Какъв е проблемът с чипване на М52 Б20?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Какъв е проблемът с чипване на М52 Б20?
Какъв е проблемът с чипване на М52 Б20?
След като изчетох темите, където се споменава М52 и така и не ми стана ясно защо е за предпочитане да не се чипва. Предимно се казва >>ми те тия със Сименс….<<
Моля някой, който има идея да разправя. Имаше един случай дето един М52 беше блокирал в 7к ама на газ …беше и с чип ако помня правилно…
След като изчетох темите, където се споменава М52 и така и не ми стана ясно защо е за предпочитане да не се чипва. Предимно се казва >>ми те тия със Сименс….<<
Моля някой, който има идея да разправя. Имаше един случай дето един М52 беше блокирал в 7к ама на газ …беше и с чип ако помня правилно…
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Проблема идва от това че чипа е запоен.Иначе си върви няма грижи.А чипа могат да го разпоят във всеки GSM сервиз.При тези които са с ОБД2 букса може и да не се сваля чипа.
Дай номера на ЕКУ-то и ще ти кажа как се прави.
Дай номера на ЕКУ-то и ще ти кажа как се прави.
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Е как с бели стопове пък без чип.
Всъщност ми се иска БМВ-то да върви още малко но в никакъв случай не искам да рискувам да бастисам моторя с лоши настройки.
Номера на Еку-то къде го пише. За ИС-а взехме номера от чипа, предполагам това имаш предвид.
Всъщност ми се иска БМВ-то да върви още малко но в никакъв случай не искам да рискувам да бастисам моторя с лоши настройки.
Номера на Еку-то къде го пише. За ИС-а взехме номера от чипа, предполагам това имаш предвид.
Breyton написа:Проблема идва от това че чипа е запоен.Иначе си върви няма грижи.А чипа могат да го разпоят във всеки GSM сервиз.При тези които са с ОБД2 букса може и да не се сваля чипа.
Дай номера на ЕКУ-то и ще ти кажа как се прави.
че какъв е корпуса на чипа .. че толкова е проблемно ?
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Mollov написа:Ам'чи той като е запоен чипа тогава не би ли трябвало да е с OBDII???
тогас ко, директно п-ц то към буксата? къде стои тази букса ? или самото ЕКУ се закача?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Burningparis написа:Mollov написа:Ам'чи той като е запоен чипа тогава не би ли трябвало да е с OBDII???
тогас ко, директно п-ц то към буксата? къде стои тази букса ? или самото ЕКУ се закача?
Aко е ОБД2 което силно ме съмнява,се закача колата през диагностичната букса и се флашва ЕКУ-то.
Но на Е36 не съм виждал ОБД2 от Е46 нагоре е.
А в твоя случай сваляш компа разпоява се чипа слага се цокъл на платката,за да можеш да ги го сменяш когато си поискаш бе за поиш и разпояваш и така.
Буксата е отпред при мотора,до бушоните .

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
М52 има с ОБД2 при Е36vld написа: Aко е ОБД2 което силно ме съмнява,се закача колата през диагностичната букса и се флашва ЕКУ-то.
Но на Е36 не съм виждал ОБД2 от Е46 нагоре е.
А в твоя случай сваляш компа разпоява се чипа слага се цокъл на платката,за да можеш да ги го сменяш когато си поискаш бе за поиш и разпояваш и така.
Буксата е отпред при мотора,до бушоните .


Последна промяна krika на 14 Дек 2007, 15:38, променена общо 3 пъти
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Благодаря Vld!
ще погледна. Инак аз си смених чипа на 318 ис-то но там беше елементарно. Само свалих компа, дадох номер ана чипа на пича, който ми даде новия чип и си го сложих обратно.
ще погледна. Инак аз си смених чипа на 318 ис-то но там беше елементарно. Само свалих компа, дадох номер ана чипа на пича, който ми даде новия чип и си го сложих обратно.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
някъде има ли снимка .. на платката и чепа
и .. може ли от моята кола .. да препишем чепа и да го сложим на друга като моята
или софтуера е "вързан за конкретната кола"
EP07165 са моите цифри
другия въпрос .. е .. моята кола е с АСЦ
може ли да се пренесе софта на друга без АСЦ
и .. може ли от моята кола .. да препишем чепа и да го сложим на друга като моята
или софтуера е "вързан за конкретната кола"
EP07165 са моите цифри
другия въпрос .. е .. моята кола е с АСЦ
може ли да се пренесе софта на друга без АСЦ
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Ivo III написа:някъде има ли снимка .. на платката и чепа
и .. може ли от моята кола .. да препишем чепа и да го сложим на друга като моята
или софтуера е "вързан за конкретната кола"
EP07165 са моите цифри
другия въпрос .. е .. моята кола е с АСЦ
може ли да се пренесе софта на друга без АСЦ
Realoem казва, че си с MS41, демек трябва да се флашва
И аз се бях засилил за чип, но сега като разбрах, че требе да се флашва ...
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани