Падат оборотите и гасне М43

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Падат оборотите и гасне М43

Мнение от Deadgame » 03 Дек 2007, 23:32

Това го прави при загрял двигател днес на обяд се прибрах и като я оставих сичко ток нямаше никви дертове варви добре и сега довечера като трагнах да излизам още що си махна крака от газта и трагва да сваля оборотите 500 600 300 и гасне .Стъпковото моторче не е ли само пти студен двигатал да даржи обороти или ламбсонда да гледам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 04 Дек 2007, 0:05

Стъпковото моторче ти е системата за празен ход. Махнеш ли крака от педала, моторчето (чрез ЕКУ-то)поема управлението, независимо студен-топъл двигател.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 04 Дек 2007, 0:13

и аз така предполагам че ще е от него ако можеш даи някоя схема да го вида каде се намира. В търсачката намерих с какво се чисти и една схема ама не мога да се ориентирам на кои мотор е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 04 Дек 2007, 0:16

Какъв ти е мотора?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 04 Дек 2007, 0:17

М43 1.6

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 04 Дек 2007, 0:29

На М43 http://users.belgacom.net/ddddv/engines/1800_gr.jpg моторчето е под алуминиевия колектор (след гофрето).
Проследи един по-тънък маркуч излизащ след дебитомера от гофрето, той отива в моторчето.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 04 Дек 2007, 0:38

Тря ли да свалям колектора ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 04 Дек 2007, 1:00

Някой "пианист" беше писъл, че можело без да е сваля, аз лично го свалям но не разкачам гофрето, а само връзката с долната част и един болт откъм маркуча за вентилация на картера. След това се внимава с повдигането за да не се повреди гофрето. Ти си решаваш, как ще бъде.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 04 Дек 2007, 1:07

мхм както сподели колегата Павлин няма да се справя ще се кара на маистор ясна тази работа. Ама ще се пробвам утре че ако не стане ще хоиди на маистор моиш ли ми показа една схема как изглежда точно щото аз намерих ама не сам сигорен дали е то

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 04 Дек 2007, 1:23

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 04 Дек 2007, 20:02

Проблема се оказа савсем елементарен беше се откачил един маркуч под аломиниевия колектор . Мушнах го и работа стана баш :mhihi:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook