Да вдигна малко оборотите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Да вдигна малко оборотите

Мнение от Deadgame » 11 Дек 2007, 21:30

Искма да попитам сега зимата да вдигна малко обототите от 800 - 900 на 1000 1100 какво мислите двигателя е 1.6 м43 та идеята ми е да ги вдигна защото като и пусна парното сега зимата и на светофара като съм застанал оборотите почват от 8-900 да падат на 700

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 11 Дек 2007, 21:45

Оборотите се регулират от ECU-то. Когато колата е загряла и е на празен ход трябва да са към 750-800. Играят ли ти оборотите на празен ход ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 11 Дек 2007, 21:49

земай отверката и върти на поразия...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 11 Дек 2007, 22:12

zBoost написа:Оборотите се регулират от ECU-то. Когато колата е загряла и е на празен ход трябва да са към 750-800. Играят ли ти оборотите на празен ход ?


На празен ход играят само ако пусна парното на 4 иначе като е спряно си коват не марда

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 11 Дек 2007, 22:18

Би трябвало като пуснеш консуматор примерно парно, фарове, халогени или като се пусне перката да паднат замалко и ECU-то да ги възстанови и да ги държи стабилни.


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 11 Дек 2007, 22:43

И аз имам същия проблем при пускане на фарове + затопляне на седалките и + още само едно нещо почват да падат оборотите.
Някои знае ли от какво е по точно и защо се случва само като е пуснат някакав ел.кунсоматор.
И ако ако мога да попитам какво е ECO?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 11 Дек 2007, 22:46

zBoost написа:Би трябвало като пуснеш консуматор примерно парно, фарове, халогени или като се пусне перката да паднат замалко и ECU-то да ги възстанови и да ги държи стабилни.



И така ще варви кочината :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 11 Дек 2007, 23:02

Според мен това е от акомулатора. Ако е слаб акомулатора точно това са признаците. Аз наскоро си презаредих моя, понеже акумолатора ми сигнализира, че трябва да го заредя. След като го заредих оборотите не мардат. Преди мардаха при парно вклиючено на 2 и загряване на задното стъкло. Сега това го няма. Дори самите ми фарове преди леко отдаваха като включвах загряването на задното стъкло. Честно казано това не е проблем според мен. Колко време ще го караш на 4 това парно 1-2 мин. А и си е доста голяма консумация. В момента и през деня сме с фарове и те дарпат. Не му мислете толкова. :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 11 Дек 2007, 23:11

Ако е от акумулатора, симптомите са мигаща лампа на ABS като палите колата. Това значи, че тока е слаб. При мене сега зимата понякога премигва ама нямам такъв проблем с оборотите, обаче съм с климатроник. Ама и моя на лампата показва черно, демек трябва да го заредя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 12 Дек 2007, 0:39

Да! Това с АБС е така май. Отностно акомулатора аз имах в предвид като казах, че ми сигнализира за презареждане, че той самия на него си има една сигнализация. Когато е зелено си е нормално зареден, когато стане черно - за зарейждане, а като е оцветено в жълто - за смяна на акомулатора. Има си вградена сигнализация. Като ми я докараха колата от Германия си беше с този акомулатор. На него също пише БМВ и има разни инструкций и тез екстри, за които говоря. Иначе май и в БГ вече има такива акомулатори.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 12 Дек 2007, 1:03

Одавна има такива. Моя е ACDelco и е такъв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 12 Дек 2007, 21:11

ludia написа:И аз имам същия проблем при пускане на фарове + затопляне на седалките и + още само едно нещо почват да падат оборотите.
Някои знае ли от какво е по точно и защо се случва само като е пуснат някакав ел.кунсоматор.
И ако ако мога да попитам какво е ECO?


Когато двигателят работи на празен ход с включен мощен консуматор, като фарове, парно или подгряване на задното стъкло, алтернатора не може да осигури необходимото количество енергия, колата черпи повече ток от акумулатора и се получава лек спад в напрежението на искрата на свещите. Това напрежение на искрата е един от важните фактори за мощността на двигателя и за това се получава спад на оборотите. При нов акумулатор това е по-слабо изразено, при по-стар повече. Това явление е нормално ( не е болка за умиране ), но въпроса е колата да не се оставя да работи в този режим за дълго време.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Кара: E60xd

Мнение от mpower75 » 14 Дек 2007, 15:52

Това за ABS си е точно така,но се проявява най-вече когато времето е доста влажно или в магла с пуснати халогени.Последния пьт направо си угасна CD-то.Явно си има нещо което изключва консуматори когато се пренатовари.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 14 Дек 2007, 16:13

Говорите пълни глупости , изобщо не е от акумулатора това. Най-вероятно е стъпковото моторче но може и много други неща да са, има си диагностика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 14 Дек 2007, 20:19

:mhihi: :mhihi: :bchug:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook