za bmw

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.02.2008
Местоположение: sofia

za bmw

Мнение от ians » 06 Мар 2008, 10:04

имам мальк проблем от скоро си купих е36и исхварлиями водата когато работи на място но не загриява дьржи 90 градоса.ниакои ако може да помогне.предваритлно благодария.

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 9.01.2004
Местоположение: Sofia-Drujba-2

Мнение от Reportera » 06 Мар 2008, 10:31

ми аз бих го продал докато е време и бих си търсил ново :)
meto'o написа:Хората са го казали, путката е не женски полов орган а тип мъжки характер :idea:

поздрави

Изображение
Продавам шофъорско огледало за Опел Вектра

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 06 Мар 2008, 10:36

Преместена от Основен форум :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Мар 2008, 11:08

Колега първо добре дошъл :yes:

Като за начало смени капачката на радиатора, за да си сигурен, че клапана към разширителния съд работи.
След това виж и термостата дали отваря нормално

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.02.2008
Местоположение: sofia

Мнение от ians » 06 Мар 2008, 11:19

благодария все пак ще пробвам.но миаля да я закарам при ниякои дето разбира 4е аз сам малко скаран с тези неща

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 06 Мар 2008, 11:20

Ники от Люлин... sachs се пише тука, потърси някоя тема дето му има телефона;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 06 Мар 2008, 11:42

Системата е такава че трябва капачката ти да е добре затворена и да е в състояние!
При работещ двигател и отворена капачка започва да изхвърля,а при затворена се обезвъздушата т.е. влиза на дълбоко!Имало е и друг вариянт как да обезвъздушиш но и така не можах да разбера как...
Аз при загасен двигател наливам но не до горе ами оставям поне 3 пръста и затварям добре капачката,после паля и давам леко газ от време на време така нивото спада...и докато стигне почти до долу пак загасям и отварям,така наливам по същата операция но накрая преценете до там че да се стигне до макс. ниво!Това е от мен...може капачката да има дефект(много е важна за да не се тормозиш)!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Мар 2008, 12:00

cucko написа:... При работещ двигател и отворена капачка започва да изхвърля,а при затворена се обезвъздушата т.е. влиза на дълбоко!Имало е и друг вариянт как да обезвъздушиш но и така не можах да разбера как...


Колега системата се обезвъздушава от пробката до капачката на радиатора (No7 на схемата)

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 06 Мар 2008, 12:17

tsb_bg Да,колега може и от там ама аз като правих този опит нещо не можах да се спрая...напиши тема за този вариант че да има инфо за други незнаещи!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Варна

Мнение от stilkoood » 06 Мар 2008, 12:57

Ако капачката му е развалена, /което е най-вероятно/ тя системата се е обезвъздушила много пъти. Най простия начин евечер когато го изгасиш... изчакваш 10-15 мин отваряшкапачката и го оставяш ... на сутрината палиш и тогава затваряш капачката. Проблема ти е 99% от нея!!! УСПЕХ
Наздраве !!!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.02.2008
Местоположение: sofia

Мнение от ians » 06 Мар 2008, 13:28

благодария за инфото.добре едни ми казват да стегна много хубаво други да не я стягам много .колко да е стегната капачката?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Обезвъздушаване на охладителната система

Мнение от tsb_bg » 06 Мар 2008, 13:33

cucko написа:...напиши тема за този вариант че да има инфо за други незнаещи!


1. Отвива се пробката за обезвъздушаване.
2. Регулира се парното/климатика до край на "топло".
3. Налива се антифриз в разширителното казанче (през отвора за доливане), докато протече от пробката.
4. Завива се пробката за обезвъздушаване и се пали двигателя (капачката на разширителния съд все още е отвита).
5. Когато нивото на антифриза спадне се долива отново и пак се отвива пробката за обезвъздушаване докато текне антифриз без мехурчета въздух (внимава се да не се препълва разширителното казанче повече от средата).
6. Долива се и се обезвъздушава докато нивото на течността спре да пада.
7. Завива се капачката на казанчето и се включва двигателя докато загрее до нормална работна температура.
8. Внимателно се отвива пробката за обезвъздушаване докато протече гореща течност без мехурчета въздух.
9. Изтеклия навън антифриз се измива се с чиста вода и се подсушава, за да се провери за евентуален теч.
10. Оставя се двигателя да изтине и се долива антифриз до обозначението на казанчето KALT.

Забележки:
- при обезвъздушаването колата може да се паркира на лек наклон, така че радиатора да остане най-високата точка
- пробката не е необходимо да се развива напълно, а само колкото да протече антифриз
- внимава се с притягането на пробката, за да не се скъса

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 06 Мар 2008, 14:03

stilkoood написа:когато го изгасиш... изчакваш 10-15 мин отваряшкапачката и го оставяш ... на сутрината палиш и тогава затваряш капачката. Проблема ти е 99% от нея!!! УСПЕХ

И този вариант става...само че ти трябва повече реме!Пробвал съм!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook