Бензин в маслото

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Бензин в маслото

Мнение от moniglow » 21 Фев 2008, 12:30

Колеги като предистория да кажа, че по време на големите студове ми беше замръзнал катализатора и колата не искаше да пали http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... ht=#795825обаче докато разбера / благодарение на колегите betona и moni76 от форума / падна голямо въртене - с един акомулатор с втори,после дърпане и т.н.както си му е реда. После като се стопли си запали,обаче явно бензина,който инжекторите са вкарвали се е стекъл в картера и сега нивото на маслото е с около 2mm.по-високо -може би 200-300г.
Оттогава колата за месец е минала около 300 км.само градско но вече предстоят дълги пътувания.
Според вас опасно ли е да се кара така.Да сменям ли маслото или бензина ще се изпари при дългите курсове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 21 Фев 2008, 13:31

Виж колега, масло в бензина не мисля че е яка и печеливша комбинация, незнам как безнина би му се отразил на мазителните свойства. Ако аз бях на твое място щях да го сменя, лесно и евтино е и ще те предпази от изненади. Сигурен съм че и някой по компетентен ще се намеси, но моя съвет е смени маслото и филтъра.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 21 Фев 2008, 13:33

Колега ако наистина е попаднал бензин в маслото (и то 200-300 гр.) го сменяй веднага :!:

Първо бензина съсипва (разтваря) маслото и то вече няма необходимите мазителни свойства и второ по-голямото количество в мазителната система е точно толкова вредно и опасно, колкото и по-ниското ниво на маслото

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 21 Фев 2008, 13:37

Колега как така бензина ще се стече в картера :shock: Най-вероятно да е попаднал бензин в катализатора, според мен. Ако по някаква причина имаш бензин в маслото сменяй го веднага да не затегне двигателя. Както е известно бензина разтваря маслото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 21 Фев 2008, 17:22

Не се притеснявай, при повечето хора които карат само градско студена на къси разстояния, особени зимата, не подозират че имат бензин в маслото и то не малко. Чак да промени дотолкова мазилните качества на маслото едва ли. Радвай се че ще ходиш извън града, там ще се изпари по-голямата част от бензина. При мен е така, просто го сменям по-често на 5000 км. И нивото при мен на маслото е малко над чертата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от moniglow » 21 Фев 2008, 17:23

agent smit написа:Колега как така бензина ще се стече в картера :.

В рамките на 2дни ,на почивки бяха неуспешните опитите за палене ,а като я оставиш с мокри цилиндри при -15C ,къде да отиде тоя бензин?
Миля,че не си заслужава експеримента и смених маслото, за да съм спокоен.Благодаря на всички за мненията.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 21 Фев 2008, 17:57

moniglow написа:
agent smit написа:Колега как така бензина ще се стече в картера :.

В рамките на 2дни ,на почивки бяха неуспешните опитите за палене ,а като я оставиш с мокри цилиндри при -15C ,къде да отиде тоя бензин?
Миля,че не си заслужава експеримента и смених маслото, за да съм спокоен.Благодаря на всички за мненията.

От седем години карам кола и за пръв път чувам неизгорял бензин в цилиндрите да се стича безприпядствено в картера. Ако има такъв единственото място от където може да излезе е изпускателната система на колата. Как течност ще преодолее трите сегмента на буталото и ще влезе в картера, то въздух и то под налягане не може да мине. Трябва сегментите да са толкова силно износени и колата да няма почти никаква компресия за да има условия за такова нещо.
А това, че нивото на маслото се е покачило с 2mm - най-вероятно докато си чакал да се стопли времето маслото се е стекло по-добре и от това се е получил този ефект.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 21 Фев 2008, 18:02

Може и още как.Дължи се на много студени стартове и наистина се изпарява при извънградско каране.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 27 Фев 2008, 13:18

момци и аз го имам тоя проблем а съм сменил си4ко по тоя мотор
просто я карам на къси растояния и сега нивото ми е точно на линията на максимума,и аз се притесних и ми казаха че са дюзи занесох я да я видят и казаха че наи сигурния начин за разпознаване е неравномерна работа на двигателя,а моято на на място работи идеално без допълнителни детонации и промени в оборотите
проблема идва от студени стартове и къси разтояния

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 27 Фев 2008, 13:24

възможно е да се стече ,както и газ под налягане с лекота минава през сегментите - развии свещ в ГМТ и надуй 6-7 атмосфери да видиш .. но го остави 1-2 часа примерно( какво да кажем за дни)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook