Проблем при палене сутрин

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 12.02.2008
Местоположение: София

Проблем при палене сутрин

Мнение от Tankata » 14 Фев 2008, 10:54

Здравейте колеги,честит празник :bchug: зависи кой какво празнува :mhihi: появиха се 2 проблема:
Проблем 1 - Сутрин и само сутрин като запаля колата без да натискам газта колата влиза в червеното педала на газта пада до долу и няма връщане,така стой около минута и после сама се успокоява.Проблема е голям защото будя съседите и всички знаем колко лошо за двигателя да се форсира студен.
Проблем 2 - от вчера при продължително киснене в задръстванията на полусъединител автомобила започва да тресе яко и ми се струва че е някъде отзад.

Така или иначе майстора е предупреден и влизам в бокса днес,но все пак дайте професионалните си съвети.

Наздраве!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1430
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: София
Пол: Жена

Мнение от Мишел » 14 Фев 2008, 11:27

Боже...... това звучи тревожно.......
Съвет не мога да ти дам, но не се бави..... Успех :)

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 12.02.2008
Местоположение: София

Мнение от Tankata » 14 Фев 2008, 11:29

Мишел написа:Боже...... това звучи тревожно.......
Съвет не мога да ти дам, но не се бави..... Успех :)


Благодаря колежке, при стар автомобил вече нищо не ме изненадва :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Мнение от bobreti » 14 Фев 2008, 13:40

и мойта беше така в задръстването,това идва от прожините на феродовия диск

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 14 Фев 2008, 19:24

bobreti написа:и мойта беше така в задръстването,това идва от прожините на феродовия диск


ААа така, всички са така чак и бакшишите. А за форсирането, комшиите са най малката ти тревога, притеснявай се за мазането на студен двигател (форсиран) :shock:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook