Моля малко за помощ с превода на вин

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Моля малко за помощ с превода на вин

Мнение от ludia » 21 Дек 2007, 0:07

Искъм някой да ми преведе тези неща. Аз си ги преведох но неуспях да разбера на 100 %

169 KATALYSATOR FUER DIESEL

209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)

240 LEATHER STEERING WHEEL

270 WIDER TYRES

314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

400 SLIDING SUNROOF MANUAL

410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

464 SKIBAG

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

520 FOGLIGHTS

529 MICRO FILTER

654 BMW BAVARIA C III

801 GERMANY VERSION

848 ENLARGED WIRING HARNESS


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 21 Дек 2007, 0:11

Общо взето най-често срещаните екстри,с малката разлика че имаш шпер...а честито,да почерпиш :mhihi: :mhihi: ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Моля малко за помощ с превода на вин

Мнение от tsb_bg » 21 Дек 2007, 0:15

169 KATALYSATOR FUER DIESEL - катализатор

209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) - шпер диференциал (25%)

240 LEATHER STEERING WHEEL - кожен волан

270 WIDER TYRES - по-широки гуми

314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES - подгреваеми дюзи на прускалките на предното стъкло

320 MODEL DESIGNATION, DELETION - без емблема за модела на задния капак

400 SLIDING SUNROOF MANUAL - шибидах, ръчен

410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT - предни ел. стъкла

423 FLOOR MATS, VELOUR - велурени стелки

428 WARNING TRIANGLE - авариен триъгълник

464 SKIBAG - ски чанта (отвор под подлакътника на задната седалка към багажника

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER - подгреваеми предни седалки

498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE - задтилки на задните седалки, ръчно регулируеми

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM - регулируеми фарове

520 FOGLIGHTS - фарове за мъгла

529 MICRO FILTER - филтър за купето

654 BMW BAVARIA C III - радио

801 GERMANY VERSION - немска версия

848 ENLARGED WIRING HARNESS - усилена ел. инсталация


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 21 Дек 2007, 0:16

654 ме интересува и горните 3 4


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 21 Дек 2007, 0:16

Благодаря много за подробното обяснение.
Весели празници и още веднъж благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 21 Дек 2007, 0:22

ludia написа:654 ме интересува и горните 3 4


654 е радиото което фабрично е монтирано на колата ти (BMW BAVARIA C III) ама то е наи-никаквата екстра


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 21 Дек 2007, 0:26

А изкъм да резбера това усилване на ел. инсталацията някъде намира ли се и може ли да е повредено. Или това е нещо цялостно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 21 Дек 2007, 0:33

ludia написа:А изкъм да резбера това усилване на ел. инсталацията някъде намира ли се и може ли да е повредено. Или това е нещо цялостно?


усилена ел. инсталация означава по-голямо сечение на кабелите, по добра изолация и т.н. с цел да издържа повече косуматори


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 21 Дек 2007, 0:46

Имъм още един въпрос ако небях направил проверка на вина как бих разбрал че имам шпер.
Някъде трябва ли нищо да свети или пак дато зарабти да светва?
И защо пише само 25 % ?


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 21 Дек 2007, 0:55

Щото толкова излизат от завода...
има начин да разбереш дали имаш шпер...единия вариант - дай ми колата си и за 20 секунди ще ти кажа... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
другия вариант - лягаш под задницата на колата и на диференциала има една табелка...търкаш я със шкурка,защото е корозирала с годините...пред предавателното число ако има буквичката S значи е шпер диференциал ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 21 Дек 2007, 1:00

И аз съм я пробвал и се усеща е има самоче баща ми ми каза че трябвало да ми свети нещо при хлъзване.
Ок. разбрах мерси за всичко :)
Весели празници и безаварийно каране по снеговете.


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 21 Дек 2007, 1:02

Шпера е механичен блокаж...няма какво да ти светка...ако имаше ASC щеше да светка когато губи сцепление с пътя и тръгва с фаровете настрани ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 21 Дек 2007, 20:52

и третият най-сигурен вариант е на крик отзад, ако не успееш на ръка да завъртиш надигнатото колело имаш шпер.Това е по-добре защото табелката на дифа може да е доста корозирала,а пък при много износен шпер който не държи няма как с каране да го разбереш ;)


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 21 Дек 2007, 21:35

matros написа:и третият най-сигурен вариант е на крик отзад, ако не успееш на ръка да завъртиш надигнатото колело имаш шпер.Това е по-добре защото табелката на дифа може да е доста корозирала,а пък при много износен шпер който не държи няма как с каране да го разбереш ;)


Точно това направих днес.
И явно трябва да черпя има и работи добре дори и след 60 км. :)
;) :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 21 Дек 2007, 21:36

matros написа:и третият най-сигурен вариант е на крик отзад, ако не успееш на ръка да завъртиш надигнатото колело имаш шпер.Това е по-добре защото табелката на дифа може да е доста корозирала,а пък при много износен шпер който не държи няма как с каране да го разбереш ;)


Точно това направих днес.
И явно трябва да черпя има и работи добре дори и след 60 км. :)
;) :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook