въпрос за дюзи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
въпрос за дюзи
мисля да дам да ми изчистят дюзите на ултра звук,та въпроса ми е има ли значение коя дюза от кой цилинтър да си ги бележа или няма значение коя на кой цилиндър е била и на кой ще бъде.
за м42 мотор става на въпрос ако има значение това.
благодаря предварително

за м42 мотор става на въпрос ако има значение това.
благодаря предварително
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: въпрос за дюзи
sabi1984 написа:мисля да дам да ми изчистят дюзите на ултра звук,та въпроса ми е има ли значение коя дюза от кой цилинтър да си ги бележа или няма значение коя на кой цилиндър е била и на кой ще бъде.![]()
за м42 мотор става на въпрос ако има значение това.
благодаря предварително
Препоръчително е! Така е и със всичко, което ще се сглобява обратно.
Въпросът ти на някой може да му се стори безсмислен, но е много на място.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
Колега съветвам те да си маркираш дюзите и да ги върнеш на същите места, макар че ако не го направиш не е фатално.
На дюзите има о-пръстени (No4на схемата), които трябва да смениш. Най-добре си ги купи предварително.
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/31 ... l-13_0366/
На дюзите има о-пръстени (No4на схемата), които трябва да смениш. Най-добре си ги купи предварително.
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/31 ... l-13_0366/
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
едно профилактично прочистване на дюзите на М52 добре ли ще дойде или е излишно,че мисля да почвам с пролетното почистване 

sabi1984 написа: да си ги маркирам и тогава да ги занеса да ги изчистят че на тия от сервиза им нямам много вяра
Не знам ,ама много тъпо ми звучи това с белязането им коя от кой цилиндър е .Страшни сте лаици


Като си сваляте свещите и тях ли ги гледате коя от кой цилиндър е била



А като им нямаш вяра ,не им ги носи да ги чистят ,че поглеш ти дали някои "пикаещи " от друг клиент

Това, което си видял като нагар няма нищо общо с работата на самата дюза

ПП Послушай tsb_bg и си купи нови "О" пръстени ,ако твоите са наранени или почнали да се втвърдяват.
0898578595
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Не знам ,ама много тъпо ми звучи това с белязането им коя от кой цилиндър е .Страшни сте лаициА и още пет човека го съветват същото
Малееее...
Като си сваляте свещите и тях ли ги гледате коя от кой цилиндър е била![]()
![]()
![]()
Това, което си видял като нагар няма нищо общо с работата на самата дюза![]()
ПП Послушай tsb_bg и си купи нови "О" пръстени ,ако твоите са наранени или почнали да се втвърдяват .



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
mityooo написа:Не знам ,ама много тъпо ми звучи това с белязането им коя от кой цилиндър е ....
Като си сваляте свещите и тях ли ги гледате коя от кой цилиндър е била ....
vladiverm написа:... Тука един като каже нещо и...Те са еднакви,кво да ги бележи
Дюзите и свещите са със "ситна" газова резба, която има по-малка стъпка от скрепителните резби.
Освен скрепващи функции, ситната (газова) резба има и уплътняващи функции, но за това пък е по-фина и по-лесно може да се повреди.
Независимо от това, че вътрешната резба на отворите на главата и съответно резбите на дюзите/свещите са изпълнени по едни и същи стандарти и с еднакви допуски, те са от различен материал и усилието при всяко затягане на дюза/свещ променя макар и минимално взаимната конфигурация на резбовото съединение (подава материала с по-малка твърдост - дюзата/свеща).
Когато се заменят дюзите или свещите просто няма избор, но когато се завива отново същата дюза/свещ е по-добре да се завие на същото място (където се е напаснала) - да не забравяме и температурните разширения и свивания на които е подложено резбовото съединение...
Пак казвам това е препоръчително, а не задължително и най-вече не коства нищо освен едно драсване с маркер или чертилка

- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: въпрос за дюзи
sabi1984 написа:мисля да дам да ми изчистят дюзите на ултра звук,та въпроса ми е има ли значение коя дюза от кой цилинтър да си ги бележа или няма значение коя на кой цилиндър е била и на кой ще бъде.![]()
за м42 мотор става на въпрос ако има значение това.
благодаря предварително
Това с белязането на дюзите коя на кой цилиндър е била е абсолютно безсмислено, но има полза, ако се съмняваш, че от сервиза ще ти пробутат други дюзи. Прочистването с ултразвук продължава около 24 часа.
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани