табло?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Трябва да си свалиш волана, след тва има две винтчета с които се захваща, от горната страна се намират. После трябва някакси да го издърпаш, ако не можеш разкачаш отдолу кората, бъркаш и го избутваш. Има три кабела които се изключват отзад. Крушките, които осветяват цялото табло са същите като габаритите(3W), общо три са по левче от автоманията. Вчера я правих и аз тази операция.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Информацията (подробно и със снимки) е от колегата MRS
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... =1&photo=1
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... =1&photo=1
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Нищо подобно.
Волана нетрябва да се маха.Трябва единствено да се отвият двете болчета отгоре които го държат, след това насискаш със прасти долния край на таблото и отгоре ще зейне малко.
Ти ще се възползваш от това зейване и ще го хванеш и щего издарпаш максимално до волана.
След което отзад има едни много специфични щифтове.
Те се махат много лесно.
Натискаш пластмасичката последата нажатре тя се прибира и "клюна" които затваря буската се издърпва нагоре и буксата излиза.
След като изкараш и 3 те букси изваждаш таблото в посока пасажерската седалка, като завурташ волана заедно с таблото.
Много е лесно. Само не забравяи преди за дапочнеш тези операций да изключиш клемите на акомулатора че след това ще ти свети АЕР бега.
Успех.
Ако неуспееш съм готов да ти помогна.
Волана нетрябва да се маха.Трябва единствено да се отвият двете болчета отгоре които го държат, след това насискаш със прасти долния край на таблото и отгоре ще зейне малко.
Ти ще се възползваш от това зейване и ще го хванеш и щего издарпаш максимално до волана.
След което отзад има едни много специфични щифтове.
Те се махат много лесно.
Натискаш пластмасичката последата нажатре тя се прибира и "клюна" които затваря буската се издърпва нагоре и буксата излиза.
След като изкараш и 3 те букси изваждаш таблото в посока пасажерската седалка, като завурташ волана заедно с таблото.
Много е лесно. Само не забравяи преди за дапочнеш тези операций да изключиш клемите на акомулатора че след това ще ти свети АЕР бега.
Успех.
Ако неуспееш съм готов да ти помогна.
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
E аз съм го казал с махане на вола, щото си сменях и кормилната конзола и така го правих. Са видех че става и така. Само да ви питам, и ваще табла ли светят по-слабо в средата(сменил съм и трите крушки) и някой сменял ли е светодиотчетата дето осветяват копчетата за стъклата
П.П. Между другото си направих хоум-мейд рингове за таблото, някой ако е заинтересован може да постна снимки

П.П. Между другото си направих хоум-мейд рингове за таблото, някой ако е заинтересован може да постна снимки
- spens_82
- ентусиаст
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 3.05.2007
- Местоположение: варна на морето
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
- Детайли за колата: E60 530D 218коня
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Valentin_Peev написа:E аз съм го казал с махане на вола, щото си сменях и кормилната конзола и така го правих. Са видех че става и така. Само да ви питам, и ваще табла ли светят по-слабо в средата(сменил съм и трите крушки) и някой сменял ли е светодиотчетата дето осветяват копчетата за стъклата
П.П. Между другото си направих хоум-мейд рингове за таблото, някой ако е заинтересован може да постна снимки
Вальо, никой не те упреква, сигурен съм , че ти е било и по-лесно със свален волан.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Le Transporteur написа: Вальо, никой не те упреква, сигурен съм , че ти е било и по-лесно със свален волан.

- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Намерих някакви алуминиеви пръчици, които са дълги около метър и разбрах че служели за моделиране. Всъщност няма нищо сложно, въпроса е да се огънат хубаво по формата на ринга и да се напаснат. Аз използвах хокейна шайба и дезодоронт за да ги огъна. Трябва да се огънат малко повече от самия ринг, щото след тва се разширяват сами. Като се направи формата може да се запоят и след тва е донапасване така че да лягат хубаво на таблото. Залепил съм ги със силикон. Ето ги мойте как се получиха, при повече време и играчка може и по-добре да станат8)











- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
супер са!
само е трябвало докато си го свалил да си смениш средната крушка, че не ти свети. и моята е така, но при почукване светва и става доста по-добре. ще трябва и аз да свалям...
малко офтопик, но да питам лампата за резервата и червената лампа за водата с еднакъм нюанс ли светят?
на мен едната ми оранжевее леко
само е трябвало докато си го свалил да си смениш средната крушка, че не ти свети. и моята е така, но при почукване светва и става доста по-добре. ще трябва и аз да свалям...
малко офтопик, но да питам лампата за резервата и червената лампа за водата с еднакъм нюанс ли светят?
на мен едната ми оранжевее леко

- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
и трите крушки са нови, трябва да вида светловодите да не са мръсни. Иначе всички крушки мисля че светат бяло, просто пред тях има филтър(фолио) със съответния цвят
Hristo написа:супер са!
само е трябвало докато си го свалил да си смениш средната крушка, че не ти свети. и моята е така, но при почукване светва и става доста по-добре. ще трябва и аз да свалям...
малко офтопик, но да питам лампата за резервата и червената лампа за водата с еднакъм нюанс ли светят?
на мен едната ми оранжевее леко
чесно казано не искам да виждам как свети лампата за водата



иначе лесно може да се види с онзи тест - с натиснато копчето за нулиране на брояча, завърташ бавно ключа на контакт след което тръгват с всяко натискане тестове на таблото. та петия или там някъде.. прави тест на таблото , стрелките и лампите.
т.е. стрелките се завъртат доктая, а лампите - резерви и аварийни светват.
успех.
иначе ринговете ми харесаха


аз между другото съм играл в Русия като ученик и студент


"шаайбу шаааайбу ! "

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани