Става ли окачване от 4 цилиндрова на 6 ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Става ли окачване от 4 цилиндрова на 6 ?
Понеже съм доста заинтригуван от обявата на колега bravo за едно спортно окачване - пружини + предни амортисьори, но пише че е за 4 цилиндрово Е36, а аз искам да ги сложа на шестак... Та въпроса ми е каква е разликата в окачванията на двете и кое може да стане
Благодаря предварително 



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
На 316,318,318ис,318ТДС,320 сток окачването е еднакво ,отпред макферсона,пружина и амортесиор и от зад пружина и амортесиот.
Има разлика в задните пружини за Туринг които са по усилени.
Така,че най вероятно няма да имаш проблем ако искаш да го сложиш на 320-ка.
Провери при фирмата производител какви номера на съответните части излизат за 4 и 6 цилиндрово.
Има разлика в задните пружини за Туринг които са по усилени.
Така,че най вероятно няма да имаш проблем ако искаш да го сложиш на 320-ка.
Провери при фирмата производител какви номера на съответните части излизат за 4 и 6 цилиндрово.

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Амортесьорите на bravo са за късите биалети, ти с какви си?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
мисля че разликата в окачването идва от това дали колата е 4 цил или 6 така че може и да не стане ....отделно има разлики в окачването до определени години -92 -ра ли беше 

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ///М Теchnic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: United States of America
Разликата в окачването на предницата между 4 и 6 цилиндрови Е36-ци, освен къса и дълга биалетка, което се отнася към датата на производство, се изразява в дебелината на стеблото(буталото на аморт.).6 цилиндровите са с по-дебело стебло на аморт. и резбата на върха на стеблото е с по-голямо Ф.И двата вида са взаимнозаменяеми, но трябва да се сменят в комплект с опорната плочка, която стои под бомбето.
Така че, ако твоята кола е с късата биалетка и си набавиш тези опорни плочки, става.
Но трябва да знаеш, че аморт. за 6-ците не са случайно с по-дебели стебла.Те са създадени за по-тежките предници на 6-таците.Ако минеш на 4-цилиндрови може да имаш проблем в стабилитета на окачването.
Така че, ако твоята кола е с късата биалетка и си набавиш тези опорни плочки, става.
Но трябва да знаеш, че аморт. за 6-ците не са случайно с по-дебели стебла.Те са създадени за по-тежките предници на 6-таците.Ако минеш на 4-цилиндрови може да имаш проблем в стабилитета на окачването.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Добре де,като се изключи разликата в биалетката защо тогава по каталог дават абсолютно еднакви амортесьори?
При мен в случая и на двете ми коли биалетката не се хваща за макферсона.
А съм проверявал за доста раличнимарки амортесьори доста скоро и при всички беше така един амортесьор за всички които съм изброил по горе.
Разлика имаше за 325i ,328 ,M3 и М-техник окачване.
При мен в случая и на двете ми коли биалетката не се хваща за макферсона.
А съм проверявал за доста раличнимарки амортесьори доста скоро и при всички беше така един амортесьор за всички които съм изброил по горе.
Разлика имаше за 325i ,328 ,M3 и М-техник окачване.

- ///М Теchnic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: United States of America
Колега, аз взех за моята 316-ка предни от 320, като не знех за разликата.След това се наложи да взема и подпорните плочки, заради разликата в отвора горе около резбата.
п.п. Някой знае ли, дали червените пружини са само един вид по височина или има червени с различни височини?
п.п. Някой знае ли, дали червените пружини са само един вид по височина или има червени с различни височини?
ре
На 4 и 6 цилиндровите окачването е различно, дори ///М техниковото. Тук опита говори 

///M Club Member
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
прoжините също са различни, аз съм пробвал прожини от 4-цил на 6-так и да ви кажа предицата на 6-така доста кляка с 4-тицовите прoжини, така че и те може да не станат 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
отзад стават ,но отпред има и други разлики освен посочените - тампона на носача е по голям на шестака ,макар че и от 4 цилиндрово сигурно ще пасне ,амортисьорите имат разлики и в годините на производство и са поне 3 вида( като 2та от тях са взаимозаменяеми но е неясно колата как ще се държи)
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Общо взето разликата вероятно е в твърдостта на пружината и в стеблото
на амортисьора(захващането е ясно,че има разлика).Не случайно указват
до какво тегло са амортисьорите и пружините.
на амортисьора(захващането е ясно,че има разлика).Не случайно указват
до какво тегло са амортисьорите и пружините.
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Мите намират ми се едни задни H&R(за 6-к) доста свалят ако решиш нещо свиркаи
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
LAST RIDE написа:Мите намират ми се едни задни H&R(за 6-к) доста свалят ако решиш нещо свиркаи
Красьо, не искам да са по-ниски от 20мм отзад пък и реших след нова година направо цяло окачване да взема



15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани