E 36 - решение за пепелника
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mamintaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Coфия
E 36 - решение за пепелника
защото съм пушилист , а пък пепелника в 36-цата ми е някъде отзад (който пуши знае ) си сложих такъв от Е34 отпред на централната конзола на една от нишите .Мисля , че става перфектно- свети в тъмнината - на едно тръскане от скоростният лост е , не те разсейва да го търсиш , докато караш , пак си е от бимби......перфектно пасна на мястото
.така се спасих от някоя катастрофа ........................пък като откажа цигарите ще го махна ...........другият пепелник на конзолата е идеален пък за пасажера до тебе - да не ти се мотка из ръцете и т.н.







- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
мда за определени хора е удобно. НО
по принцип първо е въпрос на вкус - с тоя пепелник май не си карал по магистрала на 5-та
виж ако запалката дето е в него беше отдясно - може би да...
второ предполагам че не си прекалено висок, защото аз съм 190см и предвид колко назад ми е седалката и колко са ми дълги ръцете, стандартния пепелник го нацелвам без никакво замисляне а и той си свети
но за сметка на това са се качавали да карат колата хора които са по-ниски и нито подлакътника нито пепелника им допада къде е. Просто исках да уточня че не на всеки би бил удобен този ъпгрейд
а и там аз лично точно отгоре имам ОБЦ, едва ли ще му се размине да не го пипна с цигарата ако тръскам точно под него без да поглеждам
по принцип първо е въпрос на вкус - с тоя пепелник май не си карал по магистрала на 5-та

второ предполагам че не си прекалено висок, защото аз съм 190см и предвид колко назад ми е седалката и колко са ми дълги ръцете, стандартния пепелник го нацелвам без никакво замисляне а и той си свети

но за сметка на това са се качавали да карат колата хора които са по-ниски и нито подлакътника нито пепелника им допада къде е. Просто исках да уточня че не на всеки би бил удобен този ъпгрейд
а и там аз лично точно отгоре имам ОБЦ, едва ли ще му се размине да не го пипна с цигарата ако тръскам точно под него без да поглеждам
- mamintaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Coфия
187 на ,от скоро 109 кила.........но не съм докрай със седалката ...........първо го бях сложил отгоре , но там се получи проблема , които описа - парване на цигарата по копчетата и в самият пепелник- отпред..... и въобще не беше удачно..........и тогава го сложих на мястото на долната ниша - карам така вече втора седмица - никакъв проблем.....специално го пробвах за скоростите на 5та и то с цигара в ръка - да не пада пепел , да не опира и т.н. - става мама му стара.......е ще се пърли винила нема начин чат пат........ама така и на другите две коли ми е .............иначе и другия свети , ама се въртя като английски бастун и се усещам , че на моменти губя пътя- голям заплес съм ........................май ме спасява това , че необичам да карам бързо .........както и да е , този проблем си го реших за мене .....на някои им е удобно оригиналното пепелниче а пък непушачите въобще нямат грижа- БЛАЗЯ ИМ
ПП какво е това ОБЦ- мене отдолу ми е имобилаизера , но като паля пепелника си е прибран ........

ПП какво е това ОБЦ- мене отдолу ми е имобилаизера , но като паля пепелника си е прибран ........
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- mamintaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Coфия
моя бимбу е от първите - няма дигитални работи - това към климата ли е ......................не съм се заглеждал .........иначе пепелника е оттдолу -ама при тебе ептем губиш ниша за джвъчки - така си е ок - все пак оригиналното подреждане е най - добро - макар че на 36 цата досега засеках 3 неща , които не ми харесват - пепелника , малката туба за течноста на чистачките - на вс 50 км при държ и кал трябва наново да се зарежда - в една ибиза е 4 и нещо литра - при мене е 2,5........и третото - много е тясно отзад - особено за телета като моите приятели когато се возиме нагоре надолу за кеф ......щото и те слончета и стоянчовци .............ще отворя упътването на 36 да видя какво е това - искам тая зима да си сложа климатик или климатроник - знам , че е тръдно ама ще се преборя - за съжаление точно бмв-то няма такава благинка..........и маи пак ще си го направя черно - махагона ми писна вече хахахахахахахха



- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Аз не пуша.
Това е така наречения борд (компютър) или просто на това място има часовник стандартно, поръчково има малък и голям борд. Не е свързан с климатика. Климата е над него. Казанчето е добре, стига да не пръскаш постоянно с пръскалките като дете с водно пистолетче. Колкото до другите работи за мене E36 е кола за каране и завои, не за возия
Това е така наречения борд (компютър) или просто на това място има часовник стандартно, поръчково има малък и голям борд. Не е свързан с климатика. Климата е над него. Казанчето е добре, стига да не пръскаш постоянно с пръскалките като дете с водно пистолетче. Колкото до другите работи за мене E36 е кола за каране и завои, не за возия

Каквото и да си говорим, идеята с пепелника е чудесна
аз лично имам проблем с пушенето и шофирането. Освен за по добрата возия но като тръгна на млако по дълъг път, предпочитам да ползвам Е34-ката си. Ако си направя този ъпгрейд на Е36-цата може и тя да ми хареса за по продължително каране.
ПС: За високите хора със седалки до краен предел, да не си слагат подлакътник, защото тогава е невъзможно ползването на страндарния пепелник... така е и в моя случай, пък и не свети пустия му!
Поздрави.

ПС: За високите хора със седалки до краен предел, да не си слагат подлакътник, защото тогава е невъзможно ползването на страндарния пепелник... така е и в моя случай, пък и не свети пустия му!

Поздрави.
- mamintaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Coфия
слагаш един диод и един резистор и си го свързваш - диода да е ярък - резистора от всяка една стара платка от комп - ако искаш ще ти го напиша като схема-махнал съм всички лампи щото
1. слабо светят а и трябва да се внимава каква слагаш - ако е по -мощна стават бели и
2 нагряват пластмасата и се сещаш - те затова така са направени - за да си сменяш по често бутоните за прозорците например.....
при диодите такъв проблем няма - не нагряват , а пък светят доста по ярко - ако не от конрад то от вс комп магазин можеш да си вземеш и супер ярки диодчета с минимални размери - правиш си една платка и готово - на по- новите троики така си е самият бутон - с тънките накраиници и платката ..............както и да е аз си праснах 3 диода със средна яркост- все пак неисках фар да ми свети в купето - и така се получи страхотен ефект - като огън от ада хахахаха няма начин да не мерна пепелника - само един косур намерих - в средата има едно уше за да си гасиш фаса - или свикваш или го екстирпираш - демек - изрязваш и махаш..............и даже да не пуша пак ми създава атмосфера в купето.............все пак не тичам отстрани на колата ами се возя в нея хихихихихии
нека да ми е уютно................за връзването към самата ел система на колата е елементарно.......само да знаеш кое е маса и кое + и да го направиш грамотно . със крачета , шлаухче ит.н. не като кожодерите - режи , усуквай и лепи с тиксо......... 
1. слабо светят а и трябва да се внимава каква слагаш - ако е по -мощна стават бели и
2 нагряват пластмасата и се сещаш - те затова така са направени - за да си сменяш по често бутоните за прозорците например.....
при диодите такъв проблем няма - не нагряват , а пък светят доста по ярко - ако не от конрад то от вс комп магазин можеш да си вземеш и супер ярки диодчета с минимални размери - правиш си една платка и готово - на по- новите троики така си е самият бутон - с тънките накраиници и платката ..............както и да е аз си праснах 3 диода със средна яркост- все пак неисках фар да ми свети в купето - и така се получи страхотен ефект - като огън от ада хахахаха няма начин да не мерна пепелника - само един косур намерих - в средата има едно уше за да си гасиш фаса - или свикваш или го екстирпираш - демек - изрязваш и махаш..............и даже да не пуша пак ми създава атмосфера в купето.............все пак не тичам отстрани на колата ами се возя в нея хихихихихии


- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Колега защо не опиташ да смениш серията - примерно с 5та след като тройката ти е тясна, а и след като возиш често хора отзад.
Иначе това обяснение със диода нещо не успях да го разбера. На колко волта е диода и какъв резистор слагаш има нещо гнило в цялята работа или диода бързо ще гори или резистора ще грее много дай по точни параметри на схемата, защото според мен с един диод нама да стане трябват поне 3-4 при това последователно свързани. А къде ги включваш, защото ако към запалката не е добре тъй като ще светят нон-стоп?
Иначе това обяснение със диода нещо не успях да го разбера. На колко волта е диода и какъв резистор слагаш има нещо гнило в цялята работа или диода бързо ще гори или резистора ще грее много дай по точни параметри на схемата, защото според мен с един диод нама да стане трябват поне 3-4 при това последователно свързани. А къде ги включваш, защото ако към запалката не е добре тъй като ще светят нон-стоп?
SGV
- mamintaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Coфия
връзваш три диода от около10 микро Ампера последователно като гледаш все пак да са свързани катод-анод т. е. - и +.....
отпред или отзад слагаш резистор -1 килоОм
резистора няма значение как ще го врътнеш , просто го свърши към троиката диоди отпред или отзад - моя е отпред
може да си ги запоите , може и да си ги свържете "на плитка" - ама е по дърводелско
отгоре шлаух за естетика ............................
получва се нещо подобно на лампичките за елха(просто като пример , не се хилете
)
намираш плафончето на лампата за осветление на пепелника , махаш накраиниците от плафона , мериш къде ти е + и къде масата , мушкаш жичката в женското гнездо и финно пак свързваш буксите
готово............................
в двата края на така навързаните резистор и диоди можеш да "парнеш" кабелчета за удължение и да си ги докараш до желаното за осветляване място- ако искаш да ти свети колата като коледна елха може да я опашеш- ама ще трябва ако са повече диодите да си сметнеш колко Ом-а да ти е резистора........................
по точно не мога да го обясня
ПП да на запалката много ясно , че ще светят постоянно - то и оригинално си светят постоянно - нали затова съм турил оригинален пепелник - отваря се и се затваря - като не искам да ми свети просто го затварям...............през деня си свети , защото са пуснати фаровете - през лятото например няма да свети и т.н. и т.н. абе като стандартен пепелник кво се обяснявам и аз

отпред или отзад слагаш резистор -1 килоОм
резистора няма значение как ще го врътнеш , просто го свърши към троиката диоди отпред или отзад - моя е отпред
може да си ги запоите , може и да си ги свържете "на плитка" - ама е по дърводелско
отгоре шлаух за естетика ............................
получва се нещо подобно на лампичките за елха(просто като пример , не се хилете

намираш плафончето на лампата за осветление на пепелника , махаш накраиниците от плафона , мериш къде ти е + и къде масата , мушкаш жичката в женското гнездо и финно пак свързваш буксите
готово............................
в двата края на така навързаните резистор и диоди можеш да "парнеш" кабелчета за удължение и да си ги докараш до желаното за осветляване място- ако искаш да ти свети колата като коледна елха може да я опашеш- ама ще трябва ако са повече диодите да си сметнеш колко Ом-а да ти е резистора........................
по точно не мога да го обясня
ПП да на запалката много ясно , че ще светят постоянно - то и оригинално си светят постоянно - нали затова съм турил оригинален пепелник - отваря се и се затваря - като не искам да ми свети просто го затварям...............през деня си свети , защото са пуснати фаровете - през лятото например няма да свети и т.н. и т.н. абе като стандартен пепелник кво се обяснявам и аз



- mamintaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Coфия
хахаха ок щото пепелника не е на оригиналното си място.....меко казано ......................и защото крушките светят слабо- поне на мене ми светят слабо ..........и щото нещо ми се ръчка - това ми е колата за експерименти
но си прав по принцип 







23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани