Моля малко за помощ с превода на вин
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Моля малко за помощ с превода на вин
Искъм някой да ми преведе тези неща. Аз си ги преведох но неуспях да разбера на 100 %
169 KATALYSATOR FUER DIESEL
209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
240 LEATHER STEERING WHEEL
270 WIDER TYRES
314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
464 SKIBAG
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
654 BMW BAVARIA C III
801 GERMANY VERSION
848 ENLARGED WIRING HARNESS
169 KATALYSATOR FUER DIESEL
209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
240 LEATHER STEERING WHEEL
270 WIDER TYRES
314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
464 SKIBAG
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
654 BMW BAVARIA C III
801 GERMANY VERSION
848 ENLARGED WIRING HARNESS
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Re: Моля малко за помощ с превода на вин
169 KATALYSATOR FUER DIESEL - катализатор
209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) - шпер диференциал (25%)
240 LEATHER STEERING WHEEL - кожен волан
270 WIDER TYRES - по-широки гуми
314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES - подгреваеми дюзи на прускалките на предното стъкло
320 MODEL DESIGNATION, DELETION - без емблема за модела на задния капак
400 SLIDING SUNROOF MANUAL - шибидах, ръчен
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT - предни ел. стъкла
423 FLOOR MATS, VELOUR - велурени стелки
428 WARNING TRIANGLE - авариен триъгълник
464 SKIBAG - ски чанта (отвор под подлакътника на задната седалка към багажника
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER - подгреваеми предни седалки
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE - задтилки на задните седалки, ръчно регулируеми
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM - регулируеми фарове
520 FOGLIGHTS - фарове за мъгла
529 MICRO FILTER - филтър за купето
654 BMW BAVARIA C III - радио
801 GERMANY VERSION - немска версия
848 ENLARGED WIRING HARNESS - усилена ел. инсталация
209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) - шпер диференциал (25%)
240 LEATHER STEERING WHEEL - кожен волан
270 WIDER TYRES - по-широки гуми
314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES - подгреваеми дюзи на прускалките на предното стъкло
320 MODEL DESIGNATION, DELETION - без емблема за модела на задния капак
400 SLIDING SUNROOF MANUAL - шибидах, ръчен
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT - предни ел. стъкла
423 FLOOR MATS, VELOUR - велурени стелки
428 WARNING TRIANGLE - авариен триъгълник
464 SKIBAG - ски чанта (отвор под подлакътника на задната седалка към багажника
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER - подгреваеми предни седалки
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE - задтилки на задните седалки, ръчно регулируеми
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM - регулируеми фарове
520 FOGLIGHTS - фарове за мъгла
529 MICRO FILTER - филтър за купето
654 BMW BAVARIA C III - радио
801 GERMANY VERSION - немска версия
848 ENLARGED WIRING HARNESS - усилена ел. инсталация
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
А изкъм да резбера това усилване на ел. инсталацията някъде намира ли се и може ли да е повредено. Или това е нещо цялостно?
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Имъм още един въпрос ако небях направил проверка на вина как бих разбрал че имам шпер.
Някъде трябва ли нищо да свети или пак дато зарабти да светва?
И защо пише само 25 % ?
Някъде трябва ли нищо да свети или пак дато зарабти да светва?
И защо пише само 25 % ?
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Щото толкова излизат от завода...
има начин да разбереш дали имаш шпер...единия вариант - дай ми колата си и за 20 секунди ще ти кажа...
другия вариант - лягаш под задницата на колата и на диференциала има една табелка...търкаш я със шкурка,защото е корозирала с годините...пред предавателното число ако има буквичката S значи е шпер диференциал
има начин да разбереш дали имаш шпер...единия вариант - дай ми колата си и за 20 секунди ще ти кажа...



другия вариант - лягаш под задницата на колата и на диференциала има една табелка...търкаш я със шкурка,защото е корозирала с годините...пред предавателното число ако има буквичката S значи е шпер диференциал

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
И аз съм я пробвал и се усеща е има самоче баща ми ми каза че трябвало да ми свети нещо при хлъзване.
Ок. разбрах мерси за всичко
Весели празници и безаварийно каране по снеговете.
Ок. разбрах мерси за всичко

Весели празници и безаварийно каране по снеговете.
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Шпера е механичен блокаж...няма какво да ти светка...ако имаше ASC щеше да светка когато губи сцепление с пътя и тръгва с фаровете настрани 

- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
и третият най-сигурен вариант е на крик отзад, ако не успееш на ръка да завъртиш надигнатото колело имаш шпер.Това е по-добре защото табелката на дифа може да е доста корозирала,а пък при много износен шпер който не държи няма как с каране да го разбереш 

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
matros написа:и третият най-сигурен вариант е на крик отзад, ако не успееш на ръка да завъртиш надигнатото колело имаш шпер.Това е по-добре защото табелката на дифа може да е доста корозирала,а пък при много износен шпер който не държи няма как с каране да го разбереш
Точно това направих днес.
И явно трябва да черпя има и работи добре дори и след 60 км.





- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
matros написа:и третият най-сигурен вариант е на крик отзад, ако не успееш на ръка да завъртиш надигнатото колело имаш шпер.Това е по-добре защото табелката на дифа може да е доста корозирала,а пък при много износен шпер който не държи няма как с каране да го разбереш
Точно това направих днес.
И явно трябва да черпя има и работи добре дори и след 60 км.





17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани