Съвет за обезвъздушаване на М40B16.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 17.02.2007
Местоположение: United States of America

Съвет за обезвъздушаване на М40B16.

Мнение от ///М Теchnic » 06 Дек 2007, 21:42

Здравейте колеги!

Смених термостата и при обезвъздушаването се случи следното:

Оставих пробката отворена и започнах да наливам антифриза, като в последствие запалих мотора, за да поема по-бързо антифриза.Течноста започна да загрява и на моменти през пробката започнаха да излизат редувайки се течност и въздух.Разбира се кагато въздуха свършваше, завивах пробката и така докато налях целия антифриз, който бях източил.

Това което ме учуди е, че когато всичката течност беше налята и мотора беше загрял, отвихах пробката и я махах, а от там нищто не излизаше, в случай че течноста циркулираше, понеже виждах в отвора за наливане как шурти от входната магистрала под гърловината.

Значи ли това че е успешно обезвъздушена?!
Ако разбирате какъв е проблема, моля светнете ме.

10Х!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Дек 2007, 21:45

Като изстине антифриза до къде е нивото в казанчето
Струва ми се както го описваш, че му трябва още антифриз

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Re: Съвет за обезвъздушаване на М40B16.

Мнение от inseCT » 06 Дек 2007, 22:03

///М Теchnic написа:Здравейте колеги!

Смених термостата и при обезвъздушаването се случи следното:

Оставих пробката отворена и започнах да наливам антифриза, като в последствие запалих мотора, за да поема по-бързо антифриза.Течноста започна да загрява и на моменти през пробката започнаха да излизат редувайки се течност и въздух.Разбира се кагато въздуха свършваше, завивах пробката и така докато налях целия антифриз, който бях източил.

Това което ме учуди е, че когато всичката течност беше налята и мотора беше загрял, отвихах пробката и я махах, а от там нищто не излизаше, в случай че течноста циркулираше, понеже виждах в отвора за наливане как шурти от входната магистрала под гърловината.

Значи ли това че е успешно обезвъздушена?!
Ако разбирате какъв е проблема, моля светнете ме.

10Х!


:OT: Колега,ас съм с 6-так...ама ве4е 2ра седмица немога да го обезваздуша как треа...ужас ходих на майстори и ништо...се едно и сашто...ням парно един пат загрява друг пат не6тет рети пат ниски обороти четварти пат сама се форсира...незнам ве4е кво да правя...главата ми се подпали... :ranting: Извинете ме за ОФТОПИКА!Ама исках да си излея душата :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 17.02.2007
Местоположение: United States of America

Мнение от ///М Теchnic » 06 Дек 2007, 22:18

Нивото със сигурност ще е 4-ри пръста под COLD, заради техническите загуби при източването и наливането.Утре ще долея и пак ще пробвам.

Межу другото, има още една пробка за обезвъздушаване, тя е на корпуса на термостата, също подпомага операцията, но при загрял мотор, когато големия кръг е отворен.Стягайте я премерено,че се цепи корпуса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 07 Дек 2007, 8:04

За по-голяма сигурност може да оставиш колата под наклон докато доливаш антифриз (предницата да е на по високо), сипваш смело до горе, после като пофорсираш малко с отворена пробка ще излезе ненужното :yes:
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook