ПРЕГРЯХ Я ЗА ВТОРИ ПЪТ-НЕМА ТАКЪВ КАРЪК БАТЕ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

ПРЕГРЯХ Я ЗА ВТОРИ ПЪТ-НЕМА ТАКЪВ КАРЪК БАТЕ

Мнение от vladuicho » 01 Дек 2007, 12:23

Както Ви писах преди я бях прегрявал заради шибаната перка,въртеше когато си иска :ranting: ,та вчера бях тръгнал към ЦУМ и то FULL С КОЛИ 18:00 беше някаде и тамън пресичам ул.Опалченска и нещо си ръчкам по CD то и гледам стрелката в червеното :banghead: ,аварийки и тва е ,зад мене 100 коли ,бахти шибаната ситуация,препотих се 5 пъти,не заради колите а заради баварчето ми,днес я карах колата ,ама как мога да разбера дали съм издухал гарнитура,то усеща ли се при каране....дали съм направил по голяма беля :help: ,ако съм направил нещо ще се усети ли при каране,а за перката какво ще кажете :?:забравих да кажа че като беше загряла развих малко тази пишка дето е за обезвъздушаване до отвора за казанчето на антифриза и излезна бая въздух, дали не е било от това :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 01 Дек 2007, 12:25

Сигурно е било от въздуха. Само от перката в това студено време да я докараш до червеното, бая ръчка требва да си и дал :mhihi:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 01 Дек 2007, 12:28

Митко Ганчев написа:Сигурно е било от въздуха. Само от перката в това студено време да я докараш до червеното, бая ръчка требва да си и дал :mhihi:


А и както зимата е пуснато и парното...
При мене при нормално каране перка въобще няма зимата, само като пързаляхме я чух ма то заради прекъсвача.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 905
Регистриран на: 22.09.2007
Местоположение: ПЛОВДИВ КИЧУКА ;]

Мнение от go4et0o » 01 Дек 2007, 12:29

И на мен ми загряваше така няма значение от темпрературата ванка развартях малко джиджавката за обезваздушаване и се оправи иначе и влезна 3 пати преди това в червената зона за по 1 2 минути.оправих го и нищо и нямаше на колата проблеми няма

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 01 Дек 2007, 12:34

Е да, принципно ако я загасиш навреме обикновено отърваваш кожата :mhihi: Колега, поглеждай я извесно време дали няма да смеси течностите друго май няма какво да правиш;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

a

Мнение от pinko_23 » 01 Дек 2007, 12:37

колега напротив като я загрееш не се гаси зареди въздухът, трябва да поработи малко с включено парно
Няма начин да няма начин


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 01 Дек 2007, 12:41

При мен се включва перката на климатика,когато я ръчкам...само 1 път се е включвала след зверски донъти на бояна... :roll:
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 01 Дек 2007, 13:02

Митко Ганчев написа:Е да, принципно ако я загасиш навреме обикновено отърваваш кожата :mhihi: Колега, поглеждай я извесно време дали няма да смеси течностите друго май няма какво да правиш;)



не съм много в час,кои течности по точно :uups: как да вида дали ги смесва и ако е така какво да права :roll:


P.S. eййййййй добре че е тоя форум ,иначе щях да гледам кат теле в железница :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 01 Дек 2007, 13:07

Еми ако си направил пробив в гарнитурата на главата, или ако се е деформирала главата от прегряването, до което не вярвам да се е стигнало, може да почне да ти смесва маслото с антифриза. Познава се по белия пушек от ауспуха и по слузестите бели образования по капачката за маслото и щеката;) поглеждай от време на време. И пипни маркучите на охлаждането дали не ги надува (да не са много твърди).
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Мнение от EnimEn » 01 Дек 2007, 13:11

Митко Ганчев написа:Еми ако си направил пробив в гарнитурата на главата, или ако се е деформирала главата от прегряването, до което не вярвам да се е стигнало, може да почне да ти смесва маслото с антифриза. Познава се по белия пушек от ауспуха и по слузестите бели образования по капачката за маслото и щеката;) поглеждай от време на време. И пипни маркучите на охлаждането дали не ги надува (да не са много твърди).

в тва студено време ще си излиза бял пушек, коет си е кат пари, не като изгаряне на антифриз
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 01 Дек 2007, 13:12

Е ако почне да гори и от антифриза, все ще забележи промяната нали;)

И вземи да си я обезвъздушиш като хората и да смениш тая перка, че после знаеш кви ядове ще береш
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 01 Дек 2007, 23:10

иди при някой дет знае кво да гледа,за да се успокоиш
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 01 Дек 2007, 23:16

има едни уреди .. с някакъва синя течност/реактив
.. и с една помпичка .. засмуква въздух от разширителния съд и показва дали там има изгорели газове

ако стане зелена течноста - римонта е в кърпа вързан
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 01 Дек 2007, 23:54

При мен перката не съм я чувал да включва ... :roll: Или работи тихо или и аз не знам :) Естествено колата се кара абсолютно нормално :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 02 Дек 2007, 0:02

Стига с това иди на майстор. А това с капачката и щеката не е гаранция, че смесва. Особенно зимата прави кондензи и от време на време става капачката бяла отдоло. Ако вземе да ти се губи антифриз, а си сигурен че не капи от някаде и под колата няма текло грам, тогава е лошо. Иначе не бери грижи... те тез коли да не мислиш, че не са предвидени до някаква степен за такива ситуаций. Спокойно, карай си колата и следи антифриза 1-2 седмици дали намаля...



Иначе обезвъздуши и от доло при термостата ако въобще имаш там пропка, не знам как е при м43, ако не си го направил вече де и от горе на другата вратка, понеже се получава "въздишна възглавница" и перката да работи пак не помога. А инче перката ако ти прави бели сменяй я, защото някой топал ден ще си отвориш беля. Ама се чудя как изведнаж ти е загряла нещо си правил? Сменал си антифриз или е паднало много нивото му и не си доливал далго време, какво е станало ако ще е от въздух в охладителната система?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook