"Грешка 201..." ПОМОЩ!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: Смолян / Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i '95

"Грешка 201..." ПОМОЩ!!!

Мнение от Alexandar_Lyunchev » 07 Мар 2008, 17:58

Здравейте колеги!!! Преди два дни си карам колата цял ден, палил съм я много пъти през деня, вечерта отивам на бензиностанцията зареждам, качвам се и не ще да пали, заработи за около 2-3 сек. супер неравномерно и загасна. Пробвах няколко пъти - не пали. Реших че ми изгоря бенз. помпа и я свалих, подадох ток от акумолатор и помпата си заработи!!! Вчера я монтирах и колата си запали все едно не е било!?!?! Днес я закачих на комп. и показа 2 грешки :
Грешка 201 Регулировка ламбда коефицент под долната граница и Грешка 73 Сигнал скорост на движение некоректен сигнал / липсва сигнал
Когато колата работи на празен ход на компа пише "Автоматично регулиране на ламда сонда - активно", а когато дам гас :"Автоматично регулиране на ламбда сонда - НЕ"
Когато изчистихме грешките, след малко работа на двг пак се записа само грешка 201.
Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем или знае и разбира точно за какво става въпрос ще съм много благодарен за бързото и адекватно мнение!!! МЕРСИ!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 07 Мар 2008, 18:58

Според мен ламбдата е заминала или виж поне долу куплунга здрав ли е :roll:
Иначе за тая грешка е тва изрових -ама не ми се превежда сега сори
Complaint:
The engine does not start in cold weather or at high altitudes, it may also display long cranking time and not start the engine, the engine may start but will have black smoke expelling from the exhaust, the spark plugs are wet. The check engine lamp is illuminated and upon further investigation fault codes 37 in the oxygen sensor heating relay, and fault code 70 or 201 in the oxygen sensor failure; is set.
Remedy:
Correct all faults, repair oxygen sensors, and spark plugs then clear the faults. Once this is done replace the EPROM using the MoDiC programming software version 5.1 or higher. Once the EPROM has been replaced start the engine and leave it idle for at least 1 minute, do not turn off ignition during updating procedure.
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: Смолян / Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i '95

Мнение от Alexandar_Lyunchev » 08 Мар 2008, 15:25

Мерси колега!!! Обаче на мен ми се струва, че грешката записана на ЕКУ-то и не паленето на колата - нямат общо. Просто си мисля че четките на помпата са се разместили и не е могла да завърти, и когато я извадих и я разхождах с другата кола са се намеснтили и е проработила - та я чакам всеки момент да изреве, а относно ламбдата си мисля че и тя ще си отива или е отишла вече, ще видим в понеделник в Бош-а

Ако някой знае още нещо МОЛЯ пишете!!!


e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 09 Мар 2008, 1:11

ламбда регулирането бачка ли или не.ако не работи значи имаш някъде прекъсване на масата на сондата.най-често проблема е в самата букса... ;)
надявам се да съм ти бил полезен

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: Смолян / Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i '95

Мнение от Alexandar_Lyunchev » 09 Мар 2008, 14:01

:uups: :uups: :uups:
Последна промяна Alexandar_Lyunchev на 16 Мар 2008, 0:52, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: Смолян / Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i '95

Мнение от Alexandar_Lyunchev » 09 Мар 2008, 18:34

Мерси колега още утре ще праверя буксата. Но интересното е че когато ДВГ работи на празен ход пише че атоматичното регулиране работи, а когато дам газ пише че не работи :dunno: :dunno: :dunno:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook