Голям Луфт на Волана ???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Голям Луфт на Волана ???

Мнение от Zaho » 20 Фев 2008, 10:13

Здравеите колеги
След последната смяна на предното ми окачване и биалетки и реики на кормилната уредба волана ми сега играе нагоре надоло наляво надясно с 1-2 сантиметра като чели съм с чупещ се волан Да не би да не са стегнали нещо както трябва или са разбили нещо което нетрябва в сервиза ?
И почна и да скърца което не го правеше до тогава :confused: :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Re: Голям Луфт на Волана ???

Мнение от Шарампоя » 20 Фев 2008, 11:17

А реглаж дали са ти направили след смяната??? :roll:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 20 Фев 2008, 11:49

да разбира се !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 20 Фев 2008, 11:58

Ми освен да си првериш сам какво са ти сторили и какво не са стегнали :roll: Ма защо ще играе нагоре надолу???Да кажеш да тресе и да има някакав луфт,а то нагоре надуло????


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 20 Фев 2008, 12:07

Отвратително е като го хвана за да влезна в колата и се мърда наляво надясно всеедно е откачен :confused: :confused: :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 20 Фев 2008, 12:20

този луфт може да се обере от майстор спокойно, при положение че не ти е разбита рейката. т.е. ако преди това си нямал грам луфт, би трябвало да може да се докара до подобно полоежние. не същото заради сменени чаркове все пак.

и не че искам да те стресирам, но ако читав майстор каже че изведнъж рейката е тотално скапана след сервиза, бих се усъмнил дали не са ми я сменили, доста скъпа част е!

но не карай с луфт, защото изядеш ли гребена отиваш на яката цифра.


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 20 Фев 2008, 12:33

t0sh написа:този луфт може да се обере от майстор спокойно, при положение че не ти е разбита рейката. т.е. ако преди това си нямал грам луфт, би трябвало да може да се докара до подобно полоежние. не същото заради сменени чаркове все пак.

и не че искам да те стресирам, но ако читав майстор каже че изведнъж рейката е тотално скапана след сервиза, бих се усъмнил дали не са ми я сменили, доста скъпа част е!

но не карай с луфт, защото изядеш ли гребена отиваш на яката цифра.


Ами сервиза ужким печени хора СБА Разлог взеха ми за труд 600лв. за тая смяна и ако са разбили нещо направо незнам още днес отивам да видя как стоят нещата и повече там нама да си карам колата никога :confused: :(
Преди това беше в перфектно състояние ! преди 5мин. слезнах от колата и забелязах че и вратата не се пребира както трябва :shock: а пасажерската скърца като за световно колата е купе това регулира ли се накак си ? Щях да забравя че и шофьорската и е трудно да стои отворена когато колата е леко под страничен наколон примерно от към шофьора качена на тротоара това оправя ли се нещо пружини ли панти ли ? :help:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 20 Фев 2008, 12:35

колега значи луфта е не като въртя волана а като го натисна наляво надясно и навсякаде се мести всеедно е откачен а иначе си завива перфектно нама луфт във въртенето и завиването на гумите !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 20 Фев 2008, 14:52

Таковам ти и майсторите разбираш ли... за 600лв., кви 4удеса могат да сътворят а?Вращай се на място да ти отстранят проблема, все пак пари си дал.Успех!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 20 Фев 2008, 18:53

съмнява не кормилен прът-има едно гумено каренце там а и едни метални карета- :roll:
BMW-маниак
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 29 Фев 2008, 23:56

Имаме ли схема горе долу къде е гуменото и металните каренца?

Металните трябва да са над педалите малко, а гуменото горе под кормилото?

И аз имам сходен луфт, но е малък и мислех че е някое малко каренце. или гресирани пластмасови втулки както при по-евтините коли.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 01 Мар 2008, 12:32

Zaho написа:колега значи луфта е не като въртя волана а като го натисна наляво надясно и навсякаде се мести всеедно е откачен а иначе си завива перфектно нама луфт във въртенето и завиването на гумите !


ok а кой те спря да се върнеш в сервиза и да им счупиш главите ако не ти оправят преебания монтаж на волана?


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 01 Мар 2008, 12:44

ами знам ли няма смнисъл да се карам а ме е страх да не го прецакат нещо повече :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 01 Мар 2008, 19:20

Същия проблем го има една 320ка.Утре ще я преслушаме да видиме за кво става на въпрос.Луфта е нагоре-надолу и наляво-надясно.Проблема е от въпросните каренца най-вероятно.Та се надявам да се отстрани само с натягане и регулиране,пак ако се наложи ше сменим нещо,зависи кво е разбито.

П.С:при теб не го ли оправиха?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

:)

Мнение от BaHka » 01 Мар 2008, 19:33

И моя волан имаше абсолютно същия луфт. Като разкачих корите под волана и видях че има една пластмасова втулка която е в самия кормилен прът и тя влиза и се завърта долу на купето. Играе ролята на уплътнение. Провери първо там.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook