моля някой да помогне

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

моля някой да помогне

Мнение от bobreti » 05 Дек 2007, 20:43

какво означават тези екстри
ENLARLIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
GED WIRING HARNESS -
ENLARGED WIRING HARNESS
:roll:
мерси предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 05 Дек 2007, 21:00

ENLARLIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) - шпрер диференциал 25%
GED WIRING HARNESS - ENLARGED WIRING HARNESS - допълнителна защита на ел. инсталацията

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Мнение от bobreti » 05 Дек 2007, 21:09

tsb_bg написа:ENLARLIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) - шпрер диференциал 25%
GED WIRING HARNESS - ENLARGED WIRING HARNESS - допълнителна защита на ел. инсталацията
евала

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Мнение от bobreti » 05 Дек 2007, 21:12

а като имам шпер диференциал защо боксува като луда
или можеби бушона е изключен ако въобще има такъв :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 05 Дек 2007, 21:13

Шпера е механичен - няма бушони

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Мнение от bobreti » 05 Дек 2007, 21:20

tsb_bg написа:Шпера е механичен - няма бушони
а показва ли на таблото като на други колиедна одивителна когато работи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 05 Дек 2007, 21:50

Не (поне до колкото знам)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Мнение от bobreti » 05 Дек 2007, 21:52

tsb_bg написа:Не (поне до колкото знам)
Е ДОБРЕ ТОГАВА КАК ДА РАЗБЕРА ТОВА ЧУДО ДАЛИ РАБОТИ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: София

Мнение от bate raiko » 05 Дек 2007, 22:15

Много съм скаран с техниката, затова ако нещо сбъркам не бързайте да ме храните :uups: :uups: , ама имам спомени, че колата трябва да е вдигната / задния мост да е във въздуха / , изключена от скорост и като завъртиш едната гума, то и другата трябва да се завърти във същата посока. Друг вариант е да вдигнеш на крик само от едната страна и да опиташ да завъртиш гумата - ако това стане с голямо съпротивление / трудно /, значи си със шпер... Поздрави и дано да съм обяснил правилно...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 05 Дек 2007, 22:16

Бат Райко не е скаран с техниката.. 8)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Мнение от bobreti » 05 Дек 2007, 23:08

bate raiko написа:Много съм скаран с техниката, затова ако нещо сбъркам не бързайте да ме храните :uups: :uups: , ама имам спомени, че колата трябва да е вдигната / задния мост да е във въздуха / , изключена от скорост и като завъртиш едната гума, то и другата трябва да се завърти във същата посока. Друг вариант е да вдигнеш на крик само от едната страна и да опиташ да завъртиш гумата - ако това стане с голямо съпротивление / трудно /, значи си със шпер... Поздрави и дано да съм обяснил правилно...
мерси бате райко като правих накладките много трудно завъртях колелото това е добре ама кажи защо колата боксува толкова
Последна промяна bobreti на 05 Дек 2007, 23:09, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: София

Мнение от bate raiko » 05 Дек 2007, 23:09

bobreti каза:

"а като имам шпер диференциал защо боксува като луда.."

Колега, цитирам ти мнение от оф роуд форум, нямам представа вярно ли е или не, нека знаещите се включат, но може би тук се крие отговора на въпроса ти:

"LSD значи именно Лимитед Слип Дифиринциал - така че не се блокира напълно, просто прехвърля част от усилието от разтовареното на натовареното колело или ос... Принципа на работа - същия като да караш на полусъединител, така че с течение на времето фрикционите се износват и става обикновен диференциал. Това не се случва с диференциалите със 100% блокировка, типовете са различни."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Мнение от bobreti » 05 Дек 2007, 23:11

bate raiko написа:bobreti каза:

"а като имам шпер диференциал защо боксува като луда.."

Колега, цитирам ти мнение от оф роуд форум, нямам представа вярно ли е или не, нека знаещите се включат, но може би тук се крие отговора на въпроса ти:

"LSD значи именно Лимитед Слип Дифиринциал - така че не се блокира напълно, просто прехвърля част от усилието от разтовареното на натовареното колело или ос... Принципа на работа - същия като да караш на полусъединител, така че с течение на времето фрикционите се износват и става обикновен диференциал. Това не се случва с диференциалите със 100% блокировка, типовете са различни."
ок.ще отида до дарукар ако може да направят една проверка и да кажат

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 05 Дек 2007, 23:14

bobreti написа:ама кажи защо колата боксува толкова


Щото LSD-то няма нищо общо с ASC-то... блокаж-а на диф-а е различно от ASC-то, което от своя страна точно се бори срещу буксуването... така че ако нямаш ASC не се чуди :) (а ти вероятно нямаш).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 05 Дек 2007, 23:21

вдете системи .. са взаимно изключващи се
и няма как да са заедно на един автомобил

при електронната .. когато прибоксува една гума .. системата я "хваща" със спирачките

докато при механичната .. прехръвла част (25%) от тягата на другата

затова .. двете системи .. са безмислени на един автомобил

поне от моето .. дълго четене и ровене в аналите на форума
до този извод стигнах ;)


ако искаш ... спортно и екстремно каране - шпер
ако искаш ... сигурно ... електроната система е правилния избор
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook