za bmw
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
za bmw
имам мальк проблем от скоро си купих е36и исхварлиями водата когато работи на място но не загриява дьржи 90 градоса.ниакои ако може да помогне.предваритлно благодария.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Системата е такава че трябва капачката ти да е добре затворена и да е в състояние!
При работещ двигател и отворена капачка започва да изхвърля,а при затворена се обезвъздушата т.е. влиза на дълбоко!Имало е и друг вариянт как да обезвъздушиш но и така не можах да разбера как...
Аз при загасен двигател наливам но не до горе ами оставям поне 3 пръста и затварям добре капачката,после паля и давам леко газ от време на време така нивото спада...и докато стигне почти до долу пак загасям и отварям,така наливам по същата операция но накрая преценете до там че да се стигне до макс. ниво!Това е от мен...може капачката да има дефект(много е важна за да не се тормозиш)!
При работещ двигател и отворена капачка започва да изхвърля,а при затворена се обезвъздушата т.е. влиза на дълбоко!Имало е и друг вариянт как да обезвъздушиш но и така не можах да разбера как...
Аз при загасен двигател наливам но не до горе ами оставям поне 3 пръста и затварям добре капачката,после паля и давам леко газ от време на време така нивото спада...и докато стигне почти до долу пак загасям и отварям,така наливам по същата операция но накрая преценете до там че да се стигне до макс. ниво!Това е от мен...може капачката да има дефект(много е важна за да не се тормозиш)!
cucko написа:... При работещ двигател и отворена капачка започва да изхвърля,а при затворена се обезвъздушата т.е. влиза на дълбоко!Имало е и друг вариянт как да обезвъздушиш но и така не можах да разбера как...
Колега системата се обезвъздушава от пробката до капачката на радиатора (No7 на схемата)

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
tsb_bg Да,колега може и от там ама аз като правих този опит нещо не можах да се спрая...напиши тема за този вариант че да има инфо за други незнаещи!
Обезвъздушаване на охладителната система
cucko написа:...напиши тема за този вариант че да има инфо за други незнаещи!
1. Отвива се пробката за обезвъздушаване.
2. Регулира се парното/климатика до край на "топло".
3. Налива се антифриз в разширителното казанче (през отвора за доливане), докато протече от пробката.
4. Завива се пробката за обезвъздушаване и се пали двигателя (капачката на разширителния съд все още е отвита).
5. Когато нивото на антифриза спадне се долива отново и пак се отвива пробката за обезвъздушаване докато текне антифриз без мехурчета въздух (внимава се да не се препълва разширителното казанче повече от средата).
6. Долива се и се обезвъздушава докато нивото на течността спре да пада.
7. Завива се капачката на казанчето и се включва двигателя докато загрее до нормална работна температура.
8. Внимателно се отвива пробката за обезвъздушаване докато протече гореща течност без мехурчета въздух.
9. Изтеклия навън антифриз се измива се с чиста вода и се подсушава, за да се провери за евентуален теч.
10. Оставя се двигателя да изтине и се долива антифриз до обозначението на казанчето KALT.
Забележки:
- при обезвъздушаването колата може да се паркира на лек наклон, така че радиатора да остане най-високата точка
- пробката не е необходимо да се развива напълно, а само колкото да протече антифриз
- внимава се с притягането на пробката, за да не се скъса
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
stilkoood написа:когато го изгасиш... изчакваш 10-15 мин отваряшкапачката и го оставяш ... на сутрината палиш и тогава затваряш капачката. Проблема ти е 99% от нея!!! УСПЕХ
И този вариант става...само че ти трябва повече реме!Пробвал съм!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани