Теч от казанчето до радиатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- balduin
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 19.05.2007
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: Рено Клио
- Мечтае да кара: Рено Клио
- Детайли за колата: 1.4/98hp
Теч от казанчето до радиатора
От известно време смених термостата, най вероятно защото налягането се е нормализирало и сега забелязвам леко сълзене межу казанчето и радиатора където има О пръстен отбелязан с (3)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
Някой имал ли е подобен проблем с такъв теч? Дали да го свалям или да си карам докато започне да губи антифриз?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
Някой имал ли е подобен проблем с такъв теч? Дали да го свалям или да си карам докато започне да губи антифриз?
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Аз имах същия проблем - опитвах с смяна на О- пръстените но нищо
От начало течеще от пробката под казанчето, след това протече там където казанчето влиза в радиатора - първо като беше студена колата течеше - спря, но започна пак като я запалих и вдигне налягане.
Стигна се до смяна на радиатор - 270 лв. Пластмасата старее и да го закърпиш не се знае в кой момент може да те предаде!

От начало течеще от пробката под казанчето, след това протече там където казанчето влиза в радиатора - първо като беше студена колата течеше - спря, но започна пак като я запалих и вдигне налягане.
Стигна се до смяна на радиатор - 270 лв. Пластмасата старее и да го закърпиш не се знае в кой момент може да те предаде!
- balduin
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 19.05.2007
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: Рено Клио
- Мечтае да кара: Рено Клио
- Детайли за колата: 1.4/98hp
Теч от казанчето до радиатора
преди да сменя термостата нямах ядове, беше хладно в колата, ама не правеше налягане явно системата и затова не беше избило. Сега едно оправяш друго се скапва. Стари коли, преди имах Ауди 80 нямах ядове, то и с БМВ нямам де, ама ще карам докато прокапе.
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
...
Аз имах проблем в началото като си купих мойта .... обаче се оказа, че има пукнатинка от вътрешната страна там кадето влиза разширителния съд към радиатора.Не знам с какво налягане се върти водата, но си е доста по запознатите да кажат.Лепихме го не стана ако има пукнатини там май е по добре радиатор и нов не от морга. Аз го взех с 40 лв отстъпка и ми стъпа на 240 иначе имаше цени и от по 470лв
Но сега нямам ядове а и имам резервен разширителен съд все пак, но да не се стига до там
Ако не е от уплътненията е по добре да сменяте, че нали знаете Бмв и охлаждане малко ....
кофти става



- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Re: ...
shengi написа:Аз имах проблем в началото като си купих мойта .... обаче се оказа, че има пукнатинка от вътрешната страна там кадето влиза разширителния съд към радиатора.Не знам с какво налягане се върти водата, но си е доста по запознатите да кажат.Лепихме го не стана ако има пукнатини там май е по добре радиатор и нов не от морга. Аз го взех с 40 лв отстъпка и ми стъпа на 240 иначе имаше цени и от по 470лвНо сега нямам ядове а и имам резервен разширителен съд все пак, но да не се стига до там
Ако не е от уплътненията е по добре да сменяте, че нали знаете Бмв и охлаждане малко ....
кофти става
Дам точно от там сълзи, ако е малко лепете, ако ли не един втора ръка ще свърши работа освен ако не ви се дават 500 кинта за нов.
имах преди няколко месеца същият проблем и О-пръстените са ДВА, а не е ЕДИН, и дали ще е от дару, дали от кварталния магазин няма значение, само спази размерите да са същите + черен силикон(аз сложих на Виктор Райнц и сим много доволен). ко друго да кажа, ми
внимавай само като разделяш разширителя от основното тяло на радиатора 


AcoTo®
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Стареенето се изразява в това, че пластмасата става по ронлива - лесно се чупи и се появяват пукнатини. А радиатора постоянно е подложен на усилие - в смисъл - загряване(разширява се) и изтиване(свива се).
Налягането в системата е около 1 bar.
На схемата не са дадени болтовете с които се закрепва радиатора - вертикалното "нещо" е пробката, при мен не е такава - само тапа е, явно на някои модели е такава.
Не се лъжете да взимате радиатор втора ръка - не се знае кога ще се издъни - затова и аз моя го смених с нов - около 270 лв - е не е оригинален, но не ми се давахе 630лв от Дару Кар - мойта кола е с клима и затова е по скъп - радиатора е малко по голям при колите с клима.
Свалянето не е сложно, но играчката идва от това ако искаш да събереш антифриза и след това да обезвъздушиш с-мата.
Налягането в системата е около 1 bar.
На схемата не са дадени болтовете с които се закрепва радиатора - вертикалното "нещо" е пробката, при мен не е такава - само тапа е, явно на някои модели е такава.
Не се лъжете да взимате радиатор втора ръка - не се знае кога ще се издъни - затова и аз моя го смених с нов - около 270 лв - е не е оригинален, но не ми се давахе 630лв от Дару Кар - мойта кола е с клима и затова е по скъп - радиатора е малко по голям при колите с клима.
Свалянето не е сложно, но играчката идва от това ако искаш да събереш антифриза и след това да обезвъздушиш с-мата.
И аз имах такъв проблем със сълзене и мислех че е от О пръстените или от казанчето, защото сълзеше точно м/у казанчето и радиатора, но като го разглобих се оказа че е пластмасата на радиатора, точно зад казанчето..една едва забележима цепнатина...и така, купих си нов радиатор BEHR 290лв.. дано при теб да е от О пръстена
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани