Става ли окачване от 4 цилиндрова на 6 ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Става ли окачване от 4 цилиндрова на 6 ?

Мнение от SuPeR_FLY » 02 Дек 2007, 12:02

Понеже съм доста заинтригуван от обявата на колега bravo за едно спортно окачване - пружини + предни амортисьори, но пише че е за 4 цилиндрово Е36, а аз искам да ги сложа на шестак... Та въпроса ми е каква е разликата в окачванията на двете и кое може да стане :roll: Благодаря предварително 8)
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 02 Дек 2007, 12:17

На 316,318,318ис,318ТДС,320 сток окачването е еднакво ,отпред макферсона,пружина и амортесиор и от зад пружина и амортесиот.
Има разлика в задните пружини за Туринг които са по усилени.
Така,че най вероятно няма да имаш проблем ако искаш да го сложиш на 320-ка.
Провери при фирмата производител какви номера на съответните части излизат за 4 и 6 цилиндрово.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 02 Дек 2007, 13:23

Амортесьорите на bravo са за късите биалети, ти с какви си?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 02 Дек 2007, 17:58

мисля че разликата в окачването идва от това дали колата е 4 цил или 6 така че може и да не стане ....отделно има разлики в окачването до определени години -92 -ра ли беше :confused:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 17.02.2007
Местоположение: United States of America

Мнение от ///М Теchnic » 02 Дек 2007, 18:16

Разликата в окачването на предницата между 4 и 6 цилиндрови Е36-ци, освен къса и дълга биалетка, което се отнася към датата на производство, се изразява в дебелината на стеблото(буталото на аморт.).6 цилиндровите са с по-дебело стебло на аморт. и резбата на върха на стеблото е с по-голямо Ф.И двата вида са взаимнозаменяеми, но трябва да се сменят в комплект с опорната плочка, която стои под бомбето.

Така че, ако твоята кола е с късата биалетка и си набавиш тези опорни плочки, става.

Но трябва да знаеш, че аморт. за 6-ците не са случайно с по-дебели стебла.Те са създадени за по-тежките предници на 6-таците.Ако минеш на 4-цилиндрови може да имаш проблем в стабилитета на окачването.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 02 Дек 2007, 18:59

Добре де,като се изключи разликата в биалетката защо тогава по каталог дават абсолютно еднакви амортесьори?
При мен в случая и на двете ми коли биалетката не се хваща за макферсона.
А съм проверявал за доста раличнимарки амортесьори доста скоро и при всички беше така един амортесьор за всички които съм изброил по горе.
Разлика имаше за 325i ,328 ,M3 и М-техник окачване.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 17.02.2007
Местоположение: United States of America

Мнение от ///М Теchnic » 02 Дек 2007, 19:37

Колега, аз взех за моята 316-ка предни от 320, като не знех за разликата.След това се наложи да взема и подпорните плочки, заради разликата в отвора горе около резбата.

п.п. Някой знае ли, дали червените пружини са само един вид по височина или има червени с различни височини?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

ре

Мнение от SkyWalker » 02 Дек 2007, 19:44

На 4 и 6 цилиндровите окачването е различно, дори ///М техниковото. Тук опита говори :mhihi:
///M Club Member

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 02 Дек 2007, 19:44

прoжините също са различни, аз съм пробвал прожини от 4-цил на 6-так и да ви кажа предицата на 6-така доста кляка с 4-тицовите прoжини, така че и те може да не станат ;)

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 02 Дек 2007, 21:58

А задните стават ли със сигурност :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 02 Дек 2007, 22:07

отзад стават ,но отпред има и други разлики освен посочените - тампона на носача е по голям на шестака ,макар че и от 4 цилиндрово сигурно ще пасне ,амортисьорите имат разлики и в годините на производство и са поне 3 вида( като 2та от тях са взаимозаменяеми но е неясно колата как ще се държи)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 02 Дек 2007, 22:18

Общо взето разликата вероятно е в твърдостта на пружината и в стеблото
на амортисьора(захващането е ясно,че има разлика).Не случайно указват
до какво тегло са амортисьорите и пружините.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 04 Дек 2007, 9:31

аз сложих жълт билщайн с дебело стебло на ISката + жълти пружини , доста по добре бройка сега неравностите по пътя. Билщайна е с уше за биалетка , на мен биалетката не е на амортисьора и няма ядове
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 04 Дек 2007, 18:00

Мите намират ми се едни задни H&R(за 6-к) доста свалят ако решиш нещо свиркаи
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 04 Дек 2007, 19:30

LAST RIDE написа:Мите намират ми се едни задни H&R(за 6-к) доста свалят ако решиш нещо свиркаи

Красьо, не искам да са по-ниски от 20мм отзад пък и реших след нова година направо цяло окачване да взема ;) Мерси все пак :winky:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook