силиконов съединител
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
силиконов съединител
Разгледах доста теми и също така и ръководството за ремонт.Неможах да стопля кое точно е това "високо".Вградено в перката ли е или е между перката и водната помпа.Питам понеже при мене м/у перката и водната помпа се вижда нещо като гайка-преходник,ама май избачкана от някой италиянски стругар.Ако някой бъде така добър да даде някой линк да видя точно какво представлява детайла.
Колега казва се "виско" съединител и е No 2 на скицата
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1244/
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1244/
........
Благодаря много,при неработещ двг перката я въртя леко.Според вас означава ли това че не е зацепена постоянно.Иначе при работещ загрял двг перката се върти наравно с шайбата на водната помпа.Ще съм благодарен ако някой даде мнение че ще сменям водната помпа пък разбрах че ако и съединителя не е фред пак ще замине водната помпа.
Нормално е когато двигателя е студен "виското" да не е зацепено и перката да се върти свободно.
Когато двигателя загрее виското почва постепенно да увеличава сцеплението, като увлича със себе си и перката и накрая да зацепи постоянно и да завърти перката с оборотите на шайбата.
Помпата не може да се повреди от неизправно "виско" но за това пък със сигурност колата може да загрее при по-топло време ако "виското" не включва или да не достига работната си температура в студовете при постоянно зацепено "виско"
Когато двигателя загрее виското почва постепенно да увеличава сцеплението, като увлича със себе си и перката и накрая да зацепи постоянно и да завърти перката с оборотите на шайбата.
Помпата не може да се повреди от неизправно "виско" но за това пък със сигурност колата може да загрее при по-топло време ако "виското" не включва или да не достига работната си температура в студовете при постоянно зацепено "виско"
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани