Проблем при палене на минусови температури
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Проблем при палене на минусови температури
Здравейте,
Забелязах следния проблем на моята машинка.
Когато температурата падне под -3 градуса сутрин като запаля колата, не успява да си поддържа оборотите на празен ход и гасне. Ако натисна педала на газта да вдигне 2000 - 2500 оборота и се стабилизира като задържа така около 30-40 секунди и след това освободя педала няма проблем, но ако оборотите да паднат под 1500 и двигателя спира.
Пак да поясня - това го прави само сутрин на студен двигател и след като задържа оборотите на 2-2,5 К за около 30-40 секунди всичко се оправя.
Някой може ли да даде идея какъв може да е проблема и как да се оправи, моля! Мерси предварително
Забелязах следния проблем на моята машинка.
Когато температурата падне под -3 градуса сутрин като запаля колата, не успява да си поддържа оборотите на празен ход и гасне. Ако натисна педала на газта да вдигне 2000 - 2500 оборота и се стабилизира като задържа така около 30-40 секунди и след това освободя педала няма проблем, но ако оборотите да паднат под 1500 и двигателя спира.
Пак да поясня - това го прави само сутрин на студен двигател и след като задържа оборотите на 2-2,5 К за около 30-40 секунди всичко се оправя.
Някой може ли да даде идея какъв може да е проблема и как да се оправи, моля! Мерси предварително

SGV
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
t0sh написа:масло?
То трябва да е 25 W40... Или маргарин "Слънце". Сутрин бъркаш с щеката и ако е мъзга, може да е от маслото, ама не вярвам. Това са температури към нулата.
По скоро дюзи/ стъпково моторче. Или някой термодатчик.
Вода в бензина?
Диагностика. Това е отговорът ти, ние можем само предположения да даваме.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Аз съм с 10W40 6100 Motul и забелязвам, че леко й идва гъстичко на мойта.... кат е студена и в 1-вият момент нещо се мъчи да го "претака".... после няма ядове
С 5W40-сето беше по-добре 


- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Ами опитай. Да видим дали ще е по - добре. Мина ми като идея през главата. Може и маслото в скоростната кутия да е спеч и по - трудничко да развърта; така поне ще разбереш дали не е оттам проблема; на практика с натиснат съединител скоростната няма да участва.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Определено не е от масло, нито в двигателя нито в скоростната кутия. Моята го прави същото и това със сигурност е бедна смес.

- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Колега, имам същия симптом.
Аз ще пробвам да го разреша като сменя всички температурни датчици по тиквата профилактично другата седмица. всеки е около 40 лв в Камората
TEMPERATURE SWITCH 44 CEL
ENGINE COOLANT TEMP SENSOR 2-POL
TEMPERATURE SENSOR, WATER M14X1,5
Ама си виж сондата дали подгрява - иди на диагностика.
Аз ще пробвам да го разреша като сменя всички температурни датчици по тиквата профилактично другата седмица. всеки е около 40 лв в Камората
TEMPERATURE SWITCH 44 CEL
ENGINE COOLANT TEMP SENSOR 2-POL
TEMPERATURE SENSOR, WATER M14X1,5
Ама си виж сондата дали подгрява - иди на диагностика.
- dxd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Здрасти,значи аз имам Г3,но със абсолютно същия проблем като твоя-ще ти дам няколко насоки от,където може да е.
1 Термодатчици и най-вече този за темп.на таблото
2 Стъпково моторче
3 Това беше проблема при мен-скъсан тампон на моното,но ти си пълна инжекция и незнам дали имаш такъв тампон-ако имаш много вероятно да е от него
Дано съм бил полезен
1 Термодатчици и най-вече този за темп.на таблото
2 Стъпково моторче
3 Това беше проблема при мен-скъсан тампон на моното,но ти си пълна инжекция и незнам дали имаш такъв тампон-ако имаш много вероятно да е от него

Дано съм бил полезен

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Mollov написа:Tender написа:
Не. Защо, трябва ли?
Винаги е добре да натиснеш съединителят когато палиш
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани