Съвет за обезвъздушаване на М40B16.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- ///М Теchnic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: United States of America
Съвет за обезвъздушаване на М40B16.
Здравейте колеги!
Смених термостата и при обезвъздушаването се случи следното:
Оставих пробката отворена и започнах да наливам антифриза, като в последствие запалих мотора, за да поема по-бързо антифриза.Течноста започна да загрява и на моменти през пробката започнаха да излизат редувайки се течност и въздух.Разбира се кагато въздуха свършваше, завивах пробката и така докато налях целия антифриз, който бях източил.
Това което ме учуди е, че когато всичката течност беше налята и мотора беше загрял, отвихах пробката и я махах, а от там нищто не излизаше, в случай че течноста циркулираше, понеже виждах в отвора за наливане как шурти от входната магистрала под гърловината.
Значи ли това че е успешно обезвъздушена?!
Ако разбирате какъв е проблема, моля светнете ме.
10Х!
Смених термостата и при обезвъздушаването се случи следното:
Оставих пробката отворена и започнах да наливам антифриза, като в последствие запалих мотора, за да поема по-бързо антифриза.Течноста започна да загрява и на моменти през пробката започнаха да излизат редувайки се течност и въздух.Разбира се кагато въздуха свършваше, завивах пробката и така докато налях целия антифриз, който бях източил.
Това което ме учуди е, че когато всичката течност беше налята и мотора беше загрял, отвихах пробката и я махах, а от там нищто не излизаше, в случай че течноста циркулираше, понеже виждах в отвора за наливане как шурти от входната магистрала под гърловината.
Значи ли това че е успешно обезвъздушена?!
Ако разбирате какъв е проблема, моля светнете ме.
10Х!
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Re: Съвет за обезвъздушаване на М40B16.
///М Теchnic написа:Здравейте колеги!
Смених термостата и при обезвъздушаването се случи следното:
Оставих пробката отворена и започнах да наливам антифриза, като в последствие запалих мотора, за да поема по-бързо антифриза.Течноста започна да загрява и на моменти през пробката започнаха да излизат редувайки се течност и въздух.Разбира се кагато въздуха свършваше, завивах пробката и така докато налях целия антифриз, който бях източил.
Това което ме учуди е, че когато всичката течност беше налята и мотора беше загрял, отвихах пробката и я махах, а от там нищто не излизаше, в случай че течноста циркулираше, понеже виждах в отвора за наливане как шурти от входната магистрала под гърловината.
Значи ли това че е успешно обезвъздушена?!
Ако разбирате какъв е проблема, моля светнете ме.
10Х!



- ///М Теchnic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: United States of America
Нивото със сигурност ще е 4-ри пръста под COLD, заради техническите загуби при източването и наливането.Утре ще долея и пак ще пробвам.
Межу другото, има още една пробка за обезвъздушаване, тя е на корпуса на термостата, също подпомага операцията, но при загрял мотор, когато големия кръг е отворен.Стягайте я премерено,че се цепи корпуса.
Межу другото, има още една пробка за обезвъздушаване, тя е на корпуса на термостата, също подпомага операцията, но при загрял мотор, когато големия кръг е отворен.Стягайте я премерено,че се цепи корпуса.
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
За по-голяма сигурност може да оставиш колата под наклон докато доливаш антифриз (предницата да е на по високо), сипваш смело до горе, после като пофорсираш малко с отворена пробка ще излезе ненужното 

Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани