Леко питане за катализатора

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Леко питане за катализатора

Мнение от kraska » 10 Дек 2007, 0:37

Веднага знам че всички ще офнат "пак ли?", но питането ми е към тези които искат колите да не им бучат в купето. Днес реших да се разходя до практикер и колата едвам набираше :shock: ,напоследък наистина я чувствах спъната ама чак толкова никога. Оборотите на празен ход не се менят. Когато реша да я настъпя на 2-ра до към 5500об. (с голям зор по надолнище) в купето замирисваше на една тежка миризма,но не на развалени яйца баш. :). След като си тръгнах от практикер, колата вървеше по-добре (даже натоварена). Та си помислих КАТАЛИЗАТОР. Отдавна му се каня,но едно ме спира т.к. питах един дето се занимава с това ми каза че каквото и да слагам колата няма да е безшумна както е била. Та въпроса ми към вас каква ви е е идеята и някой с безшумно гърне махал ли си е катализатора и как се е отразило на шума в купето?
Благодаря на всички предварително.

P.S. И ако някой знае във варна къде читаво ще го направят?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Мнение от EnimEn » 10 Дек 2007, 4:12

маха се катализатора и на негово място се слага резонаторно гърне. цяла процедура ще ти струва м/у 60 и 120 лв
има шанс да ти закупят катализатора, за това е така.
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 10 Дек 2007, 10:48

Това го знам, само дето ме притеснява гадния шум в купето после. Затова питам тези дето са го правили това,дали се усеща осезаемо разликата в шума.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 8.01.2007
Местоположение: София

Мнение от speedmaniac » 10 Дек 2007, 12:07

Според мен с резонаторно гърне разликата не е много голяма, а напротив, става пееко по-приятен звука ;)
...E36 Rulzzz... ;)
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 10 Дек 2007, 14:43

А ако се избуши катализатора и на негово място сложат вата или там както ги праят,да не си личи че е махан ? Някой правил ли го е това?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 10 Дек 2007, 23:24

Явно минавам на варианта проба-грешка щом никой не знае :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 9.08.2007

Мнение от Dj0kera » 11 Дек 2007, 9:55

аз мислех да си махам катализатора не е запушен ами еи така да го няма ма се отказах майстора в сервиза ми каза че бая ще бучи ако сложа тръба а другия вариянт било право гърне с вата ама звука на колата се променял начи това право гърне струва 60лв и убирало вибрациите и шума но до каква степен незнам :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 25.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F15

Мнение от theraven_nz » 11 Дек 2007, 10:44

И аз да питам тея с избушените катализатори... какво правим при техническия преглед или по-точно като ти замерват изгорелите газове? някой да е имал проблеми?
---

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 11 Дек 2007, 13:58

Проблем с прегледа ще имате,не ме питайте ама е така,иначе катализатора се маха лесно.Сваляш гърнето,внимателно отваряш алуминиевата ламарина която е около гърнето,правиш отвор с флекса и му вадиш карантията,ударяш шевовете с телоподавката и си слагаш обратно алуминиевата ламарина като краищата и ги притискаш с клещи.Не личи че е изтърбушвано гърнето и шума почти не се променя.Но винаги има едно НО,от заварките гърнето почва да гние по-бързо,на прегледа ако не е твой човек в повечето случаи духаш супата,ебахти екологията някой кошници кадат като печки и влизат в нормата а бавареца к..р,
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 18.02.2008
Местоположение: Варна

Мнение от JasonStorm » 08 Мар 2008, 11:48

Вчера махнах катализатора и звука се промени савсем леко само във високите обороти. Сложих резонаторно гарне и ми взеха катализатора за 100 лв. Колата варви по добре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 6.03.2007
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: остъклена тераса
Мечтае да кара: open wheeler

Мнение от dobo-is » 08 Мар 2008, 12:10

kraska написа:Това го знам, само дето ме притеснява гадния шум в купето после. Затова питам тези дето са го правили това,дали се усеща осезаемо разликата в шума.

вместо резонатор,да ти сложат тръба(диаметъра и да е равен със диам.на системата)според мен е по добре
аз бях със резонатор но го отрязах и си капнах една тръбичка
и звука ми харесва повече
brillantrot team
Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 08 Мар 2008, 13:10

dobo-is написа:
kraska написа:Това го знам, само дето ме притеснява гадния шум в купето после. Затова питам тези дето са го правили това,дали се усеща осезаемо разликата в шума.

вместо резонатор,да ти сложат тръба(диаметъра и да е равен със диам.на системата)според мен е по добре
аз бях със резонатор но го отрязах и си капнах една тръбичка
и звука ми харесва повече


не трябва ли да се сменя само с резонаторно гърне...... :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 08 Мар 2008, 13:13

Аз съм стръба вместо катализатора...!Тка си е супер,звука е много лек и приятен...и особено като влезе над 4 почва да се изменя много...а и мотора си работи каточели по отпушен :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Мнение от EnimEn » 08 Мар 2008, 19:06

kraska написа:А ако се избуши катализатора и на негово място сложат вата или там както ги праят,да не си личи че е махан ? Някой правил ли го е това?

Аз съм така, но не с вата, ами още един лист ламарина, азбест и т.н. звука стана невероятен! Още не съм чул 320-ка да работи така


inseCT написа:Аз съм стръба вместо катализатора...!Тка си е супер,звука е много лек и приятен...и особено като влезе над 4 почва да се изменя много...а и мотора си работи каточели по отпушен :roll:

така ще си съсипеш задното гърне доста по-бързо ...
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: Стара Загора

Мнение от bmw4099 » 09 Мар 2008, 11:44

И аз моя катализтор го махнах и на негово място ми сложиха една трабичка и няма да ви казвам какъв режешт звук се получава след 3000обр.Отпуши се с 10кончета :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: .Между деругото ми казаха че като си махаш катализатора трябва да ти сложат някво мостче за да лъже ламбда сондата иначе давало грешки в компа

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook