Помогнете! 318 ТДС не пали неизвестно защо

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 1.02.2008

Помогнете! 318 ТДС не пали неизвестно защо

Мнение от neopina » 01 Фев 2008, 18:34

:help: Дори и в 2 сервиза на БМВ в Германия не установиха причината.
Карам БМВ 318 ТДС Е36 М41 компакт
Ето как започна одисеята ми...пътувам много в чужбина,последният път преди да тръгна смених ангренажи и направиха центровка ,имах 2 запушени дюзи,които отпушиха и колата полетя.Пристигнах без проблем,но на връщане започна да загрява,доливах вода,която я изхвърляше,започна да прекъсва и да гасне.Обърнах се за помощ към сервиз на БМВ в Германия,6 пъти я тестваха на компютър,провериха всичко възможно,смениха ми съединението/било спукано/капачката на резервоара за антифриза,бушончета/били менте/,термодатчика и др. дреболий и колата запали,мина 50 км и пак започна да прекъсва,накрая отказа окончателно.С помощ на БМВ мобиле-сервиз я върнахме обратно в друг сервиз на БМВ ,8 часа преглед,4 пъти компютътна диагностика и нищо не установяват,според тях колата е в перфектно състояние...хахаха,но не пали или ако запали кара малко,прекасва 2-3 пъти и спира.И аз се отказах от услугите на БМВ-сервиз.Докарах я в България на репатрак.Сега не зная към кого да се обърна,моля дайте съвет,помогнете!

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: sofia

Мнение от mpower81brrr » 02 Фев 2008, 1:47

най вероятно като си я прегрял да е духнала гарнитурата на главата и в много от случаите които ми идват издухването става между цилиндрите и така губи компресия и неможе да запали или ако запали ще прекъсва и гасне.най добре е да я докараш в сервиза и да я прегледам и да ти кажа със сигурност какво и има.по добре е сам да не пипаш нищо по двигателя.да не те плаша но преди 2 седмици ми дойде 318тдс с духнала гарнитура на главата и дори беше направил воден удар на единия цилиндър.клапаните се бяха накривили много жестоко.318-ската също има още едно нещо което прави но ти казваш че е закачана на компютър....когато прегрява датчика отчита и дава информация на компютъра на колата а той е свързан и към нагнетателната помпа а тя се управлява електронно и от там също може да е проблема.и другия вариант който е най срещан при дизелите е когато се сменя горивен филтър много монтьори бъркат и немогат да обезвъздушат нафтата или при неправилен монтаж на тръбички да смуче въздух....и така аз единствено мога да ти предложа да докараш колата в сервиза ми и да видиме за какво става въпрос
БМВ маниак!!!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook