Допълнително окабеляване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
Допълнително окабеляване
Колеги, Трябва да прекарам два кабела от ключа на фаровете до кутията с бушоните в моторното отделение. Свалих ключа на фаровете, но не виждам откъде може да преминат кабели (няма отвор). Не ми се иска да пробивам дупки. Моля, ако някой знае да каже откъде най-лесно може да се промушат кабели. Става въпрос за колата от подписа. Предварително благодаря!
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Колега, като свалиш капачката на кутията с бушоните/релетата, пластмасата на която са монтирани представлява "втори капак" на същинската кутия, където вървят кабелите.
Развираш рапидките по периферията (4 или 6 ако не се лъжа) и ВНИМАТЕЛНО повдигаш "втория капак заедно с бушоните и релетата (не е необходимо да демонтираш нищо) единствено внимавай да не откачиш буксите от дъното. Рапидките са тънки, доста дълги и с "торкс" глава за отвиване, така че си приготви инструмент.
Кабелите са с достатъчно "аванс" за да се повдигне капака без да се откачат, но все пак внимавай.
На дъното на кутията от към купето има гумен маншон от където инсталацията се свързва с купето.
Развираш рапидките по периферията (4 или 6 ако не се лъжа) и ВНИМАТЕЛНО повдигаш "втория капак заедно с бушоните и релетата (не е необходимо да демонтираш нищо) единствено внимавай да не откачиш буксите от дъното. Рапидките са тънки, доста дълги и с "торкс" глава за отвиване, така че си приготви инструмент.
Кабелите са с достатъчно "аванс" за да се повдигне капака без да се откачат, но все пак внимавай.
На дъното на кутията от към купето има гумен маншон от където инсталацията се свързва с купето.
- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
Отговор за NikiNikolov:
Колега, халогените на моята кола са поставени допълнително и са свързани към габаритите, така че винаги са включени щом включа светлините. Искам да прекарам два кабела, за да поставя ключе, и да прекъсвам релето на халогените. Така е на фабрично поставените халогени.
Отговор за tsb_bg:
Колега, много благодаря за изчерпателния отговор! Само би ли обяснил за "торкс" глава на рапитките.
Поздрави!
Колега, халогените на моята кола са поставени допълнително и са свързани към габаритите, така че винаги са включени щом включа светлините. Искам да прекарам два кабела, за да поставя ключе, и да прекъсвам релето на халогените. Така е на фабрично поставените халогени.
Отговор за tsb_bg:
Колега, много благодаря за изчерпателния отговор! Само би ли обяснил за "торкс" глава на рапитките.
Поздрави!
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!
- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Извинявай ако съм те обидил нещо, но пък за това на кошницата на сестрата точно така съм ги свързал, да ги таковам тия американци, габарит по цялата кола едни фарове за мъгла не са сложили.
- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Тия габарити изобщо през реле минават ли?? Двата халогена са си 110 вата, да не вземеш да се запалиш 


- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
Халогените са захранени през реле, намиращо се в кутията с бушоните. Идеята ми е да прекъсвам с ключе захранването на това реле и затова ми трябват два кабела, за да изведа ключето на таблото. Релето консумира малко ток и се надявам да няма проблеми.
Поздрави!
Поздрави!
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Еми колегата ти каза, повдигаш кутийката с бущоните и дупката е под нея. За по-лесно вкарваш от едната страна една тел, залепваш жицата за нея и издърпваш;)

- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани