съединитела нещо омекна

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.10.2007

съединитела нещо омекна

Мнение от zigzag22 » 10 Яну 2008, 20:46

докато се прибирах установих че педала на съединитела е много мек и отделя съвсем долу след 1 час слизам да преместя колата и немога да изкарам от скорост изгасих я и изкарах от скорост запалих и неможах да вкарам :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 10 Яну 2008, 21:12

Главно (No1 на схемата) или работно (No14 на схемата) цилиндърче
Може да се размине и само с обезвъздушаване (щуцера е No15 на схемата), но много се съмнявам

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.10.2007

Мнение от zigzag22 » 10 Яну 2008, 23:01

как ще разбера кое от цилиндърчетата е повредено и как ще стане обезвъздушаването евентуално

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: перник

Мнение от гроздан » 10 Яну 2008, 23:33

княжево на площадчето има майстор на помпи носи я там по малко от 10 лв взима горната помпа
можач

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.10.2007

Мнение от zigzag22 » 11 Яну 2008, 13:58

!
Последна промяна zigzag22 на 13 Фев 2011, 21:27, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 11 Яну 2008, 14:40

Хидравличната помпа (главния цилиндър) е в купето над педала на съединителя.
Работния цилиндър (от който се обезвъздушава) е от ляво на скоростната кутия

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.10.2007

Мнение от zigzag22 » 11 Яну 2008, 15:05

благодаря ти много пич 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 11 Яну 2008, 16:10

много често от студа изтарва помпичката която е на кутията -долна
и педала омеква или въобще не се дига ,виж дали има те4 ако е изтървала маслото от нея изтича а ина4е за информация струва от 80 до 150лв. взависимост каква искаш
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от [Georgi] » 11 Яну 2008, 17:32

Снощи я четох тая тема, днес излизам за работа сутринта и "Welcome to the Club". Абсолютно същия случай... Явно ще трябва да се тегли до сервиз.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.10.2007

Мнение от zigzag22 » 24 Мар 2009, 18:16

И след повече от година да ви кажа да си гледате по-често в казанчето за спирачна течност че голям срам беше :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 24 Мар 2009, 20:34

zigzag22 написа:И след повече от година да ви кажа да си гледате по-често в казанчето за спирачна течност че голям срам беше :uups:


Браво !!!!
Разминал си се с малко ....
Има и друга поука ,която е хубаво всички да вземат предвид , а именно , че е хубаво освен да се гледа за нивото на течността от време на време тая течност и да се сменя , за да няма няма проблеми от сорта " ... тече ми в краката ...нещо..." или пък ".... тече нещо от долу на скоростната кутия".
Имам предвид , че самата течност съдържа активни химични компоненти ,които с течение на времето и с годините предизвикват "износване" на всички гумени уплътнения в системата което обикновено води до протичане както на хидравличната помпа на съединителя , така и на работния цилиндър долу на скоростната кутия и вообще в спирачната система....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 25 Мар 2009, 0:50

metodi80 написа:
zigzag22 написа:И след повече от година да ви кажа да си гледате по-често в казанчето за спирачна течност че голям срам беше :uups:


Браво !!!!
Разминал си се с малко ....
Има и друга поука ,която е хубаво всички да вземат предвид , а именно , че е хубаво освен да се гледа за нивото на течността от време на време тая течност и да се сменя , за да няма няма проблеми от сорта " ... тече ми в краката ...нещо..." или пък ".... тече нещо от долу на скоростната кутия".
Имам предвид , че самата течност съдържа активни химични компоненти ,които с течение на времето и с годините предизвикват "износване" на всички гумени уплътнения в системата което обикновено води до протичане както на хидравличната помпа на съединителя , така и на работния цилиндър долу на скоростната кутия и вообще в спирачната система....


Извинявам се за тъпия въпрос, но достатъчно ли е да се изтегли със спринцовка от казанчето и после да се подмени спирачната течност или системата е по-сложна?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от moniglow » 25 Мар 2009, 9:43

И при мен има омазняване отдолу ,а особено дразнещо е че зор виждам не със вкарването на скоростите ,а с изключването им -заклинват /налага се да подавам межд.газ за да изключа/
Може ли това да е от този раб.цилиндър и ремонтира ли се или решението е смяната му?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 25 Мар 2009, 10:04

miroslav4ev написа:
metodi80 написа:
zigzag22 написа:И след повече от година да ви кажа да си гледате по-често в казанчето за спирачна течност че голям срам беше :uups:


Браво !!!!
Разминал си се с малко ....
Има и друга поука ,която е хубаво всички да вземат предвид , а именно , че е хубаво освен да се гледа за нивото на течността от време на време тая течност и да се сменя , за да няма няма проблеми от сорта " ... тече ми в краката ...нещо..." или пък ".... тече нещо от долу на скоростната кутия".
Имам предвид , че самата течност съдържа активни химични компоненти ,които с течение на времето и с годините предизвикват "износване" на всички гумени уплътнения в системата което обикновено води до протичане както на хидравличната помпа на съединителя , така и на работния цилиндър долу на скоростната кутия и вообще в спирачната система....


Извинявам се за тъпия въпрос, но достатъчно ли е да се изтегли със спринцовка от казанчето и после да се подмени спирачната течност или системата е по-сложна?


ами горе-долу е като да идеш на кръводаряване и си подадеш малкия пръст ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 25 Мар 2009, 11:26

zigzag22 написа:
ами горе-долу е като да идеш на кръводаряване и си подадеш малкия пръст ....

Не мога да ти разбера мисълта... имаш впредвид, че така нищо няма да се получи и ще трябва да се източва цялата система ли? Защото моята спирачна течност със сигурност не е сменяна от поне от 3 години. Мисълта ми е, ако източа тази от казанчето, почистя го и сипя прясна, тя да се омеси с другата - ще има ли ефект?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook