Няколко въпроса като за начинаещ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Няколко въпроса като за начинаещ

Мнение от kmet » 17 Мар 2004, 15:00

Здравейте момчета
Имам 316i /м40/ е36 от няколко дена и ме интересува следното:
Двигателът защитен ли е при скъсване на ангренажен ремък?
Парното духа горещо но въздушния поток е слаб въпреки високите обороти на вентилатора
Каква е ориентировъчно цената на обтяжната ролка или ролки на ангренажа?
Някой чувал ли е че при реглаж на предницата да се слагат тежести или да се прави с двама пасажери в купето и при смяна на накрайник и щанга имали някаква особеност,защото след смяна се чува едно стържене въпреки че е смазано карето на щангата?
Ауспухът ми е черен въпреки катализатора от какво може да е?

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Re: Няколко въпроса като за начинаещ

Мнение от Vasilen » 17 Мар 2004, 15:04

kmet написа:Здравейте момчета
Парното духа горещо но въздушния поток е слаб въпреки високите обороти на вентилатора

На този въпрос отговора определено се крие в микрофилтъра!
Цена от 23-33 лв на Е34 го знам къде е :lol: , но при Е36 може да е на друго място :wink:
May the BMW force be with you!

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Re: Няколко въпроса като за начинаещ

Мнение от ati » 17 Мар 2004, 15:24

kmet написа:Здравейте момчета
Имам 316i /м40/ е36 от няколко дена и ме интересува следното:
Двигателът защитен ли е при скъсване на ангренажен ремък?


единствената надеждна защита е навременната смяна на ремъка
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 17 Мар 2004, 15:30

парното духа топло само на краката и стъклото (моето бмв е без клима) да не го чакаш на арматурното табло :) , защита май няма :D и моя е м40, 3-те ролки ми излезнаха 120-130 лв, ремак 25лв, 30 -работа. Не знам какъв бой трябва да и теглиш на колата та да избели ауспуха :evil: :evil:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 17 Мар 2004, 18:24

Топло трябва да духа от всички възможни места ,няма такоз нещо само на стъклото и краката.. :roll:

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 18 Мар 2004, 7:44

:nono: (без клима) на самата врътка за управляване на виздуха си е маркирано със синьо , дори другата да е на червено така вкарва свеж вездух без да минада през радиатора / 92 г./
Изображение

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 18 Мар 2004, 12:06

мдааа на е36 челно духа само студ ако няма климатик!

въздушния филтър за купето се намира като отвориш предния капак
точно по средата непосредствено пред предното стъкло

това че ауспуха ти е черен може да ти е заминал катализатора, ако не може самото гърне да е за смяна - да е изгоряло отвътре
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 5.03.2004
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: E90 320D

Мнение от alex70 » 18 Мар 2004, 12:28

не сам чувал за защита при скъсан ремък затова ако не знаеш кога е сменян за последно по-добре го смени. по-евтино е от ремонт на двигателя
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: Планетата ЗЕМЯ

Мнение от KUPETO » 18 Мар 2004, 23:43

Черният ауспух може да е от проблем в изгарянето на безина или нещо свързано с инжекциона,трябва да я качиш на стенд за емисиите на газовете и ще ти кажат за кво ства въпрос.
А пък за ремъка сменяй при първа възможност както и маслото,огледай и свещите и кабелите защото черният ауспух може да е тях :!: :roll:
Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 19 Мар 2004, 9:11

Аз досега не съм видял Е36 дето да не му е черен ауспуха 8) . Според мен причината е, че докато двигателя е под 70 градуса, ECU-то пуска много обогатена смес.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 19 Мар 2004, 10:02

Моето редовно е с черен ауспух също, въпреки че наскоро му правиха газоанализ (как звучи само :) ) и уж сместа е точна. Ако го юркам поне половин час да загрее добре ауспуха, става гълъбово сив.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 5.03.2004
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: E90 320D

Мнение от alex70 » 19 Мар 2004, 12:41

ПРИ РЕГЛАЖ НА ПРЕДЕН МОСТ НЕ ЗНАМ ДА СЕ СЛАГАТ ТЕЖЕСТИ А И НЕ ВИЖДАМ СМИСЪЛ. ИМАМ ПРИЯТЕЛ МНОГО ДОБЪР МАЙСТОР ПО ПРЕДНИЦИТЕ И ВИНАГИ ПРАВИ РЕГЛАЖА ПРИ ПРАЗНА КОЛА И ДОСЕГА НЕ СЪМ ЧУЛ ДА СЕ ОПЛАКВАТ ОТ НЕГО,
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: Планетата ЗЕМЯ

Мнение от KUPETO » 19 Мар 2004, 15:22

alex70 написа:ПРИ РЕГЛАЖ НА ПРЕДЕН МОСТ НЕ ЗНАМ ДА СЕ СЛАГАТ ТЕЖЕСТИ А И НЕ ВИЖДАМ СМИСЪЛ. ИМАМ ПРИЯТЕЛ МНОГО ДОБЪР МАЙСТОР ПО ПРЕДНИЦИТЕ И ВИНАГИ ПРАВИ РЕГЛАЖА ПРИ ПРАЗНА КОЛА И ДОСЕГА НЕ СЪМ ЧУЛ ДА СЕ ОПЛАКВАТ ОТ НЕГО,


В Дару кар сядат двама майстори и така регулират и преден и заден мост,поне на моето купе 318 ис 93 г.
зависи от стенда и най-вече програмата :!:
Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 9.07.2004

Re: Няколко въпроса като за начинаещ

Мнение от 5етко 5етицата » 19 Апр 2005, 14:05

На този въпрос отговора определено се крие в микрофилтъра!
Цена от 23-33 лв на Е34 го знам къде е...


За този на климатика ли говориш?

Дето се сменя пипкаво през жабката?

Аз след разкостване установих, че филтър за климатика в купето нямам. Няма и място за него. Явно съм от първите...
А господата от БМВ Кастъмър сървис така и не ми отговориха: конструктивно има ли моята, даже VIN им пратих...
А хората от МANN цяло упътване ми пратиха, но явно съм на странен екземпляр.
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 19 Апр 2005, 14:48

mitak_o написа::nono: (без клима) на самата врътка за управляване на виздуха си е маркирано със синьо , дори другата да е на червено така вкарва свеж вездух без да минада през радиатора / 92 г./

А случайно да знаете дали и на Е30 не е така щото при мен е точно така - челното винаги духа само студено дори и когато съм дал изцяло на топло. Чудех се дали не е прецакано нещо и да го търсим от къде е ..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook