Проблем при палене на минусови температури

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Проблем при палене на минусови температури

Мнение от Tender » 03 Яну 2008, 11:24

Здравейте,
Забелязах следния проблем на моята машинка.
Когато температурата падне под -3 градуса сутрин като запаля колата, не успява да си поддържа оборотите на празен ход и гасне. Ако натисна педала на газта да вдигне 2000 - 2500 оборота и се стабилизира като задържа така около 30-40 секунди и след това освободя педала няма проблем, но ако оборотите да паднат под 1500 и двигателя спира.
Пак да поясня - това го прави само сутрин на студен двигател и след като задържа оборотите на 2-2,5 К за около 30-40 секунди всичко се оправя.
Някой може ли да даде идея какъв може да е проблема и как да се оправи, моля! Мерси предварително :)
SGV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 27.11.2007
Пол: Мъж
Кара: го полека..

Мнение от D_I_V_A_K_A » 03 Яну 2008, 11:39

на какво я палиш газ,бензин,дизел,метан?????

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 03 Яну 2008, 11:47

Нямам газ само на бензин. Зареждам само 98 от Лукойл.
SGV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 1.06.2006
Местоположение: sofiata

Мнение от pepy_81 » 03 Яну 2008, 12:33

свиркай си щом след 30 сек се оправя нямя цяла година да е зима я :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 03 Яну 2008, 14:27

масло?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 03 Яну 2008, 15:00

t0sh написа:масло?

То трябва да е 25 W40... Или маргарин "Слънце". Сутрин бъркаш с щеката и ако е мъзга, може да е от маслото, ама не вярвам. Това са температури към нулата.
По скоро дюзи/ стъпково моторче. Или някой термодатчик.
Вода в бензина?
Диагностика. Това е отговорът ти, ние можем само предположения да даваме.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 03 Яну 2008, 15:05

Аз съм с 10W40 6100 Motul и забелязвам, че леко й идва гъстичко на мойта.... кат е студена и в 1-вият момент нещо се мъчи да го "претака".... после няма ядове :) С 5W40-сето беше по-добре :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 03 Яну 2008, 16:42

А.... натискаш ли педала на съединителя при палене?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 03 Яну 2008, 16:55

D3BEP написа:А.... натискаш ли педала на съединителя при палене?


Не. Защо, трябва ли?
SGV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 03 Яну 2008, 17:02

Ами опитай. Да видим дали ще е по - добре. Мина ми като идея през главата. Може и маслото в скоростната кутия да е спеч и по - трудничко да развърта; така поне ще разбереш дали не е оттам проблема; на практика с натиснат съединител скоростната няма да участва.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 03 Яну 2008, 17:29

Tender написа:
Не. Защо, трябва ли?


Винаги е добре да натиснеш съединителят когато палиш ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 03 Яну 2008, 18:26

Определено не е от масло, нито в двигателя нито в скоростната кутия. Моята го прави същото и това със сигурност е бедна смес.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Disco 300Tdi

Мнение от 6inline » 03 Яну 2008, 19:45

Колега, имам същия симптом.
Аз ще пробвам да го разреша като сменя всички температурни датчици по тиквата профилактично другата седмица. всеки е около 40 лв в Камората

TEMPERATURE SWITCH 44 CEL
ENGINE COOLANT TEMP SENSOR 2-POL
TEMPERATURE SENSOR, WATER M14X1,5

Ама си виж сондата дали подгрява - иди на диагностика.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: както я може.
Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.

Мнение от dxd » 03 Яну 2008, 21:19

Здрасти,значи аз имам Г3,но със абсолютно същия проблем като твоя-ще ти дам няколко насоки от,където може да е.
1 Термодатчици и най-вече този за темп.на таблото
2 Стъпково моторче
3 Това беше проблема при мен-скъсан тампон на моното,но ти си пълна инжекция и незнам дали имаш такъв тампон-ако имаш много вероятно да е от него ;)
Дано съм бил полезен :arrow:


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 03 Яну 2008, 22:58

Mollov написа:
Tender написа:
Не. Защо, трябва ли?


Винаги е добре да натиснеш съединителят когато палиш ;)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook