моля някой да помогне
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
моля някой да помогне
какво означават тези екстри
ENLARLIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
GED WIRING HARNESS -
ENLARGED WIRING HARNESS
мерси предварително
ENLARLIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
GED WIRING HARNESS -
ENLARGED WIRING HARNESS

мерси предварително
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
евалаtsb_bg написа:ENLARLIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) - шпрер диференциал 25%
GED WIRING HARNESS - ENLARGED WIRING HARNESS - допълнителна защита на ел. инсталацията
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
а като имам шпер диференциал защо боксува като луда
или можеби бушона е изключен ако въобще има такъв
или можеби бушона е изключен ако въобще има такъв

- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
а показва ли на таблото като на други колиедна одивителна когато работиtsb_bg написа:Шпера е механичен - няма бушони
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
- bate raiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: София
Много съм скаран с техниката, затова ако нещо сбъркам не бързайте да ме храните
, ама имам спомени, че колата трябва да е вдигната / задния мост да е във въздуха / , изключена от скорост и като завъртиш едната гума, то и другата трябва да се завърти във същата посока. Друг вариант е да вдигнеш на крик само от едната страна и да опиташ да завъртиш гумата - ако това стане с голямо съпротивление / трудно /, значи си със шпер... Поздрави и дано да съм обяснил правилно...


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
мерси бате райко като правих накладките много трудно завъртях колелото това е добре ама кажи защо колата боксува толковаbate raiko написа:Много съм скаран с техниката, затова ако нещо сбъркам не бързайте да ме храните![]()
, ама имам спомени, че колата трябва да е вдигната / задния мост да е във въздуха / , изключена от скорост и като завъртиш едната гума, то и другата трябва да се завърти във същата посока. Друг вариант е да вдигнеш на крик само от едната страна и да опиташ да завъртиш гумата - ако това стане с голямо съпротивление / трудно /, значи си със шпер... Поздрави и дано да съм обяснил правилно...
Последна промяна bobreti на 05 Дек 2007, 23:09, променена общо 1 път
- bate raiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: София
bobreti каза:
"а като имам шпер диференциал защо боксува като луда.."
Колега, цитирам ти мнение от оф роуд форум, нямам представа вярно ли е или не, нека знаещите се включат, но може би тук се крие отговора на въпроса ти:
"LSD значи именно Лимитед Слип Дифиринциал - така че не се блокира напълно, просто прехвърля част от усилието от разтовареното на натовареното колело или ос... Принципа на работа - същия като да караш на полусъединител, така че с течение на времето фрикционите се износват и става обикновен диференциал. Това не се случва с диференциалите със 100% блокировка, типовете са различни."
"а като имам шпер диференциал защо боксува като луда.."
Колега, цитирам ти мнение от оф роуд форум, нямам представа вярно ли е или не, нека знаещите се включат, но може би тук се крие отговора на въпроса ти:
"LSD значи именно Лимитед Слип Дифиринциал - така че не се блокира напълно, просто прехвърля част от усилието от разтовареното на натовареното колело или ос... Принципа на работа - същия като да караш на полусъединител, така че с течение на времето фрикционите се износват и става обикновен диференциал. Това не се случва с диференциалите със 100% блокировка, типовете са различни."
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
ок.ще отида до дарукар ако може да направят една проверка и да кажатbate raiko написа:bobreti каза:
"а като имам шпер диференциал защо боксува като луда.."
Колега, цитирам ти мнение от оф роуд форум, нямам представа вярно ли е или не, нека знаещите се включат, но може би тук се крие отговора на въпроса ти:
"LSD значи именно Лимитед Слип Дифиринциал - така че не се блокира напълно, просто прехвърля част от усилието от разтовареното на натовареното колело или ос... Принципа на работа - същия като да караш на полусъединител, така че с течение на времето фрикционите се износват и става обикновен диференциал. Това не се случва с диференциалите със 100% блокировка, типовете са различни."
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
bobreti написа:ама кажи защо колата боксува толкова
Щото LSD-то няма нищо общо с ASC-то... блокаж-а на диф-а е различно от ASC-то, което от своя страна точно се бори срещу буксуването... така че ако нямаш ASC не се чуди

вдете системи .. са взаимно изключващи се
и няма как да са заедно на един автомобил
при електронната .. когато прибоксува една гума .. системата я "хваща" със спирачките
докато при механичната .. прехръвла част (25%) от тягата на другата
затова .. двете системи .. са безмислени на един автомобил
поне от моето .. дълго четене и ровене в аналите на форума
до този извод стигнах
ако искаш ... спортно и екстремно каране - шпер
ако искаш ... сигурно ... електроната система е правилния избор
и няма как да са заедно на един автомобил
при електронната .. когато прибоксува една гума .. системата я "хваща" със спирачките
докато при механичната .. прехръвла част (25%) от тягата на другата
затова .. двете системи .. са безмислени на един автомобил
поне от моето .. дълго четене и ровене в аналите на форума
до този извод стигнах

ако искаш ... спортно и екстремно каране - шпер
ако искаш ... сигурно ... електроната система е правилния избор
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани