Да вдигна малко оборотите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Deadgame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: м50б20
Да вдигна малко оборотите
Искма да попитам сега зимата да вдигна малко обототите от 800 - 900 на 1000 1100 какво мислите двигателя е 1.6 м43 та идеята ми е да ги вдигна защото като и пусна парното сега зимата и на светофара като съм застанал оборотите почват от 8-900 да падат на 700
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Оборотите се регулират от ECU-то. Когато колата е загряла и е на празен ход трябва да са към 750-800. Играят ли ти оборотите на празен ход ?
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
земай отверката и върти на поразия...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Deadgame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: м50б20
zBoost написа:Оборотите се регулират от ECU-то. Когато колата е загряла и е на празен ход трябва да са към 750-800. Играят ли ти оборотите на празен ход ?
На празен ход играят само ако пусна парното на 4 иначе като е спряно си коват не марда
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Би трябвало като пуснеш консуматор примерно парно, фарове, халогени или като се пусне перката да паднат замалко и ECU-то да ги възстанови и да ги държи стабилни.
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
И аз имам същия проблем при пускане на фарове + затопляне на седалките и + още само едно нещо почват да падат оборотите.
Някои знае ли от какво е по точно и защо се случва само като е пуснат някакав ел.кунсоматор.
И ако ако мога да попитам какво е ECO?
Някои знае ли от какво е по точно и защо се случва само като е пуснат някакав ел.кунсоматор.
И ако ако мога да попитам какво е ECO?
- Deadgame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: м50б20
zBoost написа:Би трябвало като пуснеш консуматор примерно парно, фарове, халогени или като се пусне перката да паднат замалко и ECU-то да ги възстанови и да ги държи стабилни.
И така ще варви кочината

- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Според мен това е от акомулатора. Ако е слаб акомулатора точно това са признаците. Аз наскоро си презаредих моя, понеже акумолатора ми сигнализира, че трябва да го заредя. След като го заредих оборотите не мардат. Преди мардаха при парно вклиючено на 2 и загряване на задното стъкло. Сега това го няма. Дори самите ми фарове преди леко отдаваха като включвах загряването на задното стъкло. Честно казано това не е проблем според мен. Колко време ще го караш на 4 това парно 1-2 мин. А и си е доста голяма консумация. В момента и през деня сме с фарове и те дарпат. Не му мислете толкова. 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Ако е от акумулатора, симптомите са мигаща лампа на ABS като палите колата. Това значи, че тока е слаб. При мене сега зимата понякога премигва ама нямам такъв проблем с оборотите, обаче съм с климатроник. Ама и моя на лампата показва черно, демек трябва да го заредя.
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Да! Това с АБС е така май. Отностно акомулатора аз имах в предвид като казах, че ми сигнализира за презареждане, че той самия на него си има една сигнализация. Когато е зелено си е нормално зареден, когато стане черно - за зарейждане, а като е оцветено в жълто - за смяна на акомулатора. Има си вградена сигнализация. Като ми я докараха колата от Германия си беше с този акомулатор. На него също пише БМВ и има разни инструкций и тез екстри, за които говоря. Иначе май и в БГ вече има такива акомулатори.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
ludia написа:И аз имам същия проблем при пускане на фарове + затопляне на седалките и + още само едно нещо почват да падат оборотите.
Някои знае ли от какво е по точно и защо се случва само като е пуснат някакав ел.кунсоматор.
И ако ако мога да попитам какво е ECO?
Когато двигателят работи на празен ход с включен мощен консуматор, като фарове, парно или подгряване на задното стъкло, алтернатора не може да осигури необходимото количество енергия, колата черпи повече ток от акумулатора и се получава лек спад в напрежението на искрата на свещите. Това напрежение на искрата е един от важните фактори за мощността на двигателя и за това се получава спад на оборотите. При нов акумулатор това е по-слабо изразено, при по-стар повече. Това явление е нормално ( не е болка за умиране ), но въпроса е колата да не се оставя да работи в този режим за дълго време.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Говорите пълни глупости , изобщо не е от акумулатора това. Най-вероятно е стъпковото моторче но може и много други неща да са, има си диагностика.
- Deadgame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: м50б20
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани