Проблем с маторя...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с маторя...
Колеги, имам следния проблем: Сутрин, или там когато паля за сефте, върти 1/4 оборот и с ентусиазъм пали, след това като позагрее почва да ми тресе мотора на празен ход. От там се тресе и цялата кола. Много е неприятно чувството и направо откачам. Понякога имам чувството, че ми забива носа на към 2500-3000к оборота. Някой има ли някакви идеи какво може да е това? Значи пак казвам, мотора се тресе на празен ход.
Забравих и най-важното да кажа! Като е захряла и я загася, след това като я паля върти много дълго, примерно 3-4 секунди и все едно пали цилиндър по цилиндър, припръцква и тогава запалва..... Някакви идеи?
П.С. Сменени са всички консумативи преди 200 км и след това почна да го прави. Дюзите също са сменени, не с нови, но с работещи.
Забравих и най-важното да кажа! Като е захряла и я загася, след това като я паля върти много дълго, примерно 3-4 секунди и все едно пали цилиндър по цилиндър, припръцква и тогава запалва..... Някакви идеи?

П.С. Сменени са всички консумативи преди 200 км и след това почна да го прави. Дюзите също са сменени, не с нови, но с работещи.

_!_
Re: Проблем с маторя...
Space написа:Колеги, имам следния проблем: Сутрин, или там когато паля за сефте, върти 1/4 оборот и с ентусиазъм пали, след това като позагрее почва да ми тресе мотора на празен ход. От там се тресе и цялата кола. Много е неприятно чувството и направо откачам. Понякога имам чувството, че ми забива носа на към 2500-3000к оборота. Някой има ли някакви идеи какво може да е това? Значи пак казвам, мотора се тресе на празен ход.
Забравих и най-важното да кажа! Като е захряла и я загася, след това като я паля върти много дълго, примерно 3-4 секунди и все едно пали цилиндър по цилиндър, припръцква и тогава запалва..... Някакви идеи?![]()
П.С. Сменени са всички консумативи преди 200 км и след това почна да го прави. Дюзите също са сменени, не с нови, но с работещи.
абе бате нали ти обясних.махаи газта,дай да се пробваме да нагласиме дебитоимера дето не си знае гърмежите,и тогава пак ше си говориме...
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Re: Проблем с маторя...
sachs написа:Space написа:Колеги, имам следния проблем: Сутрин, или там когато паля за сефте, върти 1/4 оборот и с ентусиазъм пали, след това като позагрее почва да ми тресе мотора на празен ход. От там се тресе и цялата кола. Много е неприятно чувството и направо откачам. Понякога имам чувството, че ми забива носа на към 2500-3000к оборота. Някой има ли някакви идеи какво може да е това? Значи пак казвам, мотора се тресе на празен ход.
Забравих и най-важното да кажа! Като е захряла и я загася, след това като я паля върти много дълго, примерно 3-4 секунди и все едно пали цилиндър по цилиндър, припръцква и тогава запалва..... Някакви идеи?![]()
П.С. Сменени са всички консумативи преди 200 км и след това почна да го прави. Дюзите също са сменени, не с нови, но с работещи.
абе бате нали ти обясних.махаи газта,дай да се пробваме да нагласиме дебитоимера дето не си знае гърмежите,и тогава пак ше си говориме...
Аз това съм го решил вече, но не знам дали не е преебано нещо друго. Ти нали каза, че тоя дебитомер бил зле? Притеснявам се защото преди не го правеше, а след тия ремонти стана мазалото. Иначе след НГ я махам тая скапана газ, че ми писна на гъза! А, и разхода е да си ебе майката ....

Дитко, при мен е заварено положение

Сега четох една тема в Е30 за газовите уредби и ми се дорева

А, защо почна да пали трудно като е загряла???
_!_
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
И аз изпатих много яко с тая газ, ебати мизерията, честно! Сега само бензинец - скъпо е, да, не е весело - ама поне ги сипвам с кеф и знам, че имам кола.
BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Аз на газ бях с Е30-ката, тя 316 М10Б18 карбуратор, там историята е различна, но все пак газта не прощава дори и на най-елементарните коли. Смених 3 изпарителя, а накрая и с чисто нов изпарител и клапан пак имах много ядове. В студа пък е абсолютен ад - чакай да загрее, пък някакви технологии - не можеш просто да палнеш и да тръгнеш да се возиш. Парното постоянно се ебава и никога не е толкова силно като без газ, а и охладителната система има повече течност (пък мисля немците да са изчислили колко точно трябва да има). Какви ли не гаври стават с тъпата газ. Единственото предимство е цената за литър, ама за който се вози много.
BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Може да я направят и нея 2 лева да ме не е яд и да не се колебая дали да карам на газ
Но тогава пък такситата ще станат по 2 лева на километър сигурно. Ако нещо не разбираш можеш да отиден на газ сервиз по принцип, в Дружба BRC сервиза ми прегледаха моята, с газ анализатор, тва-онова и съм доволен общо взето.

BMW only!
странно... защо винаги обвинявате газта за международната ситуация
тва шега , но аз примерно нямам познат който да се е оплакал от газ/метан. (с различни марки коли, не бмв само) кви гърмежи кви истории.. ?? не е това темата , но при газов/метанов инжекцион няма такива неща, а и разликата е минимална при спокойно каране.
не е ли по добре да се направи една хубава диагностика, след което да се види кое се е прецакало.
а и ако точно сега ти е писнало от газта.. ами буташ копчето и си караш постоянно на бензин. физическото махане едва ли е голям проблем , но е най добре да я продадеш на някой който ще си слага.
поне файда да имаш
успех с решенията

тва шега , но аз примерно нямам познат който да се е оплакал от газ/метан. (с различни марки коли, не бмв само) кви гърмежи кви истории.. ?? не е това темата , но при газов/метанов инжекцион няма такива неща, а и разликата е минимална при спокойно каране.
не е ли по добре да се направи една хубава диагностика, след което да се види кое се е прецакало.
а и ако точно сега ти е писнало от газта.. ами буташ копчето и си караш постоянно на бензин. физическото махане едва ли е голям проблем , но е най добре да я продадеш на някой който ще си слага.
поне файда да имаш

успех с решенията


- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
Колеги ще ви кажа само едно от добре сложената АГУ могат да ви се повредят само шарнирите.... от многото каране....




свн
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Мойта 15 дена непалена си пали от раз на газ при -5.Според мен проблема с газта е от некадърно монтиране,а и на м42/44 си е за ГИ
ТДС - Турбо Див Селянин
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани