Проблем с маторя...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Проблем с маторя...

Мнение от Space » 21 Дек 2007, 13:28

Колеги, имам следния проблем: Сутрин, или там когато паля за сефте, върти 1/4 оборот и с ентусиазъм пали, след това като позагрее почва да ми тресе мотора на празен ход. От там се тресе и цялата кола. Много е неприятно чувството и направо откачам. Понякога имам чувството, че ми забива носа на към 2500-3000к оборота. Някой има ли някакви идеи какво може да е това? Значи пак казвам, мотора се тресе на празен ход.

Забравих и най-важното да кажа! Като е захряла и я загася, след това като я паля върти много дълго, примерно 3-4 секунди и все едно пали цилиндър по цилиндър, припръцква и тогава запалва..... Някакви идеи? :confused:

П.С. Сменени са всички консумативи преди 200 км и след това почна да го прави. Дюзите също са сменени, не с нови, но с работещи. :(
_!_

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: Проблем с маторя...

Мнение от sachs » 21 Дек 2007, 13:43

Space написа:Колеги, имам следния проблем: Сутрин, или там когато паля за сефте, върти 1/4 оборот и с ентусиазъм пали, след това като позагрее почва да ми тресе мотора на празен ход. От там се тресе и цялата кола. Много е неприятно чувството и направо откачам. Понякога имам чувството, че ми забива носа на към 2500-3000к оборота. Някой има ли някакви идеи какво може да е това? Значи пак казвам, мотора се тресе на празен ход.

Забравих и най-важното да кажа! Като е захряла и я загася, след това като я паля върти много дълго, примерно 3-4 секунди и все едно пали цилиндър по цилиндър, припръцква и тогава запалва..... Някакви идеи? :confused:

П.С. Сменени са всички консумативи преди 200 км и след това почна да го прави. Дюзите също са сменени, не с нови, но с работещи. :(

абе бате нали ти обясних.махаи газта,дай да се пробваме да нагласиме дебитоимера дето не си знае гърмежите,и тогава пак ше си говориме...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 21 Дек 2007, 13:50

еи и при тебе ли е минала газофикация софия :mhihi:
секи 2-ри вече на гас
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Re: Проблем с маторя...

Мнение от Space » 21 Дек 2007, 14:15

sachs написа:
Space написа:Колеги, имам следния проблем: Сутрин, или там когато паля за сефте, върти 1/4 оборот и с ентусиазъм пали, след това като позагрее почва да ми тресе мотора на празен ход. От там се тресе и цялата кола. Много е неприятно чувството и направо откачам. Понякога имам чувството, че ми забива носа на към 2500-3000к оборота. Някой има ли някакви идеи какво може да е това? Значи пак казвам, мотора се тресе на празен ход.

Забравих и най-важното да кажа! Като е захряла и я загася, след това като я паля върти много дълго, примерно 3-4 секунди и все едно пали цилиндър по цилиндър, припръцква и тогава запалва..... Някакви идеи? :confused:

П.С. Сменени са всички консумативи преди 200 км и след това почна да го прави. Дюзите също са сменени, не с нови, но с работещи. :(

абе бате нали ти обясних.махаи газта,дай да се пробваме да нагласиме дебитоимера дето не си знае гърмежите,и тогава пак ше си говориме...


Аз това съм го решил вече, но не знам дали не е преебано нещо друго. Ти нали каза, че тоя дебитомер бил зле? Притеснявам се защото преди не го правеше, а след тия ремонти стана мазалото. Иначе след НГ я махам тая скапана газ, че ми писна на гъза! А, и разхода е да си ебе майката .... :( (на бензин тва, на газ не я карам вече)

Дитко, при мен е заварено положение :confused:

Сега четох една тема в Е30 за газовите уредби и ми се дорева :evil:


А, защо почна да пали трудно като е загряла???
_!_

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 21 Дек 2007, 16:03

И аз изпатих много яко с тая газ, ебати мизерията, честно! Сега само бензинец - скъпо е, да, не е весело - ама поне ги сипвам с кеф и знам, че имам кола.
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 21 Дек 2007, 22:15

amd написа:И аз изпатих много яко с тая газ, ебати мизерията, честно! Сега само бензинец - скъпо е, да, не е весело - ама поне ги сипвам с кеф и знам, че имам кола.


Ще ми разкажеш ли твоята история, или не искаш да си спомняш за това? :mhihi:
_!_

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 23 Дек 2007, 2:06

Аз на газ бях с Е30-ката, тя 316 М10Б18 карбуратор, там историята е различна, но все пак газта не прощава дори и на най-елементарните коли. Смених 3 изпарителя, а накрая и с чисто нов изпарител и клапан пак имах много ядове. В студа пък е абсолютен ад - чакай да загрее, пък някакви технологии - не можеш просто да палнеш и да тръгнеш да се возиш. Парното постоянно се ебава и никога не е толкова силно като без газ, а и охладителната система има повече течност (пък мисля немците да са изчислили колко точно трябва да има). Какви ли не гаври стават с тъпата газ. Единственото предимство е цената за литър, ама за който се вози много.
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 23 Дек 2007, 13:33

Ахаа, ясно. :confused: Аз точно тия проблеми ги нямам, ама си имам други :lol: Пък и то вече цената на газта и тя не е много ниска, а и след НГ щели да я вдигат с не знам си колко още ... :roll:
_!_

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 23 Дек 2007, 18:05

Може да я направят и нея 2 лева да ме не е яд и да не се колебая дали да карам на газ :mhihi: Но тогава пък такситата ще станат по 2 лева на километър сигурно. Ако нещо не разбираш можеш да отиден на газ сервиз по принцип, в Дружба BRC сервиза ми прегледаха моята, с газ анализатор, тва-онова и съм доволен общо взето.
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 23 Дек 2007, 18:30

А, бе решил съм да я махна, само се чудя къде ... :roll:
_!_

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 23 Дек 2007, 19:47

странно... защо винаги обвинявате газта за международната ситуация :)
тва шега , но аз примерно нямам познат който да се е оплакал от газ/метан. (с различни марки коли, не бмв само) кви гърмежи кви истории.. ?? не е това темата , но при газов/метанов инжекцион няма такива неща, а и разликата е минимална при спокойно каране.

не е ли по добре да се направи една хубава диагностика, след което да се види кое се е прецакало.
а и ако точно сега ти е писнало от газта.. ами буташ копчето и си караш постоянно на бензин. физическото махане едва ли е голям проблем , но е най добре да я продадеш на някой който ще си слага.
поне файда да имаш :)
успех с решенията :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 23 Дек 2007, 20:24

Space написа:Ахаа, ясно. :confused: Аз точно тия проблеми ги нямам, ама си имам други :lol: Пък и то вече цената на газта и тя не е много ниска, а и след НГ щели да я вдигат с не знам си колко още ... :roll:


тъпите руснаци я дигат с 36 стотинки

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 24 Дек 2007, 0:39

Миро, не съм с ГИ ;)
Марги, мдам нещо такова беше. Та за кво ми е да карам на газ, като ми стане 1.50лв. И на газ ми гори 14-15, а на бенз 11-12 .... Се тая. После дебитомери, дюзи и тн простотии .... Не съм толкова богат, че да карам на газ :mhihi:
_!_

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

Мнение от svetoslavned » 24 Дек 2007, 16:43

Колеги ще ви кажа само едно от добре сложената АГУ могат да ви се повредят само шарнирите.... от многото каране.... :lol: :lol: :lol:
свн

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 24 Дек 2007, 16:51

Мойта 15 дена непалена си пали от раз на газ при -5.Според мен проблема с газта е от некадърно монтиране,а и на м42/44 си е за ГИ
ТДС - Турбо Див Селянин

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook