Увеличена консумациа на масло-възможно ли е от EGRa да е?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Увеличена консумациа на масло-възможно ли е от EGRa да е?

Мнение от Обрешков » 12 Фев 2008, 15:02

Увеличена консумациа на масло-възможно ли е от EGRa да е?.EGRa на автомобила не е изолиран, от време на време колицата се запушва и нема резз. Това се получаваше отдавна но много рядко, напоследък зачести проблема. Така, по същество: Тип на маслото - МОТУЛ 5В40 - 8100 Ексайт пълна синтетика. На 6200 км. пробег горе долу. Само информативно, маслото преди смяната беше Кастрол 5В40 ТХТ пак пълна синтетика. Така, въпроса ми е, може да ми се увеличи консумацията на масло при положение че ЕГРа от време на време се гъбарка?. С изолирането на ЕГРа би ли се решил проблема?.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 12 Фев 2008, 15:24

Според мен прецакването на клапана няма да се отрази на вървежа на колата. Турбината на какво дередже е?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 12 Фев 2008, 15:46

Ми откъде да знам на какво дередже е, тя трябва да се разглоби за да се разбере. Освен ако няма друг начин за проверка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 12 Фев 2008, 22:48

с изолиране на агр клапана разхода на масло няма да се промени.Виж омаслен ли е въздушния филтър.
за вървежа може да е от турбото или мап сензора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Мнение от koleto_78 » 12 Фев 2008, 22:59

вероятна причина-турбо.каква е колата и на колко К е та я караш с такова масло?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 13 Фев 2008, 14:51

Автомобила е 325 ТДС на около 220000 км. Поне по километраж толкоз показва. Ще проверя горивния филтър, предишния не беше омазнен. За турбото, не мога нищо да кажа, може би трябва да се види на ход дали нагнетява 1,1 бара, поне толкова му дават по документация. Но не съм убеден дали повишения разход на масло от страна на турбото би повлиял на налягането / тоест да пада /. Къде може да се рециклира турбото ако се налои?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 13 Фев 2008, 14:52

Въздушния филтър имам предвид - Извинете

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook