още по-здраво и трудно за махане.Неудобното е, че ако изгори крушка трябва да се махат пласмасите под бронята и да се смени крушката от задната страна в малко пространство и неудобна позиция, но както казват старите хора "Две убави работи на едно место нема".Препоръчвам докато работите да махнете въздуховодите дето водят въздуха към спирачните апарати за да има повече място.Във десния въздуховод се намира датчика за външната температура.Преди да му откачите буксата махнете едната клема на акумолатора за по-сигурно.Със сигурност тая система може да бъде хакната, но времето за сваляне ще бъде доста повече (за информация според камерите заснели обира на моите халогени свалянето трае точно 31 секунди), а и със сигурност ще има поражения което пък означава, че каското ще покрие щетата :!: .Надявам се да съм бил полезен!


П.П.Ще ми се да имам аларма дето да пуска 220 волата ток по колата след като се задейства :mhihi: :twisted:

П.П.2 Представете си тема в която всеки може да излага на вниманието на колегите подобни проекти.Нека компетентните органи в този форум се замислят над тази идея! :!:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook