Бензиномер БМВ 320 и 92г.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 26.02.2008
Местоположение: Pernik

Бензиномер БМВ 320 и 92г.

Мнение от lz3xz » 06 Мар 2008, 11:22

Моля за инженерно обяснение на целия тракт -индикатор ниво на бензина,двете сонди лампа резерв и ако учасват още елементи/ реле,бушон/ кабели-интересуваме ел.сигналите по трасето и действието на отделните елементи.Прочетох всички материали във форума свързани с този хроничен проблем на е-36 /пълна бака с гориво а стрелката на нула и лампата свети/.Всички идеи по въпроса във форума са свързани с опити постигнати на колеги от практиката кой как е решил проблема. По таблото на автомобила всички прибори работят перфектно с изключиние на бензиномера.Поща :papi_veso@abv.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 8.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325xi

Мнение от Venci_ii » 06 Мар 2008, 18:47

Здравей колега,
аз скоро се занимавах със същият проблем
има бензин но лампата свети а стрелката на нула
и след малко ровене и тестване открих проблема
в резервоара има две сонди за нивото
едната е заедно е помпата а другата е сама
сондите са свързани последователно и
подават информация на таблото
съпротивлението им трябва да е м/у 10 и 250 ома
аз като свалих седалката премерих съпротивлението
на буксите и веднага открих къде е проблема
след като свалих помпата заедно със сондата
видях че едната жичка се е откачила
запоих я рестартирах таблото и всичко си тръгна
дано съм ти бил полезен

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 26.02.2008
Местоположение: Pernik

Рестарт на табло

Мнение от lz3xz » 06 Мар 2008, 19:44

Колега голямо благодаря.На едната сонда има съпротивление а на другата няма никой.Относно рестарта на таблото как се прави /откачане на + на акумулатора или е нещо по специално/.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 26.02.2008
Местоположение: Pernik

Рестарт на табло

Мнение от lz3xz » 06 Мар 2008, 19:45

Колега голямо благодаря.На едната сонда има съпротивление а на другата няма никой.Относно рестарта на таблото как се прави /откачане на + на акумулатора или е нещо по специално/.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 26.02.2008
Местоположение: Pernik

Рестарт на табло

Мнение от lz3xz » 06 Мар 2008, 19:46

Колега голямо благодаря.На едната сонда има съпротивление а на другата няма никой.Относно рестарта на таблото как се прави /откачане на + на акумулатора или е нещо по специално/.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София

Мнение от 6kpeka » 06 Мар 2008, 21:59

скоро писах хелп по този проблем! Оправи се след отка4ане на акумулатора, т.е. рестване на компа!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 26.02.2008
Местоположение: Pernik

бензиномер

Мнение от lz3xz » 06 Мар 2008, 22:09

Колеги благодарство. Утре разглобявам и ще пиша за резултата.Живи и здрави всични с марката BMW

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 26.02.2008
Местоположение: Pernik

Решен проблем

Мнение от lz3xz » 07 Мар 2008, 13:26

Колеги благодаря на всички които се отзоваха на моят проблем-бензиномер.Причината бе откъснат проводник на сондата,която е в комплента на бензиновата помпа.Поялник със по-дълга човка и проблема е решен. Благодарство !!!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook