блокаж на диференциал
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
лягаш под задницата на колата...на диференциала има една табелка,закачена на някой от болтовете...с шкурка я изтъркваш,тъй като с годините е корозирала и ако пред предавателното число има буквата S значи е шпер..другия вариянт запали гумите на място и ако оставяш 2 еднакви следи... 

- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
Не няма никаква.Ако искаш вдигни на крик и ако успееш на ръка да завъртиш едното от задните колела НЯМАШ ШПЕР.
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
matros написа:Не няма никаква.Ако искаш вдигни на крик и ако успееш на ръка да завъртиш едното от задните колела НЯМАШ ШПЕР.
Ама?Изключена от скорост или не...?!Извинете ме за тъпия въпрос!

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
като го счупиш,може и да го блокираш..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
todor74 написа:а освен шпер блокаж може ли да има и как да разбера.
Явно немският език не ти е познат, щом си мислиш, че "шпер" и "блокаж" са две различни неща...


- Asterix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 747
- Регистриран на: 2.10.2004
- Местоположение: В. Търново
- Кара: Е46 320Ci
inseCT написа:matros написа:Не няма никаква.Ако искаш вдигни на крик и ако успееш на ръка да завъртиш едното от задните колела НЯМАШ ШПЕР.
Ама?Изключена от скорост или не...?!Извинете ме за тъпия въпрос!
На свободна, иначе требва и кардани да въртиш и нагоре и на дали ще имаш чак такава сила

- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
По принцип "блокаж" на диференциала може да се реализира по два начина. Единият (по-блянуваният от двата) е по механичен път или така нареченият "шпер диференциал". Другият вариант е по електронен път и това е "тракшън контрол" (контрол на приплъзването) или както е по известен при Е36 "ASC". При него се упражнява спирачно усилие върху колелото, което загуби сцепление с пътя и по този начин въртящият момент се прехвърля на другото колело. Лесно се разбира дали колата има АСЦ, защото има бутон за неговото изключване пред скоростния лост, до запалката и при натискането му на таблото светва жълт предупредителен триъгълник, което значи ИЗКЛЮЧЕНО АСЦ.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Има и други начини да разбереш дали си със шпер. Най-сигурно за мен е когато колата е на крик да пробваш да тръгнеш. Ако помръдва и малко значи честито 

- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Абе к'ви глупости му говорите на човека.
1) Вдигаш на крик изключваш от скорост тръгваш да въртиш задна вдигната гума. Трябва да се вътри мега трудно ако изобщо се завърти.
2) Вдигаш на подемник въртиш едната от задните гуми и другата трябва да се завърти в същата посока. Ако е в противоположна си с отворен.
3) Въртиш се в кръг. Ако се завърта лесно и почти около предницата си е шпер, а ако се върти в големи кръгове значи е отворен (тоя начин не ти го препоръчвам)
4) Намираш лед стъпваш с едната гума на него с другата на чист асфалт или некво такова. Пробваш да тръгнеш ако успееш начи е шпер ако стоиш на едно място начи не си (и това не препоръчвам зависи от много неща).
Няма к'во да се каже повече по темата ако искаш тръгвай като си на крик при Явор има резервни части сигурно ша намери и нови дискове. turbo тоя блокаж на дифа с ASC ми се иска да ми покажеш точно как работи и изпълнява блокиращите си функции. Само се чудя тогава М-ките дет имат и LSD и ASC с двоен шпер ли са?
1) Вдигаш на крик изключваш от скорост тръгваш да въртиш задна вдигната гума. Трябва да се вътри мега трудно ако изобщо се завърти.
2) Вдигаш на подемник въртиш едната от задните гуми и другата трябва да се завърти в същата посока. Ако е в противоположна си с отворен.
3) Въртиш се в кръг. Ако се завърта лесно и почти около предницата си е шпер, а ако се върти в големи кръгове значи е отворен (тоя начин не ти го препоръчвам)
4) Намираш лед стъпваш с едната гума на него с другата на чист асфалт или некво такова. Пробваш да тръгнеш ако успееш начи е шпер ако стоиш на едно място начи не си (и това не препоръчвам зависи от много неща).
Няма к'во да се каже повече по темата ако искаш тръгвай като си на крик при Явор има резервни части сигурно ша намери и нови дискове. turbo тоя блокаж на дифа с ASC ми се иска да ми покажеш точно как работи и изпълнява блокиращите си функции. Само се чудя тогава М-ките дет имат и LSD и ASC с двоен шпер ли са?

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани